• Home
  • Contact
  • Despre autor
  • Termeni și condiții

Secretele Zeilor

  • Magazin
  • Seria „Secretele zeilor”
    • 1. Secretele Zeilor
      • The Secrets of the Gods
    • 2. Demonii Roșiei Montane
    • 3. Secretele Sionului
    • 4. Evanghelia zeilor
    • 5. Secretele Olimpului
  • Povești nemuricioase
    • 1. Divina parodie
    • 2. Dacia preisterică
    • Confuckyous: Concepții anticoncepționale
  • Diverse
    • Religie
    • Politică
    • Presă
  • Drumeții

Ce vă faceți dacă în spatele lui Ponta este Băsescu?

Cumpără cărțile din seria „Secretele zeilor”

base-ponta

Dragi fani ai PSD-ului, vă propun un exercițiu de gândire. Ce vă faceți dacă în realitate nu Iohannis este omul lui Băsescu, „demonul” pe care îl considerați responsabil pentru traiul vostru mizer, ci Ponta? Pe cine ați vota duminică dacă ați afla asta? Ce-ar fi dacă, după victoria de la alegerile din 2009, Băsescu și-a înfiltrat un om loial lui la conducerea PSD-ului, pentru a deține controlul opoziției? Pare o ipoteză de domeniul fantasticului? Se știe că Victor Ponta a lucrat pentru Dorin Cocoș, fostul soț al Elenei Udrea. Ponta și soția sa au fost văzuți de multe ori în compania soților Cocoș-Udrea, Victoraș și Lenuța fiind prieteni de mult timp, de pe vremea când el era procuror, iar ea avocată. În 2006, Băsescu era primit cu aplauze de tineretul pesedist, condus de Victor-Viorel, care a apreciat foarte mult prestația președintelui și a Elenei Udrea. „Și noi îl apreciem pe Traian Băsescu”, declara atunci pentru presă Daciana Sârbu, soția lui Victor Ponta. Se știe și că Ponta a făcut parte din primul guvern al lui Emil Boc, deținând funcția de ministru delegat pentru relația cu Parlamentul. La fel cum se știe că Udrea și Boc sunt oamenii lui Băsescu. Se mai știe și că Băsescu l-a refuzat pe Iohannis pentru funcția de premier, însă a fost de acord cu Ponta. Să nu uităm de pactul de coabitare dintre Băsescu și Ponta, când cei doi și-au împărțit frățește conducerea țării. Acum 10 ani, Băsescu câștiga alegerile de mână cu fratele său de alianță, Tăriceanu, căruia i-a oferit funcția de prim-ministru. Iar Ponta face acum exact același lucru. Să fie o coincidență? Ori doar un deja-vu? Cireașa de pe tort o reprezintă declarația din iunie a acestui an a Cristinei Pocora, purtătoarea de cuvânt a PNL: „Așa tare luptă Victor Ponta cu Traian Băsescu încât s-a gândit să-l facă senator pe viață. Prietenul Ponta a găsit soluția prin care să-l ajute pe prietenul său Băsescu: îi oferă imunitate pe viață. Doar am văzut cum se raportează PSD la solicitările DNA legate de parlamentari…”

Să apelăm măcar puțin și la logică. Un președinte care nu mai poate candida are nevoie de un succesor, un om de încredere care să poată fi manevrat din umbră. Dacă acel președinte știe că nu mai este dorit de popor (lucru dovedit de referendumul pentru demiterea sa), sub nicio formă nu va declina în public identitatea marionetei sale. Deoarece aceasta va avea parte, de asemenea, de aceeași repulsie din partea poporului. Singura metodă pentru a-și impune favoritul este de a se distanța de respectivul, mai ales prin crearea pentru ochii publicului a unui conflict cu urmașul său. Mai mult, președintele trebuie să sprijine oficial o altă persoană pentru a elimina orice posibilă suspiciune care ar putea da în vileag adevăratul său succesor. Și pentru a fi sigur că adevăratul său urmaș îi va prelua fotoliul prezidențial, președintele își poate folosi influența asupra tuturor partidelor politice, pentru a le cere să ofere candidați slabi la președinție, care să nu-i pună în pericol succesorul.

Băsescu a sprijinit-o fără ascunzișuri pe Elena Udrea, deși orice om cu puțină minte și-a dat seama imediat că femeia aia n-avea nicio șansă să ocupe funcția supremă în stat. De ce ar fi mizat Băsescu pe un cal necâștigător? De ce ar fi acceptat un pariu pierdut din start? Un politician uns cu toate alifiile nu poate face greșeli puerile nici măcar la beție. În acest caz, singura variantă plauzibilă rămâne cea care spune că Elena Udrea nu a fost decât o diversiune, menită să ascundă adevăratul plan al președintelui.

Nici ceilalți doisprezece contracandidați ai lui Ponta nu au avut vreodată o șansă reală de a câștiga alegerile. Haideți să fim serioși: Vadim, William Brânză, Dan Diaconescu Direct, doi unguri… Nici măcar Iohannis. E la mintea cocoșului că majoritatea românilor nu vor alege în veci un neamț cu o religie diferită de a lor, care mai și plictisește la culme de fiecare dată când deschide gura. Românii, învățați cu pâine și circ, vor show. L-au ales pe zâmbărețul Iliescu, și-au dat seama că au greșit cu seriosul Constantinescu și s-au întors la zâmbăreț, apoi au ales hăhăielile lui Băsescu. Nu au nevoie de un conducător eficient, ci de unul care să-i distreze, așa cum fac cu succes Măruță, Capatos, Gherghe și alți manipulatori de meserie. Iar Ponta a fost învățat cum să le ofere maselor exact ce au nevoie: zâmbete, câteva glume și minciuni frumos ambalate. Se poate observa cu ochiul liber că Iohannis nici măcar nu se obosește să încerce să câștige. Asta pentru că și el știe că nu este aici decât pentru a-și juca rolul în show-ul numit politică. Ponta va câștiga alegerile detașat, iar dictatura PSD se va reinstaura în ovațiile turmei îngrășate în ajun cu ulei, făină și o sută de lei în plus la salariu / pensie.

Dar ce vă faceți dacă în spatele lui Ponta este tot Băsescu?

538989_493910927325425_805258749_n

Vezi articolul și aici: http://grupuleridan.wordpress.com/2014/11/13/ce-va-faceti-daca-in-spatele-lui-ponta-este-basescu/

nov. 13, 2014Claudiu-Gilian Chircu

Ţi-a plăcut? Dă mai departe:

  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X
  • Dă clic pentru a partaja pe Tumblr(Se deschide într-o fereastră nouă) Tumblr
  • Dă clic pentru a partaja pe Pinterest(Se deschide într-o fereastră nouă) Pinterest
  • Dă clic pentru a partaja pe Pocket(Se deschide într-o fereastră nouă) Pocket
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe Reddit(Se deschide într-o fereastră nouă) Reddit
  • Dă clic pentru partajare pe WhatsApp(Se deschide într-o fereastră nouă) WhatsApp
  • Dă clic pentru a trimite o legătură prin email unui prieten(Se deschide într-o fereastră nouă) Email
  • Dă clic pentru a imprima(Se deschide într-o fereastră nouă) Imprimare

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Similare

SZ 45. Cronologia amurgului zeilorNumele lui Iohannis
Comments: 51
  1. qwerty
    13 noiembrie 2014 at 20:00

    Este noaptea mintii in tara asta. Motivul pentru care acest popor o duce rau este ca nu stie sa aleaga. Votati-l pe Iohannis, repetati greseala din 2004 si sunt sigur ca va va fii bine…

    ReplyCancel
    • KLAUDYU
      13 noiembrie 2014 at 20:08

      Chiar că e noaptea minții. Dacă eu spun că e posibil ca în spatele lui Ponta să fie Băsescu, răspunsul tău e că alegându-l pe Iohannis va fi la fel ca și cu Băsescu?!? Cum ai ajuns la concluzia asta? Nu văd niciun argument, ci doar o părere aruncată ca mucii în fasole. Dacă nu-ți argumentezi punctul de vedere, de ce te mai obosești să lași comentarii?
      În al doilea rând, dacă eu spun că nu contează votul, pentru că e ales dinainte câștigătorul (Ponta), tu crezi că sunt șanse ca Iohannis să ajungă președinte?!? Din nou, fără vreun argument, ci doar o frază trântită? De multe ori mă întreb pentru ce naiba mai scriu, din moment ce majoritatea sunt orbi și surzi…

      ReplyCancel
  2. Dariusz
    13 noiembrie 2014 at 20:27

    Parerea mea e ca nu merita sa te murdaresti cu politica. Sti cum e , te bagi in troaca te manaca porcii !!! Iar treaba cu romanii este ca sunt cel mai masochist popor….. le place muuult ( de 25 de ani ) si cu durere…. . S i culmea e ca , cu cat un popor este mai religios cu atat este mai sarac si needucat , astea merg mana-n mana…..

    ReplyCancel
    • KLAUDYU
      13 noiembrie 2014 at 20:28

      Am încercat să nu, dar ne murdărește politica, fie că vrem, fie că nu. La fel și religia. Cât să mă abțin când aproape toți în jurul meu (familia, colegii, șefii, prietenii) încearcă să mă convingă să mă duc la vot?

      ReplyCancel
  3. calin09091971
    13 noiembrie 2014 at 20:29

    Intr-o jungla politica bazata pe manipulare totul este posibil. Foarte credibil articolul.

    ReplyCancel
    • KLAUDYU
      13 noiembrie 2014 at 20:33

      E credibil dar să nu uităm că nu e decât o ipoteză. Asta ca să nu apară confuzii.

      ReplyCancel
  4. CelDeSus23
    13 noiembrie 2014 at 20:33

    Si pe cine ar trebui să votăm ?
    Orice vom alege va fi greşit.Sunt de părere că în țara asta nu se va schimba nimic până când generațiile de la 95′ în jos , nu vor dispărea sau nu vor mai avea influență. Deci cam în 60-70 de ani.
    Sau cine ştie , un zeu ne va salva undeva ,cândva.

    ReplyCancel
    • KLAUDYU
      13 noiembrie 2014 at 20:34

      Dar de ce ar trebui să votăm?

      ReplyCancel
  5. Traian Ioan
    13 noiembrie 2014 at 21:23

    Mă bucur!

    ReplyCancel
  6. CelDeSus23
    13 noiembrie 2014 at 22:51

    Atâta durere e în lumea asta, în „sufletul”fiecărui om sunt lipsuri , neajunsuri, temeri şi fiecare se vaită de ceilalți, de parcă ei ar fi perfecți , aruncând vina pe societate .Chiar dacă societatea este de vină pentru toată durerea noastră , formând o persoană în proporție de 50 %, asta nu înseamnă că trebuie să-i judecăm pe ceilalți .O societate nu se poate dezvolta decât prin educație , înțelegere şi acceptare .Acum , când cunoaștem aceşti factori vedem cu adevărat cât de departe suntem de acest ideal atât în România cât şi în lume.Cum am putea avea pretenția noi (cei care gândesc) ca un bătrân să fie flexibil în ziua de azi , ca un țigan să nu fure , să nu înjure, să nu scuipe , ca un copil să fie prost ş.a. , când ei nu au avut un mediu din care pot învăța , nu au avut posibilitatea măcar să viseze.Toți oamenii ar trebui să se accepte între ei indiferent de nație , religie (Fiecare om care crede într-o divinitate şi care practică o religie nu trebuie să încerce să influențeze pe ceilalți.Religia stă la baza NEÎNȚELEGERI dintre oameni) , cultură , orientare sexualâ, etc.
    Dar mai presus de toate este ignoranța , lăsând lucrurile să mearga de la sine , niciodată nu se va schimba nimic.Putem să schimbăm ceva :nu prin vot, nu prin proteste ci prin noi înşine , prin ceea ce suntem , prin ceea ce transmitem , prin modul de a ne comporta.Nu trebuie să aşteptăm ca cineva să facă ceva pentru noi.
    Mai sunt multe de spus , dar pe scurt asta trebuie să ştim cu toții.

