• Home
  • Contact
  • Despre autor
  • Termeni și condiții

Secretele Zeilor

  • Magazin
  • Seria „Secretele zeilor”
    • 1. Secretele Zeilor
      • The Secrets of the Gods
    • 2. Demonii Roșiei Montane
    • 3. Secretele Sionului
    • 4. Evanghelia zeilor
    • 5. Secretele Olimpului
  • Povești nemuricioase
    • 1. Divina parodie
    • 2. Dacia preisterică
    • Confuckyous: Concepții anticoncepționale
  • Diverse
    • Religie
    • Politică
    • Presă
  • Drumeții

Kabbalah

Cumpără cărțile din seria „Secretele zeilor”

art-to_kabbalah

Încă din Evul Mediu, evreii au fost considerați un popor de magicieni. Adeseori practicau ritualuri magice sexuale, multe temple având găuri în pereți, pentru ca rabinii să poată sodomiza ritualic tineri sau băieței și să-l invoce pe îngerul decăzut Raziel atunci când ajungeau la orgasm. Mulțipedophile_rabbi_metzitzah_b'peh_sucking_baby_dick rabini practică și în prezent o formă de vampirism, sugând sângele de pe prepuțul circumcis al noilor-născuți. Multe dintre ritualurile Bisericii Catolice, cum ar fi îngurgitarea simbolică a trupului și sângelui lui Iisus, provin din ritualuri antice evreiești, în care sunt practicate diverse forme de vampirism și sacrificii. Să nu uităm că Papa poartă o yamaka evreiască iar în 2011 Benedict al XVI-lea i-a absolvit pe evrei de orice responsabilitate pentru uciderea lui Iisus. Să nu uităm nici numeroasele cazuri de pedofilie din sânul Bisericii Catolice, preluate din ritualurile magice evreiești, bazate pe Kabbalah.

Kabbalah, considerată de către practicanții ei o parte esențială a studiului Torei, este o colecție de învățături ezoterice și ritualuri magice evreiești, despre care se susține că au fost oferite omenirii prin comunicare telepatică de către îngerul decăzut Raziel. Conform tradiției evreiești, Kabbalah era practicată în Israelul secolului al X-lea î.e.n. de aproximativ un milion de oameni. Invaziile străinilor, de la asirieni și babilonieni până la romani, i-au convins pe liderii spirituali ai evreilor (ce formează Sanhedrinul) să ascundă cunoștințele Kabbalei, care astfel a devenit o doctrină secretă, transmisă doar inițiaților pe cale orală. Deși informațiile pe care le deține își au originea în Babilon și în Egiptul antic, Kabbalah a ajuns în Europa în formă scrisă abia în secolul al XII-lea. Ea descrie îngerii și demonii din alte dimensiuni, oferindu-le inițiaților o hartă a lumii, numită Arborele Vieții, care explică metodele de invocare și de comunicare cu acele entități puternice. 34iqsnlRabinii kabbaliști foloseau tehnici șamanice pentru a induce stări modificate de conștiință. Postul, flagelarea și îngroparea corpului până la gât erau tehnici de pregătire a rabinului magician pentru călătoria prin cele șapte portaluri ale Copacului Vieții din Kabbalah. În final, ei întâlneau zeitatea supremă într-un tărâm numit Merkabah. Printre secretele Kabbalei se numără și instrucțiunile pentru uciderea unei persoane folosindu-se doar o simplă privire, ce poartă numele de „ochiul malefic”. Numele magic al ochiului este Enhara.

Cărțile secrete ale Kabballei conțin doar câteva mii de cuvinte, dar descriu pe larg un Pământ sferic, universuri paralele și structura atomică a materiei,TreeofLifeKabbalah idei ce au devenit doctrine comune ale fizicienilor și astronomilor moderni. Aceste cărți au fost scrise în coduri, folosite pentru a ascunde informații complexe, ce au fost studiate de alchimiștii medievali. Sir Isaac Newton și mulți cercetători de elită au studiat științele oculte complexe ale Kabbalei într-o vreme în care misticismul, religia, alchimia, astrologia și astronomia erau cercetate ca o tradiție unitară bazată pe Kabbalah. Bazându-se pe aceeași doctrină secretă, fizicianul evreu Albert Einstein a inclus pagini întregi de calcule complexe într-un cod simplu de cinci simboluri: e=mc². Teoria haosului și noțiunea de universuri paralele, alături de majoritatea elementelor fizicii cuantice moderne, pot fi regăsite în textul original al Kabbalei.

