
Încă vă îndoiți că suntem conduși de sataniști? Că politicienii fac parte dintr-un cult închinat entităților malefice? N-ar trebui, pentru că au început să-și dea arama pe față în public, fără să se mai jeneze. Iar Clocotilda e cea mai curajoasă, aducând în sediul primăriei Sectorului 1 statui ale unor creaturi demonice. Care cică fac parte dintr-o expoziție de sculptură, organizată la invitația primăriței Clocotilda. Adică ea a fost cu ideea de a aduce așa ceva în sediul primăriei, nu Uniunea Artiștilor Plastici. Ce reprezintă niște draci dezbrăcați pentru primăria Sectorului 1? „Prezentarea unor modalități de exprimare artistică inovative, o replică peste timp la provocarea artistică a sculptorului Constantin Brâncuși”. O explicație care ar fi ilară dacă n-ar fi de plâns.
Am încercat să-mi dau seama ce au gândit tinerii „artiști” care au realizat rahaturile astea. Cum au ajuns la asemenea „capodopere”? „Băi, aș vrea să realizez o sculptură care să-i dea peste nas lui Brâncuși, o replică la prostiile pe care le făcea el, ceva care să demonstreze că noi, tinerii artiști, suntem mai tari. Și cea mai bună idee e să fac o demoniță cu ochelari VR, neapărat cu țâțele pe afară. Dar să fie urâtă tare, să se vadă că e demon.” Aplauze, pupături, șampanii deschise. Următorul: „cea mai tare idee mi se pare să fac un gâscan cu corp uman, dar neapărat cu burta mare, ca să pară însărcinat, și cu cucul pe afară”. Excelent! Din nou aplauze, lacrimi, muci în batiste. Gigele, tu ce capodoperă vrei să faci? „Eu m-am gândit la ceva mai exotic, un rinocer cu corp uman, de femeie, goală pușcă dar cu cornul în mână. Tot urâtă, firește, că doar e artă. Romburi puse unul peste altul în coloană infinită poate oricine, dar așa ceva…”. Urale, valuri în tribună, leșinuri în sală. Iar ultimul? „Ăștia dinaintea mea sunt copii. Cea mai bună idee e o sirenă cheală, urâtă și mov, care face baie în cadă în timp ce savurează un pahar cu șampanie. Dar tot cu țâțele pe afară, că n-o fi Mica Sirenă de la Disney ca să facă baie cu sutien. Și-o să-i zic Obrăznicătura mării, că e mai tare decât Cumințenia pământului”. Pe bune? Chiar a gândit cineva în halul ăsta?
Nu sunt un cunoscător ca madam Clocotilda, dar aceste hidoșenii infernale nu îmi par a avea vreo legătură cu arta iar introducerea numelui lui Brâncuși în acest context demonico-obscen îmi pare o adevărată blasfemie. Mai degrabă reprezintă o scoatere la lumină a cultului satanic din care fac parte politicienii care ne conduc. Ăia care se prefac că se vaccinează îmbrăcați în negru, pentru a-și declara în public fidelitatea pentru entitățile întunericului. Ăia care de un an ne-au luat iluzia libertății și ne-au transformat în sclavi pe față, în aplauzele celor care adoră jugul. Ăia care ne sacrifică demonilor lor în spitalele transformate în temple. Sataniștii care acum își etalează stăpânii în holul unei primării, mascați în artă neînțeleasă de ignoranții de rând, ca noi. Apropo, vernisajul a avut loc cu ușile închise, fiind permis accesul doar anumitor indivizi, ceea ce sună ca un ritual secret, realizat de un grup ocult departe de ochii publicului în noul templu din Sectorul 1. Să nu uităm că primărița Clocotilda nu primește pe nimeni în audiență, invocând distanțarea socială, care însă e ignorată la expoziția demonică, a redus numărul burselor sociale acordate elevilor, a tăiat finanțarea a patru spitale și a adăpostului pentru câini și a umplut sectorul de gunoaie, din cauza scandalului cu o firmă de salubritate. Ceea ce demonstrează că nu a fost pusă în funcție pentru binele comunității, ci dimpotrivă. Așa că n-ar trebui să ne mirăm că s-a înconjurat de statui ale unor demonițe, care par nu doar a indica la ordinul cui acționează Clocotilda, ci și a o simboliza perfect chiar pe ea, bebelușa fostă albă, actualmente neagră ca întunericul pe care îl slujește.
Cum era de așteptat, acoliții ei au ieșit la atac, acuzându-i pe cei care critică expoziția demonică din sediul primăriei Sectorului 1. Iată-l pe Călin Segerean, curatorul expoziției, încercând să manipuleze opinia publică într-un mod mai jegos decât exponatele sale: „sunt folosite aceleași instrumente de manipulare a opiniei publice în care nuditatea este considerată ca fiind un semn al indecenței, al unor moravuri de un anume tip și autorii lor sunt blamați”. În încercarea sa jalnică de manipulare, în care îi acuză pe ceilalți de ceea ce face chiar el, stimabilul critic de artă omite să menționeze că nu este acuzată nuditatea, ci esența demonică a exponatelor sale, nuditatea fiind doar cireașa de pe colivă. „Sunt niște opinii de ev mediu aici”, spune el, încercând să sugereze că oricine vede monștri în acele statui este un înapoiat. Oare? Ia să vedem ce reprezintă „operele” alea de „artă” neînțeleasă, pe care expertul ăsta le compară într-un mod penibil cu cele realizate în timpul Renașterii. Oi fi eu înapoiat, la fel ca mulți alții, dar chiar atât pe cât crede avocatul Diavolului?