    ReplyCancel
  7. Liviu
    14 noiembrie 2014 at 0:03

    Noaptea este un sfetnic bun.
    Simplu: pana cand va veni ziua in care politicienii vor uita ce inseamna minciuna, coruptia, hotia sau ziua in care tiganii vor uita ce inseamna talharia si incultura sau ziua in care popii vor uita ce inseamna trufia si jecmaneala, ar trece ani si ani si ani. Exista riscul sa mor din cauza pensiei, varstei, bolilor, rugaciunilor, ranilor si sa nu mai apuc sa vad tara curata si romanul, dacul fericit, sanatos, respectat. De fapt, exista riscul ca nici urmasii mei sa nu vada asa ceva.
    Asadar, stau si ma intreb, daca totul se rezolva pe calea armelor pe planeta asta, eu ce rost are sa mai astept? De ce sa nu asez in genunchi in fiecare seara cativa politicieni, cativa tigani, cativa popi si sa ma apuc sa le trag cate un glont in ceafa? Ce as avea de pierdut? Nici nu mi-ar trebui multe gloante pentru ca cei in cauza vor prinde mesajul din zbor si iata cum cateva seri si cateva incarcatoare fac liniste in tara.
    Dragii mei, radem, glumim, ne contrazicem, ne dam cu parerea si in tot acest timp tara se duce iar noi disparem incet-incet si singura solutie este sa renuntam sa fim niste miei palizi, tristi si amarati si sa stam in genunchi de frica unor javre latratoare precum politicienii, tiganii sau popii din tara noastra.
    Ce mama dracului, in tara lupilor fac legea comunitarii?

    ReplyCancel
  8. KLAUDYU
    14 noiembrie 2014 at 0:30

    Chiar așa, ce mai aștepți? Problema e că nu avem cum să facem asta, cât timp suntem doar o turmă tembelă de oi tălâmbe, îmbuibate cu manele, telenovele, moaște și pomeni electorale.
    În țara lupilor, javrele conduc turma de oi.

    ReplyCancel
  9. Traian Ioan
    14 noiembrie 2014 at 4:14

    Re: Alternativă la religii este Adevărul!
    Tu cel care te dai [url=http://secretelezeilor.wordpress.com/2014/11/13/ce-va-faceti-daca-in-spatele-lui-ponta-este-basescu/comment-page-1/#comment-3583] CelDeSus,[/url]
    Când vei fi capabil să înţelegi că suntem nişte excremente umane? Când vei înţelege că evreii imbecili vor să le lingem picioarele?
    Când vei înţelege că educaţia unui popor trebuie să o facă guvernul nu afacerile evreieşti? Asta ar fi trebuit să ştii până acum!
    Mulţi chinezi au urmat cursuri în învăţământul National socialist în vremea lui Ceauşescu şi nu au uitat asta fapt pentru care ne-au apreciat, ne respectă şi ne iubesc (până la proba contrarie). Dacă nu mă înşel, Ponta a fost invitat în China de preşedintele Xi cu câteva zile înainte de Asia-Pacific Economic Cooperation summit.
    Eu spre deosebire de tine ştiu că sunt prost fapt pentru care nu cer nimănui să mă creadă. Puţinul care-l ştiu îl ştiu bine dar tot nu-ţi cer să-l crezi ci să îl judeci
    Dai vina pe religii? Dai vina pe zei? Toate acestea au făcut parte din planul de educare al omului de către Sântio Creatorul. Există vreo deosebire între religii şi politici? Şi una şi alta au idoli. Toţi idolii sunt imaginaţii omeneşti apărute în vremuri diferite, mai vechi sau mai noi.
    Dacă vă scriu că sunt Şilo, adică Cel uns, Mesia o fac conştient că mă supun ridiculizării proştilor credincioşi dar o fac pentru voi ca să vă salvez pe voi şi pe evreii imbecili care se sinucid din cauza prostiei lor, a idolului lor, Iehova.
    Postat, vineri, 14 noiembrie 2014, ora, 04:10
    Citiri, 274092

    ReplyCancel
  10. KLAUDYU
    14 noiembrie 2014 at 11:55

    Traiane, nu fi rău. Poate omul și-a ales acest pseudonim pentru că locuiește la etajul 9-10. De asta e „CelDeSus”.
    Nu putem să dăm vina doar pe elita sionistă care conduce lumea. La fel de vinovate sunt și marionetele lor, indiferent dacă fac parte din politică, religie și mass-media. Până la urmă, chiar și turma este de vină pentru că se lasă manipulată, în loc să-și folosească materia cenușie. În cazul ăsta, merită omenirea să fie salvată?

    ReplyCancel
  11. Traian Ioan
    14 noiembrie 2014 at 12:43

    Re: Alternativă la religii este Adevărul!
    [url=http://secretelezeilor.wordpress.com/2014/11/13/ce-va-faceti-daca-in-spatele-lui-ponta-este-basescu/comment-page-1/#comment-3585]@ Liviu[/url]
    Pentru mine noaptea este într-adevăr un sfetnic bun pentru că stau de vorbă cu Sântio. Nu-mi fac niciun fel de iluzii. Soluţia o voi primi într-un viitor foarte apropiat. O simt aproape.
    Eu, spre deosebire de tine, de voi, nu vreau să omor pe nimeni de altfel cu vorba nu poţi omorî dar poţi corecta. Ce vă opreşte să vorbiţi, să scrieţi despre murdăria minţilor evreilor? Vă e frică că vă acuză cineva de antisemitism?
    Aruncaţi-le în faţă (scârna) căcatul de la sărbătorile lor şi vor fi luaţi împreună cu el. (Maleahi 2:3) Faceţi cu curaj, la fel ca tovarăşul Ministru Potenţial al Educaţiei şi Culturii Românilor; faceţi uz de discriminarea, de discriminările existente în lume lansate de evrei prin Legea dumnezeului lor, Iehova, imbecil şi de căcat. Fiţi întotdeauna înarmaţi cu răspunsul potrivit în cazul în care vreun imbecil îndrăzneşte să vă acuze cu ceva. Educaţia evreilor este primită prin acest idol care i-a învăţat să fure, să mintă, să omoare, să se târască pe burtă şi să se hrănească cu „ţărâna” din care au fost făcuţi oamenii.
    Cu gloanţe şi cu aceleaşi metode ca ale lor, au încercat de-a lungul vremii mulţi zei să schimbe mentalitatea evreilor şi a acoliţilor lor şi nu au reuşi. Trebuie să învăţăm de la istorie şi să nu o repetăm. De ce să ieşiţi în stradă? ca să le daţi motiv de a acţiona violent? De ce să-i împuşcaţi ca să se apere înpuşcându-vă?
    Faceţi ca mine riscând să fiţi ridiculizaţi.
    Numai că voi vreţi şi cu sufletul în rai cu… vorba aia în dos. Toate orânduirile sociale sunt aduse de evrei după morala biblică a lor. Orănduiala naţional socialistă a lui Ceauşescu susţineţi-o cu toţii şi veţi avea câştig de cauză. National Socialismul lui Ceauşescu şi al colaboratorilor securităţii nu le-a convenit şi ne-au distrus. Eu am fost şi mai sunt dacă este nevoie, colaborator al Securităţii. Niciodată nu mi-am trădat tovarăşii, prietenii care doreau ca şi mine prosperitatea Naţiei noastre. Fiţi atenţi că în conducerea, în guvernul Român întotdeauna, în toate timpurile, au fost patrioţi. Datorită Patrioţilor, de foarte multe ori defăimaţi, am supravieţuit.
    Prostia Poporului Român nu degeaba este proverbială!
    Postat, vineri, 14 noiembrie 2014, ora, 12:40
    Citiri, 274109

    ReplyCancel
  12. CelDeSus23
    14 noiembrie 2014 at 13:16

    Traian , nu ştiu ce ai înțeles din ce am scris mai sus.Ai spus că dau vina pe religie şi tu foloseşti termenul de ‘evreu’.Eu vorbeam despre incapabilitatea oamenilor de a se accepta între ei şi religia este un obstacol , deoarece un evreu nu acceptă un creştin , care nu acceptă un musulman , iscanduse conflicte pe toate planurile (economic,politic, militar, cultural etc).
    Oricum cultul idolilor, unui dumnezeu , al zeilor şi a oricărui lucru, fenomen, ființă reprezintă o mare prostie.N-am nevoie să mă rog la cineva să-mi dea nişte foloase de orice fel(imaginare, motivaționale, spirituale).O persoană care îndreaptă ochii spre cer sau spre „cineva” atunci când are nevoie de ajutor , este o persoană slabă care nu încearcă să-şi foloseasca cea mai importantă unealtă , creierul pentru rezolvarea problemelor şi găsirea unor răspunsuri.

    ReplyCancel
  13. Traian Ioan
    14 noiembrie 2014 at 13:17

    Re: Alternativă la religii este Adevărul!
    Da Claudiu, toţi oameni suntem proşti şi avem nevoie de un conducător cinstit şi iubitor de oameni şi de Adevăr.
    Dacă vei încerca vreodată să faci un studiu al lui Ceauşescu, asemănător cu cel făcut pentru Adolf Hitler, vei fi surprins de dăruirea lui faţă de popor, sigur vei afla şi greşelile lui care au fost lumeşti. La vremea lui, „zidul” din jurul Naţiei Române, hotar arat şi grăpat, era necesar pentru a se evita influenţele capitaliste, influentele evreilor asupra poporului de proşti.
    Turmele au nevoie de păstori cinstiţi şi iubitori; nu de analfabeţi cu studii ca Ion Coja şi paraziţii de tot felul care mişună prin societăţile capitaliste.
    Principiul:Cine nu este cu mine este împotriva mea, este evreesc şi preluat de acoliţii lor, numiţi de tine „marionetele lor”
    Evreii se fac vinovaţi de toate relele din lume!
    Postat, vineri, 14 noiembrie 2014, ora, 13:14
    Citiri, 274112

    ReplyCancel
  14. CelDeSus23
    14 noiembrie 2014 at 13:27

    Şi de asta educația :morală şi informațională trebuie să o avem toți, ca să putem vedea ceea ce contează cu adevărat şi anume bunăstarea tuturor oamenilor, nu doar a unei nații , ideologii , etc.

    ReplyCancel
  15. cristian
    14 noiembrie 2014 at 20:21

    Seara buna tuturor! In primul rand ar fi chestia cu votul: daca nu am merge la vot am reusi sa le stricam „masinaria democratica”, plus sentimentul fantastic de a fi, noi insine, o mare forta impreuna. Dupa aceea ar fi mult mai simplu sa ne mobilizam la iesitul in strada cu ocazia fiecarui derapaj al politicienilor nostri.
    In al doilea rand, ipoteza ta imi pare foarte veridica! Nu doar ca Ponta a coabitat cu Basescu, dar a numit si procurorii lui Basescu in functii si nu i-a schimbat nici pe cei cu functii cheie din domeniile strategice, eventual i-a rotit intre ei. Este prea multa „coabitare” intre cei doi pentru mine….
    Dar atata timp cat multimea il considera pe Raed Arafat un erou (nu stiu cum se face ca nu se poate el desprinde de sistemul 112 si de STS, probabil pentru a auzi mai bine durerile neamului…) si un reformator al Medicinei de Urgenta Romanesti, eu cred ca ipoteza ta se adreseaza unui numar foarte restrans de oameni…

    ReplyCancel
  16. Traian Ioan
    15 noiembrie 2014 at 4:33

    Re: Alternativă la religii este Adevărul!
    [quote author=CelDeSus]
    Traian , nu ştiu ce ai înțeles din ce am scris mai sus…
    [/quote]
    Eu înţeleg ce scrie fiecare, nu pentru că aş fi mai puţin prost, ci pentru că citesc şi recitesc pentru a înţelege ce-i trece prin cap scriitorului şi a omis să treacă în textul pe care-l postează. Religii, politici sunt multe dar numai un Creator există, nu-s mai mulţi, cum au crezut oamenii până acum; fiecare naţie cu Dumnezeul ei.
    Omul nu va mai trebui să ceară dumnezeul lui şi nici Creatorului unic, ce are nevoie. Omul va trebui să caute singur să-şi asigure nevoia şi şi-o va asigura, o va primi de la Sântio Creatorul dacă dorinţa lui este utilă pentru el şi semenii lui pe care nu trebuie să-i deranjeze cu ceva.
    Conflicte nu se vor mai naşte când toţi idolii vor pieri şi „înţelepţii” vor fi daţi de ruşine. Totul e să acceptăm că toţi suntem proşti, că inteligenţa nu ne aparţine ci este a Creatorului nostru, noi fiind nişte creaturi, ca oala pentru olar.
    Când îi spui unuia, ca Ion Coja, că face jocul evreilor imbecili care se cred zei divini, acesta nu trebuie să fie laş ci să aibe curajul să răspundă, să ridiculizeze.
    Am spus foarte clar: evreii sunt vinovaţi de toate relele din lume! Dacă greşesc arată-mi unde-i greşala.
    Creierul este, aşa cum ai spus, unealta cea mai importantă a omului, a omului deştept nu a omului credincios, „In God we trust”. Deşteptarea poporului trebuie făcută de către guvern nu de către hoţi, de către afacerişti care au interesul să-i menţină în neştiinţă, în incompetenţă, în prostie pe cei care îi consideră excremente umane.
    Postat, sâmbătă, 15 noiembrie 2014, ora, 04:27
    Citiri, 274164

    ReplyCancel
  17. qwerty
    15 noiembrie 2014 at 7:42

    Pacat ca inc nu a-ti inteles nimic din ultimii 10 ani.