Transmisă pe cale orală multe secole, colecția de texte ale Kabbalei a fost transcrisă în cele din urmă de rabinul Yitzhak Saggi Nehor sau Isaac Leblend (aproximativ 1160-1235) din Provence (sudul Franței) în secolul al XII-lea. Scrierile sale kabballistice au ajuns în mâinile unui grup de nouă nobili francezi, ce au devenit Cavalerii Templieri. Ei s-au proclamat călugări pentru a-și continua studiile kabbalistice, dar și pentru a face afaceri fără a plăti Knights_Templar_Gothic_Cathedral_Kabbalah1taxe și fără a trezi suspiciunea Vaticanului. Templierii au înțeles că originea Kabbalei era în Palestina, așa că au plănuit o cruciadă acolo, pentru a căuta și alte vestigii magice kabbalistice. Au încercat să-i împiedice pe musulmani să descopere Kabbalah și chiar să distrugă originile ei. În plus, au descoperit și jefuit templul lui Solomon, despre care tradiția evreiască susține că a fost un mare magician. Arheologii au descoperit multe tuneluri săpate de templieri în Ierusalim, în special sub respectivul templu. Sfântul Graal, despre care se spune că a fost descoperit de templieri, este cel mai mare secret al Kabballei. În realitate, Sfântul Graal nu este un obiect, ci doar o informație: faptul că materia fizică poate fi transformată, moleculă cu moleculă, prin intermediul incantațiilor vechilor litere și numere ebraice, iar natura realității este cu adevărat o iluzie. După două secole, templierii au fost prinși și torturați. Mulți au recunoscut că participau la ritualuri de sodomie, invocau spirite malefice, pe care le implantau în diverse animale, cum ar fi pisicile. Din castelele lor s-au confiscat artefacte folosite în magia neagră, cum ar fi cutii de argint ce conțineau cranii sau capete uscate. Templierii așezau capetele în centrul unei mese rotunde și îl invocau pe Baphomet / Lucifer, pentru a le transmite instrucțiuni prin intermediul acelui cap. Mulți au recunoscut că imaginea lui Iisus era scuipată și călcată în timpul ritualurilor kabballistice, o tradiție satanică practicată și astăzi în rândurile Ordo Templis Orientis, ce a fost condusă cândva de magicianul satanist Aleister Crowley. Într-o înregistrare pe un cilindru Freemasons-Baphometde ceară din 1921, chiar poate fi auzit Crowley invocându-i pe îngerul decăzut Raziel și pe Enraha, ochiul malefic. Mulți templieri au și-au mituit paznicii pentru a fi eliberați din temniță și au fugit în Scoția și Malta. Și-au schimbat numele în Cavalerii Suverani de Malta, iar mai târziu au apărut în Scoția ca francmasoni. Toate versiunile francmasoneriei provin din ritualurile kabbalistice originale ale Cavalerilor Templieri. Pentru a observa infiltrarea lor în cele mai înalte cercuri, trebuie menționat că ritualul kabbalistic de izgonire cu ajutorul pentagramei a fost parțial aplicat de regina Elisabeta II a Marii Britanii în timpul ceremoniei sale de încoronare din 1952. Acest ritual avea la bază Ritualul mic de izgonire cu ajutorul pentagramei, conceput de Aleister Crowley pentru societatea secretă Golden Dawn.

Ca o curiozitate, deși numele Kabbalah a fost tradus ca „primire”, pare a fi compus din Ka‘ba (cel mai sfânt loc al islamului) și Allah (zeitatea islamului). Kabbalah își are rădăcinile în magia pre-arabă iar Yahweh, zeul evreilor, este Allah al musulmanilor. Să fie oare vorba despre o coincidență?

sept. 26, 2013Claudiu-Gilian Chircu

Ţi-a plăcut? Dă mai departe:

  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X
  • Dă clic pentru a partaja pe Tumblr(Se deschide într-o fereastră nouă) Tumblr
  • Dă clic pentru a partaja pe Pinterest(Se deschide într-o fereastră nouă) Pinterest
  • Dă clic pentru a partaja pe Pocket(Se deschide într-o fereastră nouă) Pocket
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe Reddit(Se deschide într-o fereastră nouă) Reddit
  • Dă clic pentru partajare pe WhatsApp(Se deschide într-o fereastră nouă) WhatsApp
  • Dă clic pentru a trimite o legătură prin email unui prieten(Se deschide într-o fereastră nouă) Email
  • Dă clic pentru a imprima(Se deschide într-o fereastră nouă) Imprimare

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Similare

Roșia Montană, între maidanezi și viituriSpartacus
Comments: 54
  1. marianzidaru
    26 septembrie 2013 at 21:26

    Reblogged this on EARTH CHANGE MZ.

    ReplyCancel
  2. xyz
    26 septembrie 2013 at 22:34

    KELEMEN HUNOR NE-A LUAT FATA, PARDON RAPORTUL

    http://www.hotnews.ro/stiri-esential-15644372-kelemen-hunor-includerea-rosia-montana-unesco-imposibila-fara-vointa-primariei-raportul-arheologilor.htm

    ReplyCancel
  3. xyz
    26 septembrie 2013 at 22:39

    Merkabah – raiul conform Kabbalei; merhaba in araba/turca – buna/buna ziua. Hmmmm….

    ReplyCancel
  4. xyz
    26 septembrie 2013 at 23:16

    Si alta chestie: ma gindesc la analogia dintre Kabbalah si Kaaba si zau ca nu e nici o coincidenta

    ReplyCancel
  5. tzipila
    27 septembrie 2013 at 1:25

    Marturisesc spasit, ca mie mi-ar prinde bine niste explicatii suplimentare. Cine sunt spiritele invocate ? Ce fac ele de obicei ? Ce explicatie ai pentru cum functioneaza magia ? Care este legatura zei – spiritele invocate ?
    Mie imi scapa cum functioneaza : cum stie spiritul invocat, ca X-lescu mormaie incantatii ca sa-l cheme la apel ? M-am blocat. Poate daca ai scrie un articol mai pe larg, in care sa explici cu desene colorate, ca sa inteleaga toti copiii …

    ReplyCancel
  6. T-rex
    27 septembrie 2013 at 9:32

    Klaudyule esti in secolul XXI ..!!

    ReplyCancel
  7. xyz
    27 septembrie 2013 at 10:54

    Despre Crowley s-au spus si se spun multe si o buna parte este fabulatie. A devenit chiar tapul ispasitor pentru multi care n-au toate tiglele pe casa. Indiferent de reputatia lui insa, este un personaj extrem de interesant….