Sirena mov care face baie în cadă demonstrează că este vorba despre ființe mitologice. Hidoșenia cu ochelari VR se aseamănă foarte mult cu zeița hindusă Kali, reprezentată tot cu limba scoasă, una dintre cele mai întunecate și distrugătoare divinități din panteonul indian. Ochelarii ei VR simbolizează realitatea virtuală, adică una iluzorie, deși asemănătoare cu realitatea. Cu alte cuvinte, avem iluzia zeiței prezentată ca fiind realitatea. Gâscanul și rinocerul cu corpuri umane se aseamănă cu zeitățile egiptene (și nu numai), care aveau trupuri umane și capete de animale. La fel ca sirena și zeița Kali, și în cazul rinocerului avem o femelă, ținând cont de corpul ei feminin. Păsăroiul pare a fi mascul, ținând cont că are penis, însă burta îl dă de gol. Nu este o burtă masculină, de la bere, ci una de gravidă. Oricine a văzut măcar o burtă de gravidă și una de bărbat își poate da seama de diferență. Prin urmare, avem aici o zeitate hermafrodită. Nu știm dacă toate reprezintă o singură entitate sau mai multe, însă știm că masonii, sioniștii și alte grupuri sataniste au o zeiță malefică ascunsă. Iar politicienii noștri sunt supuși acestor grupuri de mai bine de 31 de ani. Această zeiță ascunsă este într-adevăr Kali a hindușilor iar în Babilon și Asiria era uneori considerată hermafrodită (vezi Iștar cu barbă), prin urmare exponatele monstruoase par a o simboliza pe ea. Care era zeița sexualității și a războiului, reprezentată aproape întotdeauna goală, la fel ca aceste statui. Dar chiar dacă ar fi vorba despre personaje diferite, hidoșenia lor le indică natura: sunt vechi zeități decăzute, considerate în mai toate culturile demoni sau, în religiile avraamice, îngeri decăzuți. Pare o ipoteză prea îndrăzneață? Nu, pentru că am primit deja confirmarea. Dr. Hari Bucur-Marcu, președintele Asociației Săliște pentru Europenismul Românesc, a mărturisit despre sculptura femeii cu cap de rinocer că este „imaginea unui rinocer cu corp de zeiță, care are ambele cornuri de pe nas tăiate, pe unul dintre ele ținându-l în mâna stângă. Este evident vorba despre o zeiță decăzută din cer, îmbelciugată de om și plină de găuri de mitralieră”. Să reținem: „o zeiță decăzută”. Deci aceste hidoșenii într-adevăr reprezintă zeițe decăzute / demoni. Nicidecum „opinii de ev mediu”, cum le-a catalogat curatorul expoziției.
Acum, după această confirmare, putem să ne întrebăm de ce primăria Sectorului 1 găzduiește o expoziție a unor zeități decăzute, demonice. Și să mai observăm o ciudățenie. Expoziția are loc în perioada 19 februarie – 21 martie. Exact pe 19 februarie, Luna a ajuns la primul pătrar. La fel va fi și pe 21 martie. Adică această expoziție satanistă durează exact o lună din calendarul lunar (ale cărui luni încep întotdeauna cu primul pătrar), exact perioada sinodică a Lunii, care este de 29,53 de zile. Pe scurt, expoziția începe cu primul pătrar și se termină tot cu primul pătrar. De ce? Nu știm cu siguranță, deși putem bănui. Însă știm că, în ocultism, Luna joacă un rol foarte important, multe ritualuri, în special magice, având loc în funcție de fazele Lunii. Nu doar în timpul Lunii pline, ca în filme, fiind importante toate fazele Lunii, în funcție de ritual. Să fie vorba și aici despre un ritual magic satanic lângă statuile demonilor pe care îi slujesc politicienii noștri? Poate din acest motiv la deschiderea expoziției a participat doar un grup restrâns de indivizi, publicului fiindu-i permis accesul după trei zile? Ca o curiozitate, pentru a sublinia importanța primului pătrar pentru grupările oculte care ne conduc, pe 20 ianuarie a început prima lună a calendarului lunar, atunci fiind Luna tot în primul pătrar. Exact în acea zi s-au vaccinat miniștrii noștri, 13 din 19 fiind îmbrăcați în negru, etalând astfel în public un mesaj ocult. În acest caz, n-ar trebui să ne mirăm că expoziția (tot un mesaj ocult în public) începe odată cu a doua lună a calendarului lunar și se termină când începe a treia, începutul și sfârșitul având loc tot în primul pătrar.
Să observăm și podeaua care are aspectul unei table de șah, unul dintre cele mai importante simboluri ale masonilor, nelipsit din templele lor. Dacă punem cap la cap toate aceste detalii, adică o expoziție care are loc în funcție de fazele Lunii, cu exponate reprezentând zeițe demonice, pe o podea cu simbolism masonic, putem spune că, pentru o lună, sediul primăriei Sectorului 1 s-a transformat într-un templu masonic. De ce? Poate ar trebui să o întrebăm pe Clocotilda, chiar dacă jurământul de tăcere îi interzice să divulge secretele stăpânilor. Măcar cât să se bucure că din Evul Mediu ne-au rămas doar opiniile, nu și Inchiziția.
Lasă un răspuns