    ReplyCancel
  18. qwerty
    15 noiembrie 2014 at 7:46

    toti scrie-ti vorbe mari. vi le alegeti cu grija sa dea bine pe net, dar nu vedeti adevarul nici cand cineva il pune pe tava in fata voastra

    ReplyCancel
  19. KLAUDYU
    15 noiembrie 2014 at 11:49

    Care e adevărul ăla pe care nu îl vede nimeni, în afară de tine și probabil Antena 3? Nu ne luminezi și pe noi?
    În limba română, „scrie-ți” și „a-ți” sunt fără cratimă în contextul de mai sus. Dacă scrii ceva, fă-o corect. Nu cred că doare folosirea corectă a limbii române. E plină țara de deștepți care le știu pe toate, mai puțin să se exprime.

    ReplyCancel
  20. ioan
    15 noiembrie 2014 at 20:04

    dle.Claudiu! ma intreb … in lumea asta de kaka…o, care nu numai ca e in cadere libera, dar mai si apasa pe acceleratie, zeii d.tale ce fac? ne-au parasit cu totul sau nu mai pot interveni din cauza ca am devenit mai „zei” decat ei? ps. referitor la articol, ai dreptate 1000 %. …escu reales la al … pe viata_lea congres. pps. te rog sa nu te superi, dar parerea mea despre zei o stii de la alte comentarii. oricum ti-o reamintesc … a se citi in loc de zei … draci.

    ReplyCancel
  21. CelDeSus23
    15 noiembrie 2014 at 21:13

    Qwerty-Nu le aleg să dea bine pe net, încerc să ating problemele acestei lumi.În fine lasă asta că nu oricine este capabil să priceapă sau să facă o analiză „obiectivă” în raport cu firea subiectivă a lumii. Tu spui că nu vedem adevărul , dar ca să şti şi tu , nu există nici un adevăr , şi nici în minciună nu trâim , de fapt
    se numeşte necunoaştere care nu e același lucru cu prostia.Şi chiar dacă ar exista un adevăr , el nu este plan , aşa cum îl vede lumea, deoarece un lucru poate fi valabil dintr-o perspectivă , dar el trebuie să fie valabil din toate punctele de vedere ca să poată fi considerat adevăr (universal).
    Traian tu ai reliefat bine anumite idei , dar te strică ‘Sântio Creatorul „?” ‘şi evreii (de condamnat sunt toate religiile care se folosesc de o divinitate si de nişte învățături pentru a controla şi speria pe cei slabi , nu doar una).
    ‘Sântio’ înseamna cumva ‘Sânt io’, mai exact ‘Sunt eu’ ? :))))))
    Klaudyu tu eşti cel mai logic dintre toți care-ți scriu pe blog, deoarece când îți expui o părere , vi cu argumente şi lucrul acesta este de apreciat.Bravo!
    Cu ocazia asta vreau să-ți spun că te apreciez şi te respect pentru ceea ce scrii aici pe blog şi pentru modul tău de a fi şi de a”vorbi”.
    Continuă tot aşa, apropo din câte am înțeles eu, spuneai ceva legat de o carte.Ai terminat-o?

    ReplyCancel
  22. Teodor
    15 noiembrie 2014 at 21:15

    Un documentar care explica ce inseamna propaganda….merita vizionat:

    http://www.youtube.com/watch?v=uLXAoBO3TqI#t=3430

    ReplyCancel
  23. CelDeSus23
    15 noiembrie 2014 at 21:36

    ?

    ReplyCancel
  24. catalin
    18 noiembrie 2014 at 9:36

    Suntem niste marionete in mainile unor papusari.

    ReplyCancel
  25. Traian Ioan
    19 noiembrie 2014 at 7:08

    Re: Alternativă la religii este Adevărul!
    [quote author=CelDeSus]
    Qwerty-Nu le aleg să dea bine pe net, încerc să ating problemele acestei lumi.În fine lasă asta că nu oricine este capabil să priceapă sau să facă o analiză “obiectivă” în raport cu firea subiectivă a lumii. Tu spui că nu vedem adevărul , dar ca să şti şi tu , nu există nici un adevăr , şi nici în minciună nu trâim , de fapt
    se numeşte necunoaştere care nu e același lucru cu prostia.Şi chiar dacă ar exista un adevăr , el nu este plan , aşa cum îl vede lumea, deoarece un lucru poate fi valabil dintr-o perspectivă , dar el trebuie să fie valabil din toate punctele de vedere ca să poată fi considerat adevăr (universal).
    Traian tu ai reliefat bine anumite idei , dar te strică ‘Sântio Creatorul “?” ‘şi evreii (de condamnat sunt toate religiile care se folosesc de o divinitate si de nişte învățături pentru a controla şi speria pe cei slabi , nu doar una).
    ‘Sântio’ înseamna cumva ‘Sânt io’, mai exact ‘Sunt eu’ ? :))))))

    [/quote]
    Tu CelDeSus23,
    Este deosebit de obositor, pentru mine, ca la fiecare nou venit să repet aceleaşi lucruri ştiute de mine şi nici măcar unu să nu-mi arate că ce ştiu, ştiu greşit. Am scris de multe ori şi foarte clar: evreii sunt vinovaţi de toate relele din lume! Dacă greşesc arată-mi unde-i greşala. Ajutaţi-mă pentru că sunt om şi ca orice om sunt supus greşelii. (greşala poate-i intenţionat făcută, dar arătaţi-mi-o unul din voi)
    Un înţelept de pe acest sait mi-a spus: „Tu nu ştii, ci crezi că ştii”. Acum vi şi tu cu filozofeala „că nu există adevăr şi nici în minciună nu trâim”. Cea mai mare prostie debitată de cineva şi acel cineva mi se pare că este „marele” Hegel şi acoloţii lui, de la care ai preluat inepţia. Toate filosofiile sunt împletiri de cuvinte pentru îmbrobodit prostimea.
    Vrei exemple de adevăruri perfecte pe care nu le poate contesta nimeni? Îţi pot da exemplele pe care le voi folosi în tribunal când le voi spune judecătorilor, procurorilor şi avocaţilor că sunt Şilo, cel aşteptat de evrei. Când le voi spune paraziţilor că trăim în tot felul de minciuni şi discriminări biblice.
    Cum încerci să atingi problemele acestei lumi? Aprobând ce spune unul sau altul? Încearcă să judeci cu propria-ţi minte şi vei vedea, cu ochii minţii tale, o mulţime de adevăruri.
    Cine se crede deştept, superior sau ales de Dumnezeul lui, să producă un dicţionar prin explozie într-o tipografie, nu să susţină, fără demonstraţie, imbecilitatea aşa numitului Big Bang.
    Trebuie să încetez de a-mi mai petrece timpul cu aberaţii şi să trec la rezolvarea multiplelor probleme care nu sunt numai ale mele ci ale întregii umanităţi.
    Ştiţi vreunul dintre voi ce înseamnă să fi nevoit să te desparţi de femeia pe care o iubeşti din cauza unui evreu imbecil care s-a crezut Mesia? Vă scriu asta ca să vă bucuraţi; ştiu că vă bucură suferinţa altuia.
    Vă voi ţine la curent cu tot ce voi întreprinde. Vă amintesc tuturor că tot ce fac este controlat de Sântio. Nu de mine! Până acum ar fi trebuit să înţeleagă fiecare cititor al mesajelor mele că eu ştiu că avem un Creator, care mi-a sugerat ca numele Său să fie ca o replică Românească la numele zeului Iehova (Evreieşte YHVH „Eu sunt”).
    Postat, miercuri, 19 noiembrie 2014, ora, 06:59
    Citiri, 275043

    ReplyCancel
  26. Traian Ioan
    19 noiembrie 2014 at 8:22

    Imaginaţi-vă fraţilor că eu trăiesc în mijlocul acestor oameni prezentaţi în videoclipul de mai sus prin amabilitatea lui Teodor. Eu trăiesc aceste clipe şi le arăt celor din jurul meu murdăria. Sunt considerat nebun cum de sunt împotriva tuturor oamenilor.
    Aceeaşi situaţie ne aşteaptă şi pe noi Românii. Capitalismul este societatea bazată pe minciună, furt şi crimă, în conformitate cu Legea lui Dumnezeu, Biblia.

    ReplyCancel
  27. jk
    19 noiembrie 2014 at 12:26

    Salut…ce parere ai despre asta ?
    http://www.realitatea.net/ce-inseamna-numele-lui-klaus-iohannis-un-profesor-de-germana-a-tradus-numele_1572559.html

    ReplyCancel
  28. Traian Ioan
    19 noiembrie 2014 at 18:13

    Re: Alternativă la religii este Adevărul!
    [url=http://ioncoja.ro/doctrina-nationalista/scurt-si-cuprinzator-2/]Ion Coja[/url]
    Nu realizaţi cât de caraghioşi sunteţi când vă credeţi deştepţii Naţiei!?
    Nu observaţi cum semănaţi cu evreii imbecili care se cred aleşii lui dumnezeu să conducă lumea?
    Ion Coja stai în banca ta şi încearcă a înţelege ce se petrece în jurul tău.
    Îţi amintesc vorbele marii mele Profesoare de chimie: „Mă Ioane, numai proştii cred!”.
    Postat, miercuri, 19 noiembrie 2014, ora, 18:03
    Citiri, 275043

    ReplyCancel
  29. CelDeSus23
    20 noiembrie 2014 at 1:08

    Traian Ioan:
    ”Cum încerci să atingi problemele acestei lumi? Aprobând ce spune unul sau altul? Încearcă să judeci cu propria-ţi minte şi vei vedea, cu ochii minţii tale, o mulţime de adevăruri.Tu nu ştii, ci crezi că ştii”. Acum vi şi tu cu filozofeala „că nu există adevăr şi nici în minciună nu trâim”
    Raspuns:
    Asa sa stii ca eu nu l-am citit niciodata pe Hegel,nu stiu ce a sustinut sau ce a facut, zis ,scris etc,stiu doar ca a fost un filozof german,atat.
    E pura intamplare ca am redat cuvintele lui.Si gandesc singur,nu m-am luat dupa el.Dar sa stii ca imi fac ideea despre lume SI prin ochii oamenilor si conceptia mea despre lume se poate modifica ,nu ramane la fel,nu vad doar inainte si sunt deschis la ideile altora daca sunt mai bune ca ale mele,daca ei vad ceva ce-mi scapa mie,daca vin cu argumente.
    Dar tu o sa crezi in Santio toata viata si cred ca nimic nu iti poate schimba parerea,( P.S.Nu stiu la cine faci referire,poate e o metafora pentru ceva si mintea mea nu a putut sa inteleaga si te-am jignit degeaba daca e asa,ca ,daca e sa fie mot-a-mot,e clar.)
    O persoana care ‘o tine pe a ei’ mi se pare la fel de proasta ca o persoana care este manipulata.
    Traian Ioan:
    ”Toate filosofiile sunt împletiri de cuvinte pentru îmbrobodit prostimea.”
    Raspuns:
    Nu sunt cuvinte impletite,dar ai dreptate, prostimea nu le intelege.

    ReplyCancel
  30. Traian Ioan
    20 noiembrie 2014 at 2:10

    Mi se pare foarte interesant punctul de vedere al lui Adrian Severin, cu toate că, autorul nu-i mai acătării, după mintea „înţeleptului”

    http://ioncoja.ro/textele-altora/un-text-bun-important-pacat-ca-nu-are-un-autor-mai-acatarii/

    ReplyCancel
  31. Traian Ioan
    20 noiembrie 2014 at 9:11

    http://ioncoja.ro/doctrina-nationalista/dincolo-de-aparente-si-de-manipularea-din-mass-media-din-tv-in-primul-rand/

    poate aveţi vreunul de pa acest sait ceva de comentat.

    ReplyCancel
  32. CelDeSus23
    20 noiembrie 2014 at 13:11

    Adrian Severin are dreptate in ceea ce spune despre situatia Romaniei in Europa.Sper doar sa nu fie adevarat pentru ca altfel suntem condamnati.