    ReplyCancel
    • KLAUDYU
      28 septembrie 2013 at 18:36

      Pentru xyz: Este fabulație o mare parte, însă nu și respectiva înregistrare, pe care am văzut-o.
      Pentru T-rex: Și în secolul XXI nu mai există ocultism, pentru că nu vrem noi? Spune-le asta masonilor care încă îl practică. Și altora ca ei.
      Pentru tzipila: Știu că este un articol sumar. Inițial, acesta trebuia să facă parte dintr-unul complex, despre magie. Însă m-am gândit să public această parte acum, pentru ca lumea să afle în mare despre ce este vorba. E mult de explicat dar, în principiu, spiritele invocate sunt entitățile numite zei în vechime. Kabbalah, la fel ca majoritatea religiilor (dispărute și actuale) și fizica cuantică, vorbește despre lumi / dimensiuni paralele, imateriale, locuite de aceste entități. Ritualurile magice se bazează pe simboluri și ritualuri, care reprezintă un fel de chei pentru deschiderea unor portaluri către aceste lumi imateriale. Incantația aduce printr-un astfel de portal o anumită entitate. Nu vine spiritul de bună voie, auzind că l-a chemat cineva, ci este atras către portal. Nu e vorba despre fenomene miraculoase, ori mai știu eu ce. Totul se rezumă la vibrații, frecvențe și energii. Un ritual magic creează o vibrație care, acționând pe o anumită frecvență, poate deschide un portal care să atragă o formă de energie. După cum spuneam, e mult de povestit dar, în mare, cam despre asta e vorba.

      ReplyCancel
  8. Cristi A.
    29 septembrie 2013 at 0:28

    *Conform tradiției evreiești, Kabbalah era practicată în Israelul secolului al X-lea î.e.n. de aproximativ un milion de oameni.*

    Claudiu, Israel (țară) și 1 milion de oameni (evrei/israeliți, adică) în sec X înainte de Cristos?! Nu crezi că sunt niște exagerări?! 🙂

    ReplyCancel
    • KLAUDYU
      29 septembrie 2013 at 0:32

      Bineînțeles că sunt exagerări, care nu au niciun fel de acoperire istorică. Dar sunt exagerările evreilor. Ei susțin că în acea perioadă exista puternicul regat Israel, al lui David și Solomon. Eu am prezentat doar părerea lor („conform tradiției evreiești”), nu am susținut că ar fi și adevărată.

      ReplyCancel
  9. Cristi A.
    29 septembrie 2013 at 0:51

    Oh, nu am vrut să afirm că tu ești *vinovatul*…departe de mine acest gând! Era o întrebare retorică, evident! Toate cele bune…te urmăresc cu interes!

    ReplyCancel
    • KLAUDYU
      29 septembrie 2013 at 2:20

      Îți mulțumesc pentru… interes. Toate cele bune și ție!

      ReplyCancel
  10. Tzipi
    29 septembrie 2013 at 13:55

    Mu,tumesc de explicatie, Claudiu ! Pe cand un articol complex despre magie ?

    ReplyCancel
  11. KLAUDYU
    29 septembrie 2013 at 20:18

    Cu plăcere! Nu știu când un asemenea articol. Deocamdată încerc să termin ce am început în seria „Secretele Zeilor” despre extratereștri. După ce voi ajunge la capitolul următor, legat de spirite, voi scrie pe larg și despre magie. Deocamdată, mai am un articol despre o formă de magie, dacă ești interesată: http://secretelezeilor.wordpress.com/2011/11/02/reiki/.

    ReplyCancel
  12. Om normal la cap
    30 septembrie 2013 at 22:20

    Klaudyu ești bolnav psihic. Boala se cheamă paranoia. Pentru absolut tot ce se întâmplă +n lume, evreul este țapul ispășitor!?
    Mai bine ai murii tu mai repede, că ți umbră pământului degeaba!

    ReplyCancel
    • KLAUDYU
      1 octombrie 2013 at 0:26

      Bolile mele psihice sunt mult mai multe și au diverse denumiri, pe care nici măcar nu le poți pronunța. Din fericire, n-am fost „binecuvântat” și cu a ta. Pentru că de bolile mele mai am șanse să scap, dar prostia n-are leac.
      Îți mulțumesc pentru urare, care nu face decât să demonstreze că am dreptate. Cei ca tine nu ar fi deranjați atât de mult de o minciună, ci doar de deconspirarea adevărului. Din păcate pentru pământ, va trebui să-mi mai suporte umbra ceva vreme. Pentru că nu mor caii când vor câinii și nici cei ca mine când vrea „poporul ales”. Shalom!

      ReplyCancel
  13. corray
    8 octombrie 2013 at 23:38

    Buna, Klaudyu! Ma bucur ca ai revenit atat de in forma din vacanta!
    Interesant articolul, dar am ramas cu o nelamurire: cine l-a „trantit” pe Raziel? Daca luam de baza Cartea lui Enoh, cei 200 de cazuti au cu totii nume ce nu se termina cu sufixul El (luminos, stralucitor). O parte din ingerii cu nume „oficiale” au fost respinsi pe la diverse concilii, nu se spune din ce motive. Din pacate nu imi aduc aminte care din ei…
    Subiectul Kabbalah l-ai abordat frumos, dar poate merita mai multa impartialitate. Adica, ea in sine, este doar o stiinta, informatie pura, pe care daca esti in stare sa o decodifici, afli multe sa spunem asa, taine, desi in realitate este pura informatie stiintifica. Ma gandesc la ea ca la o mare enciclopedie, ca la varianta evreiasca a akashei. Odata ce decodifici informatia din ea, ce faci cu acea informatie te poate transforma in inger sau demon, in om bun sau rau. Uite, sa luam ca exemplu curentul alternativ: te incalzeste, iti prepara hrana, te omoara sau te invie dupa un infarct. Ce vina are el? Totul sta in alegerea celui care il foloseste. Cam asa si cu Kabballah. Informatia e probabil foarte valoroasa, dar depinde pe mana cui incape…din fericire unul dintre kabalistii actuali de mare valoare este Michael Lightman, care chiar pare un tip destept.
    Revenind la partea cu ingerii…subiectul este foarte discutat/disputat si intors pe toate fetele. Extraterestrii/zei/entitati spirituale? Eu zic ca toate, dar nu la un loc, ci pe rand, gradual, intr-o evolutie cosmica, prezentata multumitor in Cartea Urantiei. Buni sau rai? Probabil ca si una si cealalta, dar daca e sa ma intrebi, as spune ca sunt neutrii. Probabil foarte inteligenti si cu un acut simt al dreptatii si echilibrului. De-a lungul timpului oamenii i-au perceput diferit in functie de interese si de contactul avut. Uite un exemplu banal: in facultate, am avut cam toti, in mare 2 tipuri de profesori: unii „buni” , ingaduitori, nu puneau absente si dadeau numai note mari si altii „rai”, crapanosi, nu scapai din mana lor pana nu stiai buchia cartii…Dupa absolvire insa, cand ajungi sa folosesti ce ai invatat in facultate, e posibil sa ii percepi exact invers…
    Inchei cu ceva haios: mai tii minte cum il cheama pe Superman? Kal-El…iar e tata-su parca Jor-El…iar filmul pare-mi-se ca e facut de niste evrei…Ira si nu mai stiu cum….ia incearca sa privesti povestea dintr-un unghi al unui posibil adevar romantat.,,gen Jules Verne. Star Trek e un alt exemplu colosal.
    Gata pun dop, continuarea intr-un episod urmator 😉 . Spor la cules de informatii!

    ReplyCancel
    • KLAUDYU
      14 octombrie 2013 at 19:33

      În primul rând, „El” nu înseamnă „luminos, stralucitor”. Ca substantiv propriu e numele zeității supreme din religia canaanienilor, iar ca substantiv comun înseamnă „zeu”. Ca să înțelegi ceva trebuie să cunoști sensul real al cuvintelor, altfel o eroare de genul ăsta de îndepărtează de drumul cel bun.
      Ți se pare că nu am abordat subiectul cu imparțialitate? Ba dimpotriva, mai imparțial de atât n-aș fi putut fi. Nu e o știință neutră, pe care poți să o folosești pentru bine sau rău. Din moment ce te învață cum să ucizi o persoană dintr-o singură privire sau cum să invoci entități negative, neutralitatea dispare. Ca orice formă de magie, Kabbalah folosește energii negative (pentru că nu există magie albă, neagră sau de altă culoare, ci doar magie). Această energie, indiferent dacă e folosită în scopuri pozitive, îl influențează atât pe practicant, cât și pe victima sa (dacă ritualul e îndreptat împotriva cuiva). Prin urmare, nu magia în general și Kabbalah în special nu poate fi considerată nici măcar o „enciclopedie” neutră, darămite pozitivă, decât de naivi. Și nu cred să fie cazul aici.
      Cât despre entitățile ăstea „neutre”… mă faci să râd. Dacă și ele au „un acut simț al dreptății și echilibrului”, înseamnă că nu avem aceleași valori morale. Niște entități care mint, înșeală, manipulează, cer sacrificii și se folosesc de oameni pentru scopurile lor egoiste, nu știu cum ar putea fi considerate neutre. Mai și spui că „e clar că ne iubesc, altfel ne prăjeau demult sau ne lăsau să ne prăjim singuri”. Când cineva îți face rău încontinuu, ăsta e semn de iubire? Poate într-o lume imaginară, nicidecum în cea reală. Voi scrie în curând despre felul în care ne-au manipulat aceste entități pline de „iubire”. Iar dacă tu crezi că ele au fost zei, entități spirituale și extratereștri „gradual, într-o evoluție cosmică”, țin să te anunț că din nou te înșeli amarnic. O mulțime de cercetători au demonstrat că extratereștrii de azi sunt în realitate entități spirituale, ce au fost considerate zei în vechime. Un bun exemplu este „OZN-uri de pe celălalt tărâm” a lui Dan D. Farcaș.
      Dacă ești într-adevăr un om în căutarea unei bucăți de adevăr, așa cum susții, poate ar trebui să aplici acea imparțialitate de care vorbești. Pentru că nu poți înțelege adevărata natură a acestor ființe atât timp cât pornești de la premiza că sunt entități pozitive, pline de iubire, ce vor doar să ne ajute.

      ReplyCancel
  14. georgiana
    17 octombrie 2013 at 17:49

    asa, da!! si eu sunt convinsa de faptul ca oamenii cu unele interese, anumiti „oameni de stiinta” au spus despre demoni (ingerii cazuti) c-ar fi extraterestrii!! si cat de multi sunt inselati de asa-zisele intrevederi cu ingerii… cu „arhangeli”, etc… 🙁

    totusi, eu fiind ortodoxa, citind ultima fraza, am ramas cam descumpanita! adica… Iehova al evreilor = Allah al musulmanilor???
    Nu vorbim despre acelasi Dumnezeu care i-a scos pe evrei din robia egiptenilor, promitandu-le libertatea? nu este Acelasi care vorbea cu Moise pe muntele Taborului? Nu este Tatal Domnului nostru Iisus Hristos? nu ne-a daruit-o noua pe Fecioara Maria?