    ReplyCancel
  33. liviu
    20 noiembrie 2014 at 15:57

    Traian Ioan, eu te cred. Eu te cred pentru ca incerc sa stau ca tine atarnat de lustra in speranta ca ma coc, ma inrosesc si ma desprind. Auzi, pana vine Santiolescu(seful de salon) asta al tau si aprinde lumina, nu faci tu un pustiu de bine daca zici ca esti pe metereze cu Creatorul? Uite ce iti propun: da-i lui Klaudyu cele sase numere care vor iesi castigatoare astazi sau duminica la 6 din 49 ca sa poata omul sa renunte la slujba aceea care il tot tine departe de noi si sa scrie linistit fara grija frigiderului iar mie trimite-mi-o pe Oana Cuzino. Ce te costa? Aproape nimic, doar un sms catre cel care te-a suit pe lustra. Ce castigi? Doi sustinatori care, dupa publicarea lui Klaudyu, vor deveni o armata!
    Mai Silo, daca tot ceri argumente, tu de ce nu oferi? Cand eu afirm ca vreau sa scot arma si sa strag iar Klaudyu ma intreaba ce mai astept, si el si eu avem ceva in minte, el educare eu eradicare, pe cand tu de la atatea tractiuni la lustra ai cam inceput sa dai cu fruntea de tavan.
    Asadar, Silotel, convinge-ne ca esti cine pretinzi ca esti. Ce mai astepti?

    ReplyCancel
    • KLAUDYU
      20 noiembrie 2014 at 16:34

      Liviule, n-ai gusturi rele. Eu sunt de acord cu propunerea ta și chiar ți-aș lăsa-o bucuros pe Oana Cuzino. M-aș mulțumi cu Charlize Theron… 😀
      Însă vă cer să vă opriți aici. Prea mult ne-au divizat, mai ales la ultimele alegeri. Prea mult „divide et impera”. Cum naiba să schimbăm ceva în bine, când ne lăsăm divizați și ne luptăm între noi, în loc să luptăm cu ei? Alegerile ăstea m-au scârbit mai mult decât credeam. Am văzut cum milioane dintre semenii mei s-au împărțit în două tabere, luptându-se între ei pentru a-și apăra stăpânii. Eu însumi m-am certat cu mulți în campania asta. Familie, prieteni, colegi. Și nu pentru că aș fi ținut cu vreun candidat, ci tocmai pentru că i-am băgat pe toți în aceeași oală. Pentru că mi-am susținut punctul de vedere că toți politicienii fac parte dintr-o singură gașcă mafiotă, iar eu nu am de gând să le fac jocul votându-i, am fost atacat de majoritatea celor din jur. Chiar duminică am avut parte de o ditamai cearta cu colegii de muncă și chiar cu șeful, care se chinuiau să mă convingă să merg la vot. O ceartă urâtă, cu urlete, jigniri și amenințări. Că așa se întâmplă când șefii fac parte dintr-un partid. Bineînțeles că n-am cedat, pentru că sunt foarte încăpățânat și obișnuit de mult timp cu „statutul” de oaie neagră. Însă m-a uimit înverșunarea lor. Erau în stare să mă linșeze pentru îndrăzneala de a spune ceva împotriva sistemului. Nu le-a convenit deloc că am o părere diferită de a lor și au făcut tot posibilul să mă facă să renunț la părerea mea pentru a lor. Când naiba am ajuns în halul ăsta de dobitoci? Am prieteni care nu mai vorbesc cu mine de câteva săptămâni doar pentru că le-am spus că votul lor nu contează, pentru că stabilesc alții câștigătorul… Unde sunt lupii de altădată, care se uneau împotriva oricărui dușman? Unde sunt dacii liberi, care nu acceptau jugul nimănui? Unde sunt acei români inteligenți, care uimeau mapamondul cu intelectul lor? Când naiba ne-am transformat într-o turmă de oi proaste, egoiste, arogante și agresive? Pentru noi au murit Burebista, Decebal, Mircea, Ștefan, Vlad și Mihai? Nouă ne-au lăsat țara moștenire, ca să o vindem pe un bidon de ulei și pe o pungă de făină? S-ar răsuci în morminte dacă ne-ar vedea cum ne luptăm între noi ca ultimii proști. Și mai și așteptăm să ne salveze cineva, politician, revoluționar sau chiar divinitatea, de parcă am merita să trăim pe tărâmul sfânt al Daciei…
      Cu toții avem defecte, nebunie și lipsuri. Ăstea nu sunt motive să ne luptăm între noi. Dacă au reușit să ne dezbine cu toții, de la politicieni la jurnaliști sau popi, măcar aici să fim uniți. Dacă mai există excepții în turma cretinoidă, e timpul să se vadă. Altfel ne merităm soarta.

      ReplyCancel
  34. liviu
    20 noiembrie 2014 at 17:43

    Din pacate Klaudyu, pe vremea lui Burebista, Decebal, Mircea, Stefan, Vlad si Mihai, desi situatia era aproape identica in sensul ca destinele tarii sau al principatelor romane se hotarau in afara granitelor, in alte capitale, aici in interiorul granitelor inaintasii nostri aveau drept de veto. Daca ai nostri spuneau „pas”, o spuneau intr-o singura bataie de inima si mureau cu acest „pas” pe buze! Astazi, cand Washington-ul si Berlin-ul au negociat viitorul Romaniei la taraba europeana, bataia noastra de inima nu s-a transformat nici macar intr-o aruncare cu telecomanda in televizor.
    Si da, ai perfecta dreptate, totul in Romania se reduce acum la parsivele „divide et impera” si „panem et circenses”.
    Culmea este ca in adancul fiintei noastre gandim si simtim romaneste multi atat din tara cat si din diaspora insa nu stim sa aratam asta.
    Cred ca nu am devenit mai slabi, cred ca nu suntem mai fricosi decat inaintasii nostri, cred ca nu suntem mai prosti ci cred ca suntem pur si simplu debusolati, rataciti si orbiti de praful care ni se arunca in fata, indiferent ca este vorba despre razboiul ucrainiano-rus, de criza mondiala, de secui si pretentiile lor tembele, de negrii si de galbenii planetei, de al treilea razboi mondial, de prevestiri si citiri in cafea si in cartofi prajiti. Suntem ca niste insecte care zboara disperate sa iasa dintr-un balcon in care au fost inchise fara voia lor si care se tot izbesc de geamurile transparente si nu inteleg cum mama dracului nu pot trece ele prin rahatul acela de obstacol transparent. Ne lipseste luciditatea, calmul, ordinea in ganduri si limpezimea ideilor logice. Ne lipseste viziunea.
    Da Klaudyu, avem nevoie de o unire in viziune, o lipire a miilor de idei care ne invadeaza celulele cenusii intr-o jerba a iubirii de tara si a respectului fata de aproapele tau, aproapele nostru.
    Da Klaudyu, suntem mai apropiati decat parem pentru ca eu sunt aproapele tau iar tu esti aproapele lui Cristian care este aproapele lui Traian care este s.a.m.d. asadar toti suntem apropiati si, cu ajutorul celor ca tine, lucizi si logici, vom reinvata sa ne orientam, vom reinvata sa vorbim aceeasi limba, vom reinvata sa fim o haita nu o turma.
    Daca imi amintesc corect, pentru diferite imperii am ridicat aceeasi problema: popor neguvernabil. Asadar, avem libertatea in sange si pana ne vom aminti acest lucru vom scrie si vom citi, ne vom antrena mintile si ne vom cali sufletele la adapostul istoriei, culturii si al acestei arme extraordinare care este limba noastra.
    Cat despre alegeri, iminenta pierdere a coloniei bulgare a impins Berlinul sa „achizitioneze” o alta colonie, Romania. Sa speram ca „guvernatorul” desemnat de noii proprietari sa aiba ceva mai mult bunsimt decat ceilalti politicieni din Romania.
    Klaudyu, acum nu mai suntem izolati si separati unii de altii, astazi nu ne mai sunt amenintate si asasinate familiile si rudele, astazi nu ne mai sunt arse casele, astazi putem comunica intre noi, ne putem sprijini si ne putem impartasi gandurile si dorintele, sperantele si temerile, astazi putem face multe impreuna iar cand romanii se unesc, se cutremura imperiile.

    ReplyCancel
  35. Traian Ioan
    21 noiembrie 2014 at 11:24

    Re: Alternativă la religii este Adevărul!
    [quote author=Liviu]
    Traian Ioan, eu te cred. Eu te cred pentru ca incerc sa stau ca tine atarnat de lustra in speranta ca ma coc,
    [/quote]
    Ţi-am cerut eu să mă crezi?
    Unul dintre noi este evreu imbecil care se crede înţelept ales de Iehova, dumnezeul creat de criminalul Moise.
    Eu spun ce ştiu fără pretenţia stupidă de a mă crede ca pe Moise, Isus sau Mahomed. Ai înţeles copile, ce te-ai spânzurat de o lustră în speranţa prostească că te vei coace. Stai şi aşteaptă mult şi bine dacă nu eşti capabil să vorbeşti cu Sântio; vei rămâne un biet pârlit ce nu ajungi să te coci, cum ai vrea.
    M-ai văzut pe mine cel de sus, cocoţat pe lustră? Eu ţi-am spus că sunt un om, un simplu om care am fost adus în America fără voia mea de o pasăre de pradă chemată de la răsărit dintr-o ţară depărtată. Asta scrie în Biblia evreilor şi creştinilor, evreu imbecil sau jidan care faci jocul evreilor imbecili ca prof. Ion Coja. (Isaia 46:8 – 11)
    Tot despre un om vorbeşte Biblia la Isaia 28:2. Ia Biblia şi citeşte, analfabet cu studii şi află ce ştie omul acela să facă, aia ştiu eu să fac.
    Când v-am spus că piramidele din Egipt sunt construite cu stânci luate din Muntele Retezat cu tehnologi încă necunoscute nouă, am făcut-o ca să ştiţi, nu ca să credeţi ca proştii toate minciunile evreilor imbecili. Vă este mai uşor să credeţi că evreii au plasat o staţie automată pe nu ştiu ce cometă.
    Ce vă spun eu este verificabil, ce vă spun evreii imbecili nu!
    Ce vrei tu şi toate oile şi caprele blegi din turmă nu se poate. Noi oamenii am fost creaţi pentru a ajunge creatori la fel ca Părintele nostru, Sântio. Ce aţi vrea să vă bage în gură, să vă ducă de mână, să vă apere de intemperii, să vă repare casa? Nu ajung atâtea mii de ani cât a oferit tuturor Zeilor tot ce au cerut pentru popoarele pe care le conduceau?
    Judecaţi-vă Zeii, ce au cerut şi au primit; judecaţi şi aflaţi ce a fost bun şi ce a fost rău, căci numai prin judecată se îndreaptă greşelile. Judecata este pentru corectarea greşelilor nu pentru condamnare, nu pentru pedepsirea păcătăşilor cum vor evreii, aleşii Dumnezeului lor de căcat, Iehova.
    Existenţa Creatorului descoperit de noi Românii, privindu-I creaţia şi studiindu-I-o, existenţă confirmată de Biblia scrisă de evreii înţelepţi pentru turma de evrei proşti, deranjază pe toţi paraziţii de toate felurile şi din toate naţiile.
    Remarc că şi ţie îţi este mintea blocată pe câştig de bani ca la majoritatea covârşitoare a celor din turmă. Turma este condusă de marii paraziţi ai lumii, cei mai bogaţi, cei mai mari hoţi ai lumii care nu ştiu să asigure o educaţie corespuntătoare membrilor turmei pentru a deveni creatori sau creatoare. Ei au interesul să-i ţină pe toţi incapabili să judece, să gândească ci doar să creadă tot ce li se transmite prin mijloacele de comunicare. Tuturor vă stau minţile la bani. Cei care fac ceva, dezinteresat, pentru turmă nu au nevoie de elogiile, de remarcile milogilor.
    Eu să te conving? Să-ţi schimb eu credinţa? Stai liniştit în credinţa ta, oricare ar fi. Vrei să tragi? Trage dacă ai cu ce şi în cine. Ca să mă persiflezi este cel mai uşor lucru pe care-l poţi face. Ei şi, ce ai făcut cu asta? Ai rezolvat toate problemele stringente ale Românilor.
    Ştiu Liviule că voi toţi evreii vă simţiţi lezaţi, când vi se aruncă cu căcatul de la sărbătorile voastre în faţă, vi se spune că sunteţi proşti irecuperabili dacă nu renunţaţi la principiul vostru idiot: Cine nu este cu mine este împotriva mea. Cum vreţi să vă salvaţi dacă nu acceptaţi să judecaţi şi să fiţi judecaţi?
    Spune evreilor tăi răspândiţi în toată lumea că Şilo (Geneza 49:10; Isaia 28:2; 42:1 – 4; 46:8 – 11;) cel aşteptat de ei a venit şi îi cheamă la judecată! Toţi vă veţi dovedi că sunteţi laşi, aşa cum tu deja te-ai dovedit laş prin nişte tertipuri puerile.
    I-am scris lui Ben Stein şi i-am trimis scrisoarea, care-i postată aici pe sait, îşi imaginează cineva că a catadicsit să se coboare la nivelul unui prost ca mine?
    Sunt descumpănit Stăpâne Sântio, dacă sunt robul Tău aşa cum este scris în Isaia 42:4 El nu va slăbi, nici nu se va lăsa până va aşeza dreptatea pe pământ; şi insulele vor aştepta legea lui.
    Îţi mulţumesc pentru tot ce mi-ai oferit. Am satisfacţia de a şti că exişti.
    Toţi mă întreabă: „Ce câştigi?”
    Ce proşti sunt Doamne! Ei nu au auzit de satisfacţii de a face un bine, de a crea ceva care să mulţumească lumea.