    Sigur n-are cum sa fie Yahweh idem cu Allah!! plus de asta, s-a implinit deja profetia cum ca ultimul sfant al lui Israel va fi Ioan Botezatorul!! dupa el ,evreii n-au mai stiut ce-i ala un profet!! pentru ca s-a implinit Legea! Rascumparatorul si-a tinut promisiunea, iar omenirea si-a recapatat locul… rostul de fii ai Tatalui Ceresc. Iisus insusi ne numeste prieteni, iar noi in rugaciune ne bazam pe smerenie si demnitate, nicidecum nu suntem slugi supuse si fricoase care sa rostim incantatii asa cum o fac kabalistii….

    ReplyCancel
  15. corray
    21 octombrie 2013 at 8:19

    A ramas in asteptare raspunsul la intrebarea ” cine l-a trantit pe Raziel?”
    Multumesc pt corectia referitoare la sufixul „el”, asa este dupa cum spui tu…etimologic ;).
    Si pana la urma, cum ramane, ozn=fiinte spirituale=ingeri cazuti? Si ei apar unde se intampla nenorociri…. Bine, de acord cu voi. E o pozitie consacrata. Atunci ce ne facem cu Colosse, cu Mont Saint-Michel, cu Galgano? In ce categorie le incadrati? E adevarat ca acolo nu apar nave…
    Georgiana, daca Allah nu este acelasi cu Yahve, cum iti explici originile Coranului?

    ReplyCancel
    • georgiana
      22 octombrie 2013 at 11:40

      îndrăznesc să cred că-mi cunosc destul de bine credinţa pentru a nu face o astfel de eroare încât să-l confund pe Dumnezeu personificat în Sfânta Treime din Vechiul Testament, numit în limba ebraică „Iahwe”, cu Allahu musulmanilor!!!
      plus de asta, arabii impun pe Mahomed al lor cu pumnul (în trecut cu sabia) şi vedeţi să nu cădeţi în capcana de-a crede că şi ortodocşii au propovăduit creştinismul tot cu sabia… în perioada inchiziţiei. A fi creştin înseamnă iubire de aproape dar mai ales de duşmani: care religie porunceşte să-ţi iubeşti duşmanii ca să ca să fiţi fii ai Tatălui vostru care este în ceruri ??
      şi cum poate fi Allah acelaşi cu Dumnezeu (Iahwe) când musulmanii îl reneagă pe Hristos?? Or, se ştie că Fiul lui Dumnezeu este profeţit de proorocul Daniel în Vechiul Testament!! ştii cum o consideră musulmanii pe Maica Domnului?? ce spun despre Ea??
      Dar Dumnezeu a iubit atât de mult lumea, încât….
      şi dacă dezastrul omenirii a venit printr-o femeie, pentru că nu a împlinit ascultarea, tot printr-o femeie a venit si salvarea! pentru că Dumnezeu a rânduit-o pe Fecioară a fi născătoare de Dumnezeu pentru mântuirea neamului omenesc! în creştinism femeia este ajutor bărbatului ei, nicidecum supusă ca în islam! bărbatul creştin are poruncă s-o iubească înaintea copiilor ce-i dăruieşte ea!! numeşte-mi o credinţă… o religie pe pământul ăsta unde femeia să fie astfel respectată potrivit rangului şi demnităţii ei!

      ReplyCancel
  16. corray
    25 octombrie 2013 at 1:54

    Georgiana, cu idei ca ale tale nu va fi niciodata pace in lume. Te rog sa nu te superi ca iti spun asta, dar ma doare enorm de fiecare data cand vad oameni indarjiti pt ca imi dau seama ca nu vom putea indeplini niciodata legamantul de a ne iubi unii pe altii.
    Pe scurt, Coranul a aparut dupa crestinism si legenda spune ca i-a fost downloadat in minte lui Mohamed de catre o fiinta angelica numita Gibril. In esenta, fiind din trunchiul comun al religiilor monoteiste, invatatura este aceeasi. Musulmanii il recunosc pe Iisus Hristos ca profet si pe Fecioara Maria ca mama a sa, relateaza povestea Nasterii si Crucificarea. Diferentele majore stau in faptul ca nu il recunosc pe Iisus drept Fiul al lui Dumnezeu si nici Invierea. Pt ei, Iisus e doar un profet ce a fost ridicat la cer si pe cruce a murit un om ce ii semana. Allah nu este antropomorf si nu poate avea copii (probabil usoara influenta din anumite religii orientale). Islamul nu se impartaseste cu sabia. Asta e o scorneala a fundamentalistilor ca sa justifice actele de violenta si terorism. Femeia este privita cu deosebit respect, ceea ce vezi tu reprezinta abuzuri si exagerari pur umane. Femeia si copii au parte de maximum de respect si unui barbat ii este interzis sa isi paraseasca femeia si mai ales copii. Din cauza asta sunt acceptate 4 sotii, dar atentie, numai una este „activa”, adica numai cu una intretine relatii intime, celelalte sunt pur si simplu intretinute material. E drept ca e o problema cu divorturile acum….
    Tot ce am scris sunt lucruri pe care le-am discutat cu un musulman. Deocamdata nu am citit Coranul, insa am mai verificat cate ceva din informatii.
    Imi place sa cred intr-un Dumnezeu unic si vreau sa imi iubesc semenii, am scapat de complexul „neamului ales” si a religiei adevarate. Toate religiile au adevar in ele, atat cat a putut supravietui intereselor meschine ale oamenilor de-a lungul vremurilor. Am inteles ca nu exista religie, insa exista un mod de viata in comuniune cu Dumnezeu si cu semenii nostrii si asta nu e ceva optional. Sfanta Liturghie nu e doar un spectacol comemorativ ci este liantul dintre oameni si dintre oameni si Dumnezeu. Nu exista o varianta „oficiala”, toate sunt bune atata timp cat aduc pace. Intr-un oarecare trecut niste oameni au asistat la Liturghiile Ingerilor si au invatat atat cat au putut. Mesajul lor a strabatut spatiul si timpul si l-am primit noi acum. Depinde cum reusim sa il decodificam.
    Imi cer scuze pentru frazele prea scurte ce pot mima un ton vehement. De fapt abia imi tin ochii deschisi de somn si lucrul asta afecteaza cursivitatea.

    ReplyCancel
  17. georgiana
    25 octombrie 2013 at 15:46

    Doamne Sfinte, Corray, sper că nu eşti îndrăgostită de vreun musulman!! 🙁 altfel nu se explică elanul cu care te arunci să desfiinţezi dintr-un cuvânt toată temelia creştinismului!!
    Nu ştiu dacă din cauza oboselii sau a orei târzii la care ai scris, ai adus şi mai multă lumină asupra faptului că Allah şi Dumnezeu (Yahwe) nu sunt una şi aceeaşi Persoană!! prin afirmaţia ta că musulmanii nu cred în Înviere ai trasat cu extrem de multă claritate diferenţele colosale dintre cele două religii! e amuzantă faza cu „dowloadarea coranului în capul lui Mahomed”.. ca şi cum bietul Mahomed ar fi vreun memory stick ceva…
    Spui că islamul nu se impune cu sabia? te-ai uitat la ce-i în Siria zilelor noastre?? la cum sunt măcelăriţi creştinii acolo dacă nu se leapădă de Hristos?? spui că nu îndeplinim legământul iubirii?? păi de unde, dacă nu se ţine cont de ea… iubirea (inclusiv de de semeni )are la bază empatia, ai văzut tu empatie la musulmani (sau alte naţii)?? vezi că a te naşte în religia creştină şi a trăi creştineşte sunt două noţiuni distincte.. că una e să cunoşti calea şi alta să mergi pe ea… Te rog din suflet, nu renunţa la Ortodoxie pentru nimic în lume!! nimeni absolut în toate timpurile nu a afirmat despre sine că este Calea, Adevărul şi Viaţa şi că cine va crede în El chiar de va muri (moarte fizică) viu va fi!! Nimeni (niciun profet de unde l-ai lua) nu are capacitate de.a ierta greşelile (păcate) şi de-a reabilita Omul la natura lui divină… de chip şi asemănare de Dumnezeu, aşa cum ne-a spus-o Hristos!! şi dovada că e Adevărul pur stă în ura înverşunată a celorlalte religii asupra creştinilor ,îndeosebi a ortodocşilor!! ia să fii atentă…
    Eu sper că glumeşti cu afimaţia că un musulman ţine 4 soţii dar numai una e…. „activă”!!! nici oligofren să fii n-ai avea cum crede asta!! Nici eu n-am citit coranul şi nici nu-mi doresc să-mi încarc mintea … dar vezi că se vrea nivelarea conştiinţei, ecumenismul, sau unitate în diversitate, unde să nu mai fie nicio regulă, morală nici atât… despre New Age ai auzit? că ăsta e curentul care se propovăduieşte… să fim toţi o apă şi-un pământ! şi vezi bine că nu e aşa, nu putem şi aşa.
    dacă sărbătoreşti Crăciunul, Paştele, ziua de 15 august, dacă ai în familie rude cu nume de sfinţi şi te bucuri pentru sănătatea lor, atunci să ştii că eşti de religie ortodoxă şi aparţii Bisericii (Mireasa lui Hristos) care te iubeşte atât, încât ţi-a răscumpărat libertatea cu preţ mare! nu renunţa la ea pentru niciun favor din lume ,din partea oricui ar veni…. un suflet liber preţuieşte mai mult decât întregul Univers! Căci ce va folosi omului de.ar câştiga toată lumea, dar va pierde sufletul său?? (Marcu 8,36)!! să-ţi dea Dumnezeu multă înţelepciune să vezi Adevărul!!

    ReplyCancel
  18. Cristi A.
    25 octombrie 2013 at 17:41

    Georgiana, dacă ai fi căutat, ai fi știut că înaintea lui Iisus (cu sute sau mii de ani, chiar) au fost întrupați și alți mari inițiați care au propovăduit aceleași învățături și au avut o viață izbitor de asemănătoare cu a lui…inclusiv moartea fizică și învierea după cele 3 zile. De aici rezultă următoarele 2 aspecte:
    1. Iisus a trăit ca un om simplu, dar viața sa așa după cum o știm din Evanghelii a fost *copiată* pentru a determina crearea/implantarea unei noi religii, a unei noi forme de gândire și de dezvoltare a societății de atunci…a unei noi paradigme, la urma urmei.
    2. Iisus a fost ultimul dintre aceste mari spirite întrupate ale umanității, spirite care au militat ptr schimbarea conștiinței umane, pentru crearea unui punct de inflexiune în ceea ce privește percepția individuală referitoare la modurile de viață și gândire ale societății umane din vremurile respective.
    A gândi că ortodoxismul este singura cale, cea adevărată, către adevăr, nu cred că deloc relevant și conform cu realitatea Creației! A deveni ființe spirituale înseamnă (opinia mea, desigur) să conștientizăm că numai Iubirea și Lumina (cele 2 energii definitorii și fundamentale ale Creației) sunt calea spre Adevăr! Evident, nu este suficient a conștientiza acest aspect, trebuie să ne și *racordăm* pe frecvența de vibrație a Iubirii. Cum? Dacă suntem conștienți de aceste aspecte unice și fundamentale ale Creației, trebuie să gândim și să acționăm clipă de clipă în acest sens! Are vreo importanță că suntem ortodocși, catolici, budiști, mozaici sau musulmani?! Nu, evident! Dumnezeu-Creatorul este UNUL și tot ceea ce există (văzut și ne-văzut) reprezintă Aspecte ale Sale…inclusiv noi, oamenii. Și asta, chiar dacă în decursul istoriei noastre (multi)milenare specii din acest Univers (și/sau din altele) au contribuit la crearea și definitivarea genetică a actualei rase umane. 🙂
    Toate cele bune!