    @ CelDeSus23
    Am nişte obligaţii faţă de tine şi cei ca tine, cu toate că nu ştiu ce pregătire ai, iată-le:
    Există o mulţime de adevăruri indubitabile cum sunt cele matematice, astronomice, mecanice, optice, chimice şi multe altele asemenea. Toate Legile Creatorului Sântio, ascunse încă omului sau descoperite omului, sunt adevăruri care nu pot fi eludate, ele contribuind la progresul civilizaţiei.
    Teoriile, credinţele de tot felul nu sunt adevăruri ci, sunt credinţe impuse democratic ca adevăruri cu scopuri de câştiguri ilicite.
    Pe asemenea câştiguri ilicite avem mulţimi de oameni paraziţi sociali: Vaticanul, casele regale, mulţimile guvernelor, partidele, sindicatele, Băncile, companiile de asigurări, şcolile particulare de toate gradele, comerţul capitalist, justiţia, mass media de tot felul, afacerile toate particulare. Toţi aceşti oameni paraziţi sunt laşi când le arăţi impostura.
    Am auzit o voce imbecilă pe acest sait, care spune că până ce nu dispare generaţia oamenilor care au trăit pe vremea Naţional Socialismului lui Ceauşescu (intenţionat numită comunistă) nu se pot îndrepta lucrurile în Ţara Noastră. Astea sunt vorbe inspirate tocmai de evreii imbecili care conduc lumea şi care nu vor ca tinerii să priceapă ce înseamnă, Naţional Socialism şi neamestecul străinilor în treburile interne ale Naţiei noastre.
    Evreii imbecili nu vor să se înţeleagă nicăieri în lume că singura societate echitabilă este Societatea Naţional Socialistă, demonstratie făcută lumii de către Nicolae Ceauşescu. Când vor înţelege lucrul acesta, de la chinezi, va fi prea târziu. De asta îi chem la judecată tot timpul, acum când se mai pot salva.
    CelDeSus23, uite un alt adevăr, poporul american este un popor artificial constituit de către evrei prin cumpărare de sclavi, toţi imigranţii duc dorul ţării lor de baştină. Va veni vremea ca să se retragă toţi în ţările lor de baştină şi-i vor lăsa pe evrei cu curul în baltă.
    Evreii nu înţeleg ce şi cum greşesc. Ei trăiesc din minciună susţinută de către alţi evrei ca adevăr, lăudându-se reciproc. Ce deştepţi suntem noi, cum îi exploatăm pe proşti. Aşa este dar până când?
    Barack O bamă a încheiat o convenţie cu Xi preşedintele Chinez de reducere a emisiilor de CO2, bietul O bamă nu ştie că energia electrică produsă nuclear este mai ieftină decât toate energiile electrice obtinute în prezent. Bieţii evrei care conduc lumea atât cei din Europa cât şi cei din America nu ştiu că societatea chineză este organizată pe principiile preluate de la Ceauşescu. Guvernul chinez asigură toate necesităţile poporului aşa cum proceda guvernul lui Ceauşescu. Poporul Chinez nu se face că munceşte, produce valori aşa cum şi poporul Român muncea şi producea valori pe timpul lui Ceauşescu.
    Fraţilor să auzim numai de bine.
    Postat, vineri, 21 noiembrie 2014, ora, 11:00
    Citiri, 275406

    ReplyCancel
  36. cristian
    21 noiembrie 2014 at 12:02

    @Liviu
    @Klaudyu
    Va impartasesc revolta (ca gusturile nu le comentez… :)), dar realitatea pe care o traim este o chestiune de alegere. Sa ma explic.
    Mecanismul de control mondial este simplu – bani dati cu dobanda, urmand traseul resurselor (energetice, alimentare) catre produsul finit. Nu ai materie prima, nu exista consum! Adica nici cu banii nu mai ai ce sa faci de unde rezulta si importanta controlarii resurselor. Este atat de simplu sa te intrebi in fata oricarui fenomen social, politic, economic, cine finanteaza chestia in cauza?
    Cine finanteaza o campanie electorala al unui personaj carismatic poate, abil poate, simpatic poate, dar care fara finantare nu ar fi aparut nici la gazeta scolii? Cine finanteaza pomenile electorale?? Cine finanteaza un conflict armat sau un mega proiect? Chiar si o criza economica are nevoie de finantare, altfel perdantii sau castigatorii s-ar alege aleator si atunci ce ar mai insemna controlul?…
    Astazi ne este mult mai simplu (dupa 25 de ani de „ai bani, treci in fata”) sa vedem mecanismul si sa ne intrebam: cine baga banu’? Cine finanteaza chestia? Cine sunt „investitorii”? si mai departe ar aparea alte intrebari de genul: la ce ii foloseste? Ce castiga din asta? Lui ce ii iese?
    Insa foarte multi dintre noi au renuntat la aceasta intrebare explicandu-si totul intr-o maniera mistico-religioasa: „cu ajutorul lui Dumnezeu s-a ridicat aceasta ctitorie de 30 de milioane de euro…”, „din mila Domnului s-au strans „n” milioane de euro pentru manastire…”, sau cu lozinci idioate de genu’ „ei au alta mentalitate de aia…”, sau „pai dincolo se lucreaza…”.
    Este o simpla intrebare pe care daca o punem deschisi, vom afla si raspunsul. Am spus ca realitatea pe care o traim este data de alegerea noastra si mai ales de refuzul multora de a-si ridica intrebari sau macar acea intrebare. Unii au ales sa doarma, sa traiasca inertial, controlat, iluzoriu. Ce s-a intamplat cu urmasii dacilor liberi? Ce s-a intamplat cu urmasii voievozilor? Dorm! Dorm in picioare si nu vor sa fie treziti. Devin violenti daca vrei sa iesi din sistem, daca devii o amenintare pentru somnul lor. Este atat de greu sa traiesti constient, sa te lovesti de evidenta zilnica… Sunt animale care fac pe moartele daca le ameninta cineva intrand in ceea ce numim „reflex de mimare a mortii”. Oamenii au un „reflex de inconstienta” prin care ies din problema. Se inscriu la cursuri fanteziste,la formari in nimic sau participa la sesiunile „grupului de suport in alaptare”…(pe mine nu m-au primit, aceasta fiind o dovata clara de discriminare…) sau „sharuiesc” la greu mesajele disperant de inaltatoare ale lui Tony Poptamas catre umanitatea lipita de facebook…
    Asta este raspunsul meu la ceea ce voi ati postat mai sus: aproapele nostru doarme si este in stare de orice impotriva celui ce l-ar putea trezi. Un proiect, „o viziune” chiar daca ne-ar uni, ne-ar uni in somn ceea ce ar fi si mai rau.
    Este ceva de facut? Doar sa existam asa cum suntem, fara rabat de la ceea ce simtim, chiar daca este foarte greu. La un moment dat ni se vor alatura multi altii pentru ca uneori, trezirea este contagioasa…

    ReplyCancel
  37. CelDeSus23
    22 noiembrie 2014 at 1:43

    ”Am auzit o voce imbecilă pe acest sait, care spune că până ce nu dispare generaţia oamenilor care au trăit pe vremea Naţional Socialismului lui Ceauşescu (intenţionat numită comunistă) nu se pot îndrepta lucrurile în Ţara Noastră. Astea sunt vorbe inspirate tocmai de evreii imbecili care conduc lumea şi care nu vor ca tinerii să priceapă ce înseamnă, Naţional Socialism şi neamestecul străinilor în treburile interne ale Naţiei noastre.”

    Nu am putut sa nu remarc ceea ce ai spus.
    Sa o luam cu incetul:
    National Socialismul nu are la baza nicio credinta ,ceea ce este foarte bine.
    Dar cand am spus ca generatiile astea sa dispara m-am gandit la toti batranii prosti care ei,vezi doamne sunt ortodocsi,chiar daca au apucat vremea lui Ceausescu.
    Persoanele cuprinse intre 100 si 60 de ani au apucat sa-si formeze un caracter religios inainte de Ceausescu.
    Abia cei intre 60 si 35 de ani au apucat sa se dezvolte psihic si moral in National Socialism,fara de credinta prea mare in Dumnezeu,dar neamul nostru handicapat in felul sau de a promova religia chiar daca a fost interzisa a facut ca si aceasta generatie sa fie cuprinsa de religie.
    Cei intre 35 si asa zisa generatie”cu cheia la gat”(majoritatea sunt reprezentati de toti retardatii din ziua de azi de 23-27 de ani,care nu s-au ales nimic de capul lor).
    Asa… astia prin prisma emanciparii fata de orice ,chiar si fata de religie ,deja au facut ca numarul de oi proaste sa scada.
    Asa,am ajuns la generatia mea,care e vai mama ei si ea:)))dar ,din propria experienta am vazut ca noi punem cele mai multe intrebari si cerem raspunsuri la ceea ce nu ni se pare logic si asta e foarte bine.
    Eu unul sunt ateu si pot spune ca nici ceilalti din generatia mea nu sunt interesati de religie,si nu dau doi bani pe ea.
    In concluzie de asta am spus sa dispara generatiile de la 95′ in jos.
    Deoarece ceea ce spui tu despre National Socialism (ma refer la cel din Romania nu la nazism) la modul spiritual(religios) abia acum incepe sa prinda contur.

    Si stati linistiti ca istoria ne invata multe si evolutia ne va ajuta sa trecem peste aceste obstacole in calea bunastarii fiecarui om.
    -cum sclavii si-au cerut drepturile de oameni liberi
    -cum taranii si-au cerut drepturile pe pamant
    -cum mizeria din Europa(la propriu) a fost inlocuita cu igiena
    -cum medicina a evoluat la complexitatea din ziua de azi
    -cum educatia este lege pentru tot mai multe popoare din lume
    -cum economia a ajuns sa ridice nivelul de trai si modul de organizare cat -mai precis
    -cum tehnologia ne usureaza si ne bucura viata
    -etc
    Asa si in viitor lucrurule vor fi mai bune
    -se va trece la o alta economie ,nu capitalism ,nu totalitarsim,ci o economie -ce va ingloba mai multe aspecte pozitive pentru societate
    -se vor gasi noi leacuri in medicina
    -cu putin noroc religia va disparea pe tot globul ,ne mai fiind -crestini,evrei,musulmani etc,si fiecare om va gandi ca nu exista prostiile debitate acum mii de ani
    -etc
    -oamenii se vor intelege si accepta mai bine intre ei

    Asta voi nu o puteti contesta cu niciun argument,nici cu toate argumentele,deoarece asta e in firea evolutiei umane ,de asta am ajuns aici si de asta vom trece mai departe.

    ReplyCancel
  38. Traian Ioan
    22 noiembrie 2014 at 16:28

    Re: Alternativă la religii este Adevărul!
    [url=https://secretelezeilor.wordpress.com/2014/11/13/ce-va-faceti-daca-in-spatele-lui-ponta-este-basescu/comment-page-1/#comment-3646]Klaudyu[/url]
    Te-am rugat să-mi trimiţi un e-mail. N-ai făcut-o. Pentru că nu vreau să cazi în plasa proştilor care se cred înţelepţii lumii, mă obligi să mă fac auzit şi de ei când îţi spun: fii atent la cei care te laudă, care te aprobă.
    Marii noştri patrioţi din cauza asta au eşuat. I-au lăudat evreii, proştii lumii. Încearcă să fii mai puţin prost decât evreii. Poporul evreu este cel mai prost popor din lume! Poporul evreu este deja compromis, deocamdată, doar pentru mine.
    Urmează compromiterea lor în faţa întregii lumi. Totul depinde şi de tine.
    Postat, sâmbătă, 22 noiembrie 2014, ora, 16:24
    Citiri, 275524

    ReplyCancel
  39. Traian Ioan
    22 noiembrie 2014 at 16:44

    @ CelDeSus23
    Am văzut mesajul tău după ce l-am postat pe cel pentru Tovarăsul Ministru Potenţial Chircu, de la ora 16:28.
    Nu uita că eu sunt în urma voastră cu 10 ore. Îţi voi răspunde cât pot de repede. Mă bucur că lucrurile încep să meargă.