    ReplyCancel
  19. Corray
    25 octombrie 2013 at 18:41

    Adevarul nu il putem vedea deoarece marea noastra majoritate are capacitati mentale limitate.
    Am folosit termenul de download pt ca seamana cel mai mult cu ceea ce se spune ca s-a intamplat atunci. E o poveste frumoasa, Mahomed a adormit intr-o pestera si a avut un vis in care i-au aparut doua fiinte divine. Una i-a spus ca ii va transmite Coranul si el va trebui sa il dea mai departe sub forma orala. Practic s-a transmis un pachet de informatii.
    Nu sunt indragostita de niciun musulman, sunt botezata, casatorita (in aceeasi biserica, la diferenta de 32 de ani). Ma consider o crestina destul de practicanta. Dar in final ai intuit bine, sunt adepta unei oarecare forme de New Age, adica aceea care crede in expansiunea si unificarea constiintei, in unitatea oamenilor de orice fel. Cred in existenta iubirii absolute si a bunatatii oamenilor si asta ii face pe semenii mei sa ma ia in ras. Nu cred in farmece, vraji,entitati negative si spiritism. Ele sunt doar personificari necesare nivelurilor de incepator.
    Nu stiu ce sa iti spun mai intai pentru ca e mult de spus si mult de explicat. Tu spui ce vezi la televizor apropo de Siria.
    Ma crezi ratacita, ok, nu e nicio problema, la un moment dat poate vei intelege mai mult sau nu. Imi pare rau, dar sunt multe lucruri pe care dogmele nu le explica insa o face acel mult blamat New Age.
    Te rog doar sa imi explici, daca vrei, ce intelegi si ce simti cand participi la Sf. Liturghie, stiu ca iti cer ceva intim, dar sunt curioasa sa compar ca sa vad cat sunt de ratacita in comparatie cu tine.
    In episodul urmator, daca vrei discutam despre constiinta. Daca ne lasa si Klaudyu, pt ca pana la urma e blogul lui.
    Si la incheiere, vreau sa te infurii putin, sa mai pun gaz pe foc. Jos palaria infata adventistilor. Ei chiar au reusit sa isi faca adeptii sa nu mai bea si sa nu mai fure. Nu stiu cum stau cu preacurvia…:).
    Pe bune, Georgiana, nu e nicio competitie nicaieri, Dumnezeu este Unul, la fel ca si bunatatea si iubirea si daca o fii sa inviem vreodata imi place sa cred ca nu va fi ca admiterea la facultate.

    ReplyCancel
    • eliza75georgiana
      28 octombrie 2013 at 16:19

      deja m-a luat ameţeala!!
      pentru Cristi A.: sigur nu practici vreo formă de ocultism (yoga, reiki, zen, radiestezie, etc.)? după felul cum te exprimi, pari exact unul dintre aceşti „conectaţi la sinele suprem” -) adică eşti ,la fel ca şi Corry, adept New Age… te crezi „scânteie divină” după cum zic „maeştrii spirituali”!!
      Ba mai mult, crezi în teoria evoluţionistă, nu? aia care nu poate să explice apariţia vieţii şi afirmă că omul e de fapt… maimuţă?
      dacă permite Klaudiu am să te rog să arunci o privire pe acest link.. în principiu e uşor de citit (fără a fi as în engleză) şi mai ales de înţeles cu sufletul: http://www.naturalnews.com/042613_Theory_of_Evolution_contradictions_scientific_thinking.html#

      În al doilea rând, te rog să-mi dar un singur exemplu de „mari iniţiaţi” caresă fi avut o viaţă „asemănătoare” cu a Mântuitorului şi să fi şi înviat!!
      Vezi că e totuşi o diferenţă între ortodoxie (credinţă) şi ortodoxism (ideologie)… citesc cam tot ce găsesc pe netul ăsta cu privire la vremurile tulburi ce le trăim ,pentru că din nefericire se împlinesc profeţiile: Caci va veni o vreme cand nu vor mai suferi invatatura sanatoasa, ci dornici sa-si desfateze auzul – isi vor gramadi invatatori dupa poftele lor, Si isi vor intoarce auzul de la adevar si se vor abate catre basme.
      (Timotei Cap.4,3)… suntem în plină apostazie!
      mi-ar place să cred că pozi „rezona” cu cele expuse de mine 🙁

      Pentru Corray:
      Nu te cred atât rătăcită, cât mai mult înşelată!
      Vezi, pe blogul său, Klaudiu caută să explice secretele „zeilor” dintr-un punct de vedere „neutru”. Sincer, mie mi se par mai periculoşi ăştia cu new-ageul (unul dintre fondatori, Aleister Crowley avea o faţă de te bagă în sperieţi… ce să mai spun ce cele ce afirmă… Lucifer este ingerul meu pazitor. Satana nu este inamicul omului, el a facut bine rasei noastre, el cunoaste binele si raul si initieaza!!..deci…Atenţie la „iniţieri”), decât ateii (cu unii te mai poţi înţelege omeneşte, politicos, cât de cât) . Nu vreau să cred că ar fi ateu Klaudiu, dar slavă Domnului nici „iniţiat” nu este!!