    ReplyCancel
  40. Traian Ioan
    22 noiembrie 2014 at 22:16

    [url=http://ioncoja.ro/textele-altora/soros-escrocul-nebun/]George Sörös huiduit de tot occidentul. [/url]

    Zilele trecute, după o lungă perioadă cînd nu se mai auzise nimic de el şi toată lumea credea că scăpase, escrocul globalist George Sörös, la 84 de ani, a reapărut „în forţă” cu un articol publicat pe ambele maluri ale Atlanticului, la Paris şi la New York, îndemnînd Vestul să-şi strîngă toate forţele – UE, NATO, SUA – să pună jos 20 de miliarde de dolari, să înarmeze Ucraina pînă în dinţi şi să pornească războiul contra Rusiei! Bătrînul lovit de demenţă scrie, negru pe alb, în chemarea sa la al III-lea război mondial: „A venit clipa ca membrele Uniunii Europene să se trezească şi să se comporte ca nişte ţări aflate, indirect, în stare de război. Toate resursele trebuie puse la dispoziţie, pentru că sînt în joc nu numai supravieţuirea noii Ucraine, dar şi viitorul NATO şi al UE, este nerealist să credem că Putin se va opri pînă nu va domina întreaga Europă”.
    Este limpede că am putea comenta la nesfîrşit îndemnul deschis la distrugerea civilizaţiei europene, pe care criminalul octogenar ar dori să o ia cu el, toată, în mormînt, că Tribunalul de la Haga contra crimelor de război ar trebui să se autosesizeze etc. Dar, am decis altfel, anume să lăsăm oamenii Occidentului, europeni şi americani, să vorbească despre „chemarea” la război a sceleratului Sörös, de săptămîna trecută, astfel:
    * Un american: „Ar fi trebuit ca tipul acesta să fie băgat mai demult în puşcărie, pentru corupţie dar, făcînd parte din elitele conducătoare, este lăsat să fure în continuare”.
    * Higgins: „Sörös este motivul pentru care cetăţeanul de rînd, normal, se revoltă şi porneşte la luptă. Este pricina numeroaselor probleme din lumea de azi”.
    * Dell: „Sörös aparţine complexului militar-industrial şi vrea război cu Rusia, pentru a ajunge şi mai bogat”.
    * Valentino: „Figura schimonosită a lui Sörös este portretul perfect al civilizaţiei occidentale, înrobită de bani şi putere. Banii săi au adus fascismul la putere în Ucraina. Ura lui faţă de Rusia are o dimensiune metafizică, în sensul că ea stă în calea forţelor demonice ale Vestului, pornite să cucerească întreaga lume“.
    * James: „Cine altcineva decît cel mai corupt şi cel mai scelerat membru al grupurilor de interese speciale, de miliardari, ar fi putut face asemenea afirmaţii isterice şi ipocrite?”
    * WhoDat: „Lui Putin nu-i pasă de strategiile UE şi SUA, Rusia este susţinută de China şi el ştie asta. Putin ar putea să trimită tot Occidentul înapoi, în depresiunea economică recentă, dar nu doreşte acest lucru. După opinia mea, el face exact ceea ce visăm noi, americanii obişnuiţi – să se pună capăt cheltuirii dolarilor noştri în războaie aiurea”.
    * Craig: „Da, Sörös vrea să salveze Ucraina, în timp ce finanţează aici, acasă, distrugerea Americii!”.
    * Fall Grün: „Dacă Vestul nu ar fi pus la cale o lovitură de stat împotriva guvernului ales al Ucrainei, atunci Ucraina nu ar fi ajuns în necazul în care se află astăzi”.
    * Deborah: „Sörös, am veşti pentru tine, tacă-ţi gura şi dispari, ştim cine eşti şi ce-ţi poate pielea. Rusia luptă pentru supravieţuire, europenii ştiu acest lucru şi asta este pricina pentru care ei nu sprijină eforturile tale, de destabilizare a Europei”.
    * Alexander: „După cîte ştiu, Sörös s-a numărat printre susţinătorii loviturii de Stat din Ucraina şi am o dovadă, iat-o. La 22 noiembrie 2013, în Ucraina şi-a început emisiunile pe Internet noul post de televiziune Hromadske TV, un ONG. Acest ONG a avut fulgerător, în vestul Ucrainei, o audienţă de cîteva sute de mii de privitori pe zi. În rapoartele financiare ale ONG-ului respectiv apar următorii sponsori: banca privată a miliardarului ucrainian Kolomoisky, care are o armată particulară în estul ţării; Ambasadele Olandei şi SUA, şi fundaţia internaţională «Renaşterea», a lui Gerorge Sörös. Cu ce scop s-au investit milioane de dolari în acest post TV, ce fel de informaţii oferea el publicului? Iată un exemplu, mai jos. La 24 aprilie 2014, jurnalistul ucrainian Bogdan Butkevich a afirmat, într-un interviu la televiziunea respectivă, că regiunea Doneţk nu este numai într-o situaţie economică proastă, dar şi că are un număr mare de locuitori «inutili». «Doneţkul are vreo 4 milioane de locuitori, dintre care cel puţin 1,5 milioane sînt de prisos. Nu trebuie să avem nici un fel de înţelegere pentru Donbas şi Doneţk, ci numai pentru interesul nostru naţional. Donbasul trebuie folosit numai ca o resursă, eu nu mă pricep cum, dar înţeleg că trebuie făcut rapid un lucru, anume că acolo sînt oameni care pur şi simplu trebuie exterminaţi». Acest interviu este pe net, oricine poate să-l vadă, cu subtitrări în engleză. Ei, şi acum Sörös propune să dăm ajutor militar Ucrainei. Poate îi este teamă că acolo se va instaura pacea şi că, astfel, va pierde bani. Cîţi bani mai vrea să facă din vieţile sacrificate ale ucrainienilor?”.
    * Oldgeek: „Vi-i amintiţi pe cei 750.000 ucrainieni care au fugit în Rusia şi în Crimeea, după ce junta nazistă de la Kiev a atacat oamenii în estul şi sudul ţării? Ei bine, lor li s-a făcut dor de casă şi se vor întoarce. Dar nu oricum, ci echipaţi, instruiţi şi în cadrul «Armatei de Eliberare a Ucrainei», formată din divizii de blindate şi de infanterie, condusă de 50.000 de profesionişti şcoliţi într-ale războiului de către ruşi. Apoi, vor izgoni junta nazistă de la Kiev sprijinită de SUA-UE-NATO şi vor reinstaura social-democraţia în Ucraina, aprobată acolo de 56% din populaţie”.
    * Arkay: „De ce îi oferă Statele Unite adăpost şi protecţie acestui criminal? Sörös şi Victoria Nuland au organizat acţiuni subversive împotriva unor naţiuni suverane din întreaga lume, acţiuni în urma cărora au murit mii de oameni, pentru ca ei să-şi promoveze interesele lor neoconservatoare”.
    * R4Z7: „O poză a acestui vierme respingător şi criminal împotriva umanităţii ar trebui pusă în toate dicţionarele pămîntului”.
    * Chad Whitman: „Acest nenorocit a adus instabilitate şi zavistie în multe ţări, probabil că tot el a fost cel care a înveninat relaţiile dintre Rusia şi Ucraina. Acest monstru ar trebui aruncat în temniţă pentru totdeauna. Trezeşte-te, America!”.
    * Lin: „Incredibil, omul care a jefuit Banca Angliei are tupeul să dea sfaturi Europei?!”.
    * Shibu: „Sörös are chip de diavol! Informaţi-vă ce le-a făcut conaţionalilor săi unguri… El vrea ca SUA şi UE să pornească războiul contra Rusiei. Foarte bine, să meargă el însuşi să lupte cu 5.000 de rachete nucleare, poate îi convinge şi pe nemţi să-l însoţească… Rusia are acum un partener nou, China, în timp ce UE a rămas pe cap cu America”.
    * Manuk: „Acest porc bătrîn este răspunzător pentru toate vieţile pierdute zadarnic în Ucraina, unde i-a împins pe fraţi să lupte între ei. Nimeni nu-l vrea în Ucraina, nimeni nu vrea să fie salvat de el, tot ce vor ucrainienii, este să fie lăsaţi în pace”.
    * John Gumpher: „Ehe, vine iarna. Avantaj Rusia!”
    * Robert Smitherson: „Tot ce trebuie să faceţi ca să vă meargă bine, este să faceţi exact invers decît vă recomandă acest tip. Atunci, să ştiţi, veţi fi pe calea cea bună”.
    Postat,sâmbătă, 22 noiembrie 2014, ora, 22:09
    Citiri, 275565

    ReplyCancel
  41. Traian Ioan
    23 noiembrie 2014 at 20:02

    Re: Alternativă la religii este Adevărul!
    [url=https://secretelezeilor.wordpress.com/2014/11/13/ce-va-faceti-daca-in-spatele-lui-ponta-este-basescu/comment-page-1/#comment-3651]CelDeSus23[/url]
    [quote author=CelDeSus23]
    Nu am putut sa nu remarc ceea ce ai spus.
    Sa o luam cu incetul:
    National Socialismul nu are la baza nicio credinta ,ceea ce este foarte bine.

    [/quote]
    Eu nu ştiu nimic despre tine; şi asta nu e bine. Nu vreau să cred că ai numai 23 de ani ci vreau să ştiu câţi ani ai şi unde trăieşti. Una-i să trăieşti acasă şi alta printre străini.
    Ai spus: „National Socialismul nu are la baza nicio credinta ,ceea ce este foarte bine.”
    Ai să râzi dar toate acţiunile umane au la bază credinţe, mai mult sau mai puţin fanteziste. Toate descoperirile au la bază credinţe studiate care au ajuns adevăruri.Toate legile sociale sunt credinţe. Legea socială a evreilor, adică Biblia, cu care evreii conduc lumea de peste 2500 de ani, s-a dovedit şi se dovedeşte în continuare că este o aberaţie socială, care, nefiind studiată niciodată a produs în lume numai rele. Evreii nu au vrut nicodată să vadă prostia Dumnezeului lor, Iehova, pentru a nu-şi pierde supremaţia în lume. Evreii nu au vrut să audă şi să înţeleagă pe cei care nu au fost cu ei şi le arătau prostia. Ei, evreii, nu sunt deştepţii lumii, cum se cred ci mai degrabă imbecilii lumii, a se vedea „înţeleptul” George Sörös şi ca el toţi cei care au ridicat hoţia la rang de virtute pentru a domina lumea.
    Una e să acţionezi pentru bani ca să supui lumea, să ţi se închine, şi alta e să acţionezi pentru oameni pentru a-i face fericiţi. Un creator este cu atât mai fericit cu cât numărul oamenilor pe care-i fericeşte este mai mare.
    Isus, care s-a crezut Cristos, a murit ca să i se închine lumea! Eei şi care-i fericirea lui sau a celor care au fost şi sunt cu el? Iluzia!
    Ateismul este şi el o simplă credinţă fără nicio bază ştiinţifică.
    Dizainul Inteligent de care vorbeşte evreul laş Ben Stein este anacronic.
    Creaţionismul Inteligent este dovedibil a fi ştiinţific, fapt pentru care niciun evreu sau acolit de-al lor nu vrea să vină la judecat. Ei ştiu că îşi pierd supremaţia în lume, dacă vin la judecată.
    Martorii lui Iehova sunt nişte martori mincinoşi care pun meritele Creatorului Sântio pe seama zeului lor, Iehova, făcând jocul evreilor.
    A nu se confunda evoluţia socială cu evoluţia speciilor a evreului imbecil Darwin!
    A nu se ignora nici religiile pentru că sunt parte din viaţa societăţilor, din istorie se învaţă ce a fost bine şi ce a fost rău. Zeii au cerut pentru popoarele pe care le conduceau şi au primit de la Creator dar, nimeni nu a judecat să afle ce este bine pentru toată lumea creată nu numai pentru o parte.
    Postat, duminică, 23 noiembrie 2014, ora, 19:55
    Citiri, 275725

    ReplyCancel
  42. CelDeSus23
    23 noiembrie 2014 at 23:00

    Ma refeream la credinta religioasa.
    Ateismul în sine este absenta credintei.
    Si sa stii ca am 18 ani si sunt acasa,nu in strainatate.

    ReplyCancel
  43. Traian Ioan
    24 noiembrie 2014 at 6:48

    Re: Alternativă la religii este Adevărul!

    Mă bucur pentru tine că ai o viaţă înaintea ta şi eşti acasă unde îţi doresc să-ţi petreci mulţi ani fericiţi alături de fraţii şi toţi ceilalţi ai tăi.
    Eu încerc să fac ceva pentru viaţa ta şi a tuturor Românilor cinstiţi şi muncitori. Aici, departe de (casă?) de locul unde m-am născut, mă lupt cu impostura capitalistă, pe care mulţi dintre Românii din ţară şi-o doresc ca pe o salvare a neamului.
    Te refereai numai la credinţa religioasă dar, la toate celelalte credinţe cine trebuie să se gândească? Progresele sociale despre care vorbeşti se realizează în urma unor credinţe care se studiază, se cercetează până se dovedesc a fi adevăruri sau neadevăruri.
    Că toţi idolii vor pieri este firesc şi acest lucru a fost prevăzut încă de înţelepţii evreilor, Isaia 2:18. Credinţa evreilor este plină de prostie dar asta nu înseamnă că este plină numai de prostie; are şi ea înţelepciunea ei care trebuie găsită de oamenii care sunt dispuşi să judece tot ce au scris evreii cu scopul de a conduce lumea.
    Trebuie să învăţăm să înţelegem pentru a şti nu doar să credem ce au spus învăţătorii (gen Isus Cristos) sau „profesorii” moderni, gen „naţionalistul” Ion Coja care continuă să propage creştinismul ca adevăr cu toate că i s-a arătat că Isus Cristos nu a fost Mesia cum crede el (Matei 12:16 – 21).
    Bătrânii care zici tu să dispară au lăsat o Ţară în care nu se plătea impozite pe muncă şi pe ce cumpărai de la negustorii. Este adevărat că nu aveai libertatea de a călători în afara hotarelor, în afara zidului care împrejmuia Ţara. Dar asta urma să se rezolve dar ar fi fost foarte periculos pentru evreii imbecili care conduceau lumea la vremea aceea, fapt pentru care au recurs la lovitura de stat.
    Dacă eu vă spun că am descoperit existenţa unui Creator, nu vă cer să mă credeţi, să vă închinaţi la mine, nu vă cer să mă aprobaţi, nu vă chem să facem un partid sau o biserică, vă cer tuturor să judecăm împreună ca să ştim împreună. Nu pot să judec pe fiecare în parte, pentru că fiecare în parte mă dezaprobă cu credinţa personală.
    Ateismul tău şi al altor atei este o presupunere, este o teorie, este o credinţă ce nu poate fi demonstrată. Atmosfera Pământului, ca să iau în discuţie numai o bucăţică a creaţiei, cuprinde o inteligenţă inimaginabilă pentru un necunoscător al chimiei şi fizicii. Această inteligenţă nu putea să apară fără un Creator inteligent. Asta nu înseamnă că trebuie să dăm, în continuare, creaţia pe seama unui dumnezeu inventat, la rândul lui de mintea omului şi mai mult de mintea primitivă a omului.
    Aţi vrea să iau pe fiecare în parte să-i arăt greşala credinţei lui? Nu se poate!
    Am încercat să arăt greşala unui judecător administrativ din cadrul Administraţiei Securităţii Sociale , m-a ignorat, probabil justificând că sunt nebun; că numai un nebun poate să se opună unei Administraţii ca a Securităţii Sociale a SUA.
    Am recurs la o stratagemă pentru a demonstra şi elimina ipoteza nebuniei mele. Am mers la Doctorul care mă cunoştea de peste 10 ani de zile şi înainte de a-i cere să completeze o formă pentru a beneficia de nişte servicii din partea guvernului, fiind normal din punct de vedere fizic, i-am spus că sunt Şilo, adică… „ştiu, ştiu…” m-a întrerupt el… Mesia, am continuat eu.
    We, Americans are a crowd of stupid believers, „In God we trust”, led by the imbecil jews who believe that they ar choosen by the God created by the rasist, criminal Moses.
    Mi-a spus că nu mă crede că sunt Mesia dar nici nebun nu sunt. Mi-a spus că; credinţa este un necesar biologic! Şi mi-a recomandat o carte de Noam Chomscki, un alt ibecil considerat profesor emerit pe la Massachusetts Institute of Technology.
    Respingându-mi cererea a confirmat integritatea mea mintală, cu toate că putea să-mi dea recomandare pe motive de sănătate fiind la vremea aceea la vârsta de 76 de ani cu hipertensiune arterială, fibrilaţie atrială, proteză valvulară mitrală.
    De altfel la data de 6 august 2013 , când am fost la doctor, nu era timpul potrivit pentru o altfel de acţiune decât cea care s-a petrecut.
    Astăzi situaţia este puţin diferită; au apărut noi evenimente profeţite şi neprofeţite.
    P.S. Vedeţi că Traian Băsescu este uns cu toate alifiile; este cu siguranţă omul care-şi iubeşte Naţia la fel cum şi-a iubit-o şi Nicolae Ceauşescu.
    Postat, luni, 24 noiembrie 2014, ora, 06:26
    Citiri, 275789

    ReplyCancel
  44. Liviu
    25 noiembrie 2014 at 22:48

    Traian Ioan, nu stiu cu ce copii crezi ca ai de-a face insa este limpede ca mare parte din „discursul” tau se compune din injurii. Ce facem cu tine? Nimic special sau deosebit. Habar n-ai cine suntem, unde traim, cat ne chinuim, daca suntem bolnavi, daca si cata speranta mai avem. Esti un frustrat care impinge totul la limita injuraturii „evreu imbecil” sau „mananci rahat”. Nu cumva tu ii murdaresti cu cuvintele pe cei care nu sunt pe aceeasi lungime de unda cu tine? Nu cumva cine nu este cu tine este impotriva ta? Nu cumva nu iti mai poti controla frustrarea? Nu cumva, Traian Ioan, te macina ca nu esti acum in Romania?
    Sa pretinzi ca esti Silo/Mesia si sa injuri cand esti comparat cu Bula nu denota decat ca ai cel mai evreiesc comportament dintre vizitatorii si cititorii lui Klaudyu.
    Cine este Santio, cine esti tu americanule, conteaza foarte putin pentru noi. Noi suntem cei cu istoria furata, cu prezentul cenusiu si umplut de hotie si de spaga, cu viitorul tulbure. De ce? Poate pentru ca am permis prea multe multora.
    Ceva mai devreme gazda noastra a enumerat cativa conducatori cu care ne mandrim: Burebista, Decebal, Mircea, Stefan, Vlad si Mihai. Stii cumva americanule de ce ne mandrim cu ei? Pentru ca nu au injurat, pentru ca nu au scuipat, pentru ca nu au facut altceva decat sa puna mana pe sabie si sa lupte, sa lupte pentru tara lor, pentru tara pe care noi am mostenit-o. Si daca eu vreau sa pun mana pe o arma, stimate domnule Bula din America, este pentru ca sunt constient ca se va ajunge la lupta. Noi, romanii, mai devreme sau mai tarziu vom lupta intr-un razboi care nu va fii al nostru din pacate ci al acelora care de cand am fost cooptati in NATO ne folosesc eroii drept „carne de tun”. Imi doresc, desi sunt constient ca este ultima solutie, sa trag in cei care au talharit si violat Romania inainte ca ei sa ne impinga sa luptam pentru ei. Fara poezie, fara regrete. In timp ce noi scriem sau citim pe acest blog, in tara se mai taie ilegal un hectar de padure, se mai calca o mama pe trecerea de pietoni, se mai violeaza o femeie, se mai comite o crima, se mai voteaza o lege care maine ma va lasa fara casa. Se mai sacrifica un Ionut si se ucid mii de caini pentru ca doi primari nu pica la pace si pentru ca ii votam pe cei care ne fura Rosia Montana.
    Dragul meu Bula, cu tot cu creatorul tau, nu esti decat un amarat de micron al tristetii noastre romanesti.
    Incearca Bula si incercati si voi ceilalti sa simtiti ce a trait acel batran din Bucuresti care a fost amenintat cu arma de tiganii de langa el si cand si-a vazut fata impuscata in fata. Rezultatul? Trist Bula, trist, cu toate injuraturile tale iudeo-americane: tigani liberi iar fata fara un ochi.
    Asta ne dorim? Sa fim batuti de jandarmi daca iesim in strada sa ne cerem drepturile, impuscati si taiati de tigani daca ne aparam copiii, jefuiti de politicieni daca vrem si reusim sa votam, tavaliti prin noroi de catre gorilele vreunei blonde daca ne cerem pamantul furat inapoi?
    Daca nu ma respecti, daca nu imi respecti familia si poporul, daca nu imi respecti tara, atunci de ce sa te las sa traiesti in tara mea?
    Asta au spus, asta au facut Burebista, Decebal, Mircea, Stefan, Vlad si Mihai.
    Limpede Bula?
    Stramosii nostri nu au fost respectati pentru ca acceptau orice cu ochii inchisi si cu gura larg deschisa ci dimpotriva pentru ca aveau discernamant si pentru ei da era da si nu era nu. Altfel, regretai ca i-ai suparat, daca mai apucai.

    Daca ai fost rapit de o pasare de prada de ce nu te-ai intors in tara?
    Daca ai un creator, de ce nu te aduce inapoi in Romania? Sau creatorul tau este yankeu?
    Daca esti un Mesia. atunci de ce esti bolnav? Asta vrea creatorul tau sa vedem: un curier cu hemoroizi?

    Basescu a fost si este orice, mai putin patriot. Daca a scapat ceva nelichidat in Romania de catre Ion Iliescu si Emil Constantinescu intre 1990 si 2004, a avut grija sa rezolve Basescu intre 2004 si 2014.

    Nu te obosi sa-mi raspunzi, mai bine concediaza-ti medicul de familie.

    ReplyCancel
  45. Traian Ioan
    26 noiembrie 2014 at 10:08

    Re: Alternativă la religii este Adevărul!
    [quote=”Liviu”]
    [url=https://secretelezeilor.wordpress.com/2014/11/13/ce-va-faceti-daca-in-spatele-lui-ponta-este-basescu/comment-page-1/#comment-3677]Traian Ioan,[/url]nu stiu cu ce copii
    [/quote]

    Jidane mă faci să râd. Punct ochit punct lovit!
    Te-am mirosit de mult că eşti evreu (mai bine zis jidan) şi că îţi joci rolul pe terenul unuia căruia îi place să fie gâdilat. Eu am venit pe saitul ăsta pentru a vă scrie ce ştiu fără pretenţia prostească a lui Isus de a vă cere credinţă. Eu nu vreau religie! Ai înţeles jidane? Nu vreau să mi se închine cineva.
    Vreţi să formaţi un grup, un partid, o religie, un clan, o gaşcă. Hă, hă, hă… n-aveţi decât. Vreţi să introduceţi şi câte un moderator, adică unul mai deştept peste prostime.
    Eu nu scriu pentru jidani, ca tine; scriu pentru cei care sunt capabili să judece, care au în cap înteligenţa creatorului, nu doar freză să dea frumos la privitori.
    Bunicul tău a plecat din Ardeal din cauza hoţilor şi tuturor persecutorilor de acolo. A ajuns în regat, la Ploieşti unde, specific evreilor, a împărţit donaţii. Nici el şi nici tu, nepotul lui, nu puteţi înţelege că ţiganii, unguri şovini, hoţii în general sunt produsul vostru al evreilor care vă credeţi deştepţi. Peste tot pe unde vă duceţi veţi da peste produsele „inteligenţei” voastre. Habar nu aveţi că vă sinucideţi. Mă uit la ce se petrece în Ferguson Missouri şi văd toată murdăria evreiască cu care se vor sinucide.
    Mai citeşte rândurile pe care le redau mai jos, în speranţa că înţelegi, că înţelegeţi ceva.

    1. – Pământul cu tot ce este sub soare au fost create de o entitate Înteligenă cu care eu stau de vorbă zilnic. Prin comentariile avute, Creatorul mi-a sugerat că numele Său este Sântio. Numele Său fiind o replică la numele Iehova, al Zeului evreilor inventat de rasistul criminal Moise.
    Citind scrierile mele de pe internet veţi vedea confuzia pe care o făceam la începuturile studiului, ale discuţiilor. Eu Îi atribuiam acelaşi nume cu al Zeului Iehova. Făceam o greşală enormă!
    Sântio este Creatorul şi nu trebuie confundat cu Zeul Iehova.
    2. – Toţi oamenii, fără excepţie, suntem proşti; ne naştem goi.
    Cum am început să gustăm din plăcerile vieţii noi uităm că suntem proşti.
    Spre deosebire de voi toţi, eu nu am uitat şi nici nu am să uit vreodată.
    Pentru a nu cădea în greşala de a mă crede înţelept, stau de vorbă cu Sântio; El este Înţeleptul care a creat tot ce este sub soare.
    Nu vreau să fiu dat de ruşine (Ieremia 8:9) Eu voi da de ruşine pe „înţelepţii” care vorbesc împotriva Înţelepciunii Creatorului Sântio (Matei 12:32).
    3. – Ştiu că sunt Şilo, cel prorocit de Iacov, Patriarhul hoţ al evreilor. (Geneza 49:10) Dacă dau explicaţii, înseamnă că vreau să mă credeţi. Nu vreau să mă credeţi; vreau să mă judecaţi ca să ştiţi adevărul despre mine.
    4. – Dacă nu ştiaţi până acum, eu vă informez cine suntem noi, Americanii, şi cine sunt cei care ne conduc.
    “Our race is the Master Race. We are divine gods on this planet. We are as different from the inferior races as they are from insects. In fact, compared to our race, other races are beasts and animals, cattle at best. Other races are considered as human excrement. Our destiny is to rule over the inferior races. Our earthly kingdom will be ruled by our leader with a rod of iron. The masses will lick our feet and serve us as our slaves.” – Menachem Begin, prim-ministru al Israelului între 1977-1983
    5. – Orice adevăr se află prin judecată folosind numai dovezi; numai zeii au nevoie de mărturii pentru a-şi realiza planurile de conducere a supuşilor.
    6. – Iniţial am vrut să scriu: „Evreii imbecili care ne conduc, ca orice bigot, când cineva îi arată prostia proprie, devin laşi” dar aş fi greşit.
    În fond toţi „înţelepţii”, ca orice bigot, când cineva îi arată prostia proprie, devin laşi.
    7. – Toate naţiile au fost conduse de către Sântio, Creatorul Pământului şi a tot ce există sub soare. Moise a cerut lui Iehova Dumnezeu ceva, dar el l-a primit de la Sântio.
    Bigoţi ai lui Lucifer, Iehova şi celorlalţi zei veniţi la judecată să aflaţi scopul urmărit de Sântio, Creatorul!
    Planurile „iluminaţilor” nu se potrivesc cu cele menţionate în Isaia 46: 8 Remember this, and shew yourselves men: bring it again to mind, O ye transgressors.
    9 Remember the former things of old: for I am God, and there is none else; I am God, and there is none like me,
    10 Declaring the end from the beginning, and from ancient times the things that are not yet done, saying, My counsel shall stand, and I will do all my pleasure:
    11 Calling a ravenous bird from the east, the man that executeth my counsel from a far country: yea, I have spoken it, I will also bring it to pass; I have purposed it, I will also do it.

    8. – Eu ştiu că sunt cel tare şi puternic din Isaia 28: 2 Behold, the Lord hath a mighty and strong one, which as a tempest of hail and a destroying storm, as a flood of mighty waters overflowing, shall cast down to the earth with the hand. Pentru că, Sântio Creatorul mi-a dezvăluit secretele grindinei şi zăpezii. Iov 38: 22 Hast thou entered into the treasures of the snow? or hast thou seen the treasures of the hail,
    23 Which I have reserved against the time of trouble, against the day of battle and war?
    9. – Eu ştiu că sunt nebunul din Zaharia 11: 16 For, lo, I will raise up a shepherd in the land, which shall not visit those that be cut off, neither shall seek the young one, nor heal that that is broken, nor feed that that standeth still: but he shall eat the flesh of the fat, and tear their claws in pieces. Dar nu ştiu cui se adresează Creatorul când spune Zaharia 11: 15 Take unto thee yet the instruments of a foolish shepherd. (Acum ştiu: mie şi celor ca mine.)
    10. – Pământul cu tot ce se află sub soare este o Creaţie Inteligentă evidentă şi perfectă ce nu poate fi confundată cu o religie, cu o politică, cu o teorie.

    A venit vremea când toate aceste lucruri se sfârşesc şi puterea (mâna) poporului sfânt va fi zdrobită de tot. (Daniel 12:7)

    Nu uita, evreule, că eu sunt om nu sunt zeu care să fac minuni şi să pretind credinţă de la toţi proştii; nici măcar de la unul, ca tine.
    Postat, miercuri, 26 noiembrie 2014, ora, 09:47
    Citiri, 276061

    ReplyCancel
  46. KLAUDYU
    26 noiembrie 2014 at 12:01

    Traiane, tu știi să citești sau ce spun e valabil doar pentru alții, deoarece tu ești vreun mesia iar regulile nu ți se aplică? V-am cerut (adică și ție sau, mai bine spus, mai ales ție) să opriți cearta. Am scris ditamai cârnatul despre cum vor cei care ne conduc să ne dezbine, prin urmare ar trebui să încercăm să fim uniți. Iar tu ce faci? Pe nebunul, ca de obicei. Jignești, îți verși frustrările și împrăștii mesaje religioase aberante. Până acum te-am lăsat să-ți faci de cap; te-am lăsat să te exprimi liber, că poate simți nevoia iar alții nu te lasă. Dar ai încălcat din nou limita bunului simț. Și regula impusă de mine. Democrația e doar un concept teoretic, inventat pentru a nu lăsa masele să se revolte. Prin urmare, n-o s-o găsești nici aici. În casa mea, eu fac regulile. Iar dacă eu cer să opriți cearta, ori o oprești, ori dispari. Simplu!
    Îl jignești pe Liviu pentru că ți-a arătat adevărul pe care mulți îl văd, dar evită să ți-l spună? Parcă voiai să fii judecat. Exact de asta ai parte acum. Liviu a început, eu voi continua: ai mari probleme la cap, dintre care iese în evidență schizofrenia, ceea ce explică deteriorarea proceselor de gândire, răspunsurile emoționale inadecvate, delirurile paranoide sau bizare, gândirea dezorganizată și disfuncția socială. Sunt sigur că și psihiatrul tău ți-a spus același lucru. Pentru că nu o dată ai dat semne de agresivitate, cel mai probabil produsă de aceeași afecțiune psihică, ești un pericol pentru cei din jur. Prin urmare, ar trebui să fii izolat de ceilalți, de preferat într-un mediu fără acces la internet. Cum nu pot eu să te izolez complet, mă voi rezuma doar la a-ți bloca accesul pe acest blog. Sentința definitivă și irevocabilă (dacă tot ai vrut judecată, e nevoie și de așa ceva): începând cu acest moment ți se interzice dreptul de a comenta aici. Poți citi, poți comenta în alte părți, însă nimeni de aici (nici măcar eu) nu va mai fi deranjat de tine. Du-te de unde ai venit învârtindu-te. Nu degeaba se spune că, atunci când îi dai omului un deget, îți ia toată mâna.
    Ca să fiu totuși corect până la capăt, în ultimul mesaj pentru tine îți voi arăta adevărul, deși nu ești capabil să-l înțelegi: nu există Sântio, ci e inventat de tine; prin urmare, nu are nicio misiune pentru tine. Tu nu ești niciun mesia iar evreii nu au scris despre tine în scripturile lor. Ești doar un om bolnav, care are nevoie de ajutor. Vocea pe care o auzi nu e a zeului inventat de tine, ci creată de schizofrenie. Cu tratamentul potrivit ai putea să-ți ții în frâu această boală.
    Și gata, că ți-am dat prea multă importanță, pe care nu o meriți. Sper să te vindeci cândva. Dacă nu, măcar să găsești un tratament care să-ți țină boala sub control.

    ReplyCancel

Lasă un răspunsAnulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Claudiu-Gilian Chircu
13 noiembrie 2014 51 Comments Politică572
Meta
  • Autentificare
  • Flux intrări
  • Flux comentarii
  • WordPress.org
Comentarii recente
  • Mihai Tetraru la Divina parodie 2. A fost odată… pe la nemți
  • Claudiu-Gilian Chircu la EZ 7. Cartea akkadienilor
  • MIHAI TETRARU la EZ 7. Cartea akkadienilor
  • Claudiu-Gilian Chircu la EZ 7. Cartea akkadienilor
  • MIHAI TETRARU la EZ 7. Cartea akkadienilor
Produse
  • Carte „Secretele zeilor” (3 volume) Carte „Secretele zeilor” (3 volume) 110,00 lei
  • Carte „Secretele Sionului” Carte „Secretele Sionului” 69,99 lei
  • Carte „Secretele Olimpului” Carte „Secretele Olimpului” 54,99 lei
  • eBook „The Secrets of the Gods” (pdf) eBook „The Secrets of the Gods” (pdf) 50,00 lei Prețul inițial a fost: 50,00 lei.35,00 leiPrețul curent este: 35,00 lei.
  • eBook „Secretele zeilor” (pdf) eBook „Secretele zeilor” (pdf) 35,00 lei
Abonare la blog via email

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te celorlalți 399 de abonați.
Categorii
  • Diverse (81)
  • Pe urmele zeilor (36)
  • Politică (16)
  • Povești nemuricioase (88)
    • 1. Divina parodie (12)
    • 2. Dacia preisterică (12)
    • 3. Războii stelelor (9)
    • Confuckyous: Concepții anticoncepționale (29)
    • Jurnalul lui Făt-Frumos (1)
  • Presă (85)
  • Religie (39)
  • Seria „Secretele zeilor” (154)
    • 1. Secretele Zeilor (103)
      • The Secrets of the Gods (50)
    • 2. Demonii Roșiei Montane (12)
    • 3. Secretele Sionului (17)
    • 4. Evanghelia zeilor (11)
    • 5. Secretele Olimpului (10)
iulie 2025
L Ma Mi J V S D
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
« iun.    
Arhive
Articole recente
  • Războii stelelor – Episodul 9. Clonele 7 iunie 2025
  • Războii stelelor – Episodul 8. Asteroidul 4 mai 2025
  • Războii stelelor – Episodul 7. Tribul lui Cain 27 aprilie 2025
  • Războii stelelor – Episodul 6: Neandertalienii 20 aprilie 2025
  • Războii stelelor – Episodul 5: Tribul lui Abel 2 martie 2025
  • Războii stelelor – Episodul 4: Adam și Eva 12 ianuarie 2025
  • Războii stelelor – Episodul 3: Răpirea 4 ianuarie 2025
  • Războii stelelor – Episodul 2: Mașina timpului 23 decembrie 2024
  • Războii stelelor – Episodul 1: Chronos 24 noiembrie 2024
  • Jurnalul lui Făt-Frumos 8. Anul 710 10 iunie 2024
Orice donație este binevenită.
Comentarii recente
  • Mihai Tetraru la Divina parodie 2. A fost odată… pe la nemți
  • Claudiu-Gilian Chircu la EZ 7. Cartea akkadienilor
  • MIHAI TETRARU la EZ 7. Cartea akkadienilor
  • Claudiu-Gilian Chircu la EZ 7. Cartea akkadienilor
  • MIHAI TETRARU la EZ 7. Cartea akkadienilor
  1. Mihai Tetraru pe Divina parodie 2. A fost odată… pe la nemți11 martie 2021

    Foarte fain! Genial

  2. Claudiu-Gilian Chircu pe EZ 7. Cartea akkadienilor26 februarie 2021

    Pentru puțin!

  3. MIHAI TETRARU pe EZ 7. Cartea akkadienilor10 februarie 2021

    Multumesc frumos!

  4. Claudiu-Gilian Chircu pe EZ 7. Cartea akkadienilor10 februarie 2021

    Acest capitol este rezumatul unui fragment din „Secretele zeilor”, cuprins în capitolele 43-44-45. Acolo găsiți pe larg povestea lui Avraam.…

  5. MIHAI TETRARU pe EZ 7. Cartea akkadienilor7 februarie 2021

    Foarte interesant si util! Oricum eram convins ca Biblia e o compilatie din diverse cronici! Dar am o nedumerire: neamul…

Cele mai vizualizate articole
Sateliții, protestele și carantina
30 martie 2020
39,716 views
SS 1. Hitler – Mesia sau Antihrist?
8 ianuarie 2013
17,400 views
Ni se pregătește Apocalipsa?
28 martie 2020
14,081 views
Meta
  • Autentificare
  • Flux intrări
  • Flux comentarii
  • WordPress.org
2010 © Secretele zeilor
%d