      În ce priveşte participarea mea la Sf. Liturghie, pot să-ţi spun doar că abia-mi pot stăpâni lacrimile. La Sfântul Pantelimon(pe moşilor unde merg eu) ,au fetele alea din cor o voce de ţi se face pielea de găină!! Pot spune, fără a cădea în extreme, că e o trăire în afara lumii materiale şi dacă la început nu rezistam în picioare aproape 4 ore cât ţine slujba, astăzi, nu ştiu când au trecut… Te asigur că Sfânta Liturghie nu se compară cu cea a catolicilor, despre celelalte „liturghii” nu e cazul să mai comentez.
      Nu cu mine trebuie să te compari, ci cu felul cum aderi tu la Adevăr, la cât de mult (sau puţin) îl accepţi în viaţa ta… acolo avem probleme cu toţii!! că doar d-aia ne supără adevărul, pentru că nu ne putem eschiva…

      SĂ vorbim despre Conştiinţă? care? aia cosmică „propovăduită” de new-age? cum că nu există rău nu există bine, totul e aici şi acum, cu oglinda, secretul şi reîncarnarea_?? sau conştiinţa reală (glasul lui Dumnezeu în om)? aceea care distinge Binele de Rău?
      Nu există competiţie? Babine că nu!! Creştinul are de dus zilnic o luptă până va fi mutat de pe pământ în cer. credinciosul nu mai este doar „carne“ (Romani 8:9). Cuvântul lui Dumnezeu îi dă mărturia clară că acum este, conform poziţiei, „în duh“, care locuieşte în el. Pentru că este născut din nou prin Duhul lui Dumnezeu şi a venit la viaţă! şi ghici cu cine are de luptat? Klaudiu l-a identificat a fi oarecum „Enki”, dar în realitate el este duşmanul nostru, al tuturor, pentru că el urăşte creaţia lui Dumnezeu, dim moment ce a dorit să-i ia locul…Sui-mă-voi deasupra norilor şi asemenea cu Cel Preaînalt voi fi…

      ReplyCancel
  20. georgiana
    28 octombrie 2013 at 16:20

    poate vom citi şi părerea lui Klaudiu despre nebunia asta de New-Age!

    ReplyCancel
  21. Cristi A.
    29 octombrie 2013 at 2:34

    Georgiana, cu tot respectul: mi se pare că ești prea adâncită în studiul bibliei (un studiu pe care-l faci mot-a-mot, desigur)! 🙂
    Nu-s adeptul darwinismului/evoluționismului, ba din contră…cred cu toată ființa mea în Creație! Vezi tu, opinia mea este următoarea: Creația înseamnă evoluție universală unitară (ca să mă limitez doar la Universul acesta tridimensional în care ființăm și noi, ca specie). Viața pe Terra a evoluat până când au apărut primatele (până aici teoria lui Darwin privind evoluția vieții ar fi corectă). La crearea noastră ca rasă umanoidă au participat mai multe entități ET, printre care ȘI acea rasă al cărei conducător era YHWH…au combinat genetic ADN-urile lor cu cel al hominizilor existenți pe planetă, la acea vreme. Creatorul-Suprem/Dumnezeu-Tatăl a creat tot ceea ce există, văzut și ne-văzut…omul este creat de către alte ființe care fac parte din marea creație a acestui Dumnezeu-Tată, oricine sau orice ar fi: super-conștiință/super-ființă/super-civilizație! În Geneză se spune: *La început a fost Cuvântul și Cuvântul era la Dumnezeu*…ei, tocmai acest *Cuvânt* primordial, de început, reprezintă începutul marii Creații a Dumnezeului-Tată! Ceea ce a urmat reprezintă alte aspecte ale Creației, dar biblia *omite* să spună acest lucru, axându-se numai la evoluția omului pe Terra, dar văzută din perspectiva iudeilor, atât! 🙂
    Sinele nostru divin, superior, există fără doar și poate…noi suntem suflete întrupate în corpuri fizice, dense. Ele, sufletele, sunt Aspecte ale Creatorului-Suprem, cel care a ales să se autocunoască, să experimenteze sau pur și simplu să *se joace* creând Totul…de aceea se și spune că *Dumnezeu este în fiecare dintre noi*…și așa și este! Dacă tu numești asta New Age, fie ca tine!:)
    Ai atâtea de citit pe acest blog, încât nu-ți mai scriu și sursa articolului în care se face referire la scrierile/miturile străvechi privind viețile mântuitorilor ante-Iisus!
    Toate cele bune, Georgiana! 🙂

    ReplyCancel
  22. georgiana
    29 octombrie 2013 at 21:28

    Studiul ca studiul, dar daca nu simti si nu traiesti nimic in baza studiului, nu te atinge deloc vreun cuvant… totul e doar acumulare de cunostinte (in cel mai bun caz).
    Spui ca nu esti adeptul evolutionismului dar imediat afirmi ca opinia ta este “creatia inseamna evolutie”… 🙂
     Remarca ta cum ca, citez: La crearea noastră ca rasă umanoidă au participat mai multe entități ET, printre care ȘI acea rasă al cărei conducător era YHWH…au combinat genetic ADN-urile lor cu cel al hominizilor existenți pe planetă, la acea vreme., … seamana izbitor cu replica unui “extraterestru” din filmul Prometheus!! Pe cuvant, cu cat ma uit mai mult la filmele SF cu atat cred ca producatorii astia evrei (mai toti americanii sunt de origine iudaica si lideri masoni) cauta sa ne spele creierele!! Toate SF-urile au acelasi “sablon”: oamenii (majoritatea) vor ajunge zombie! Cei “contaminati” evident de „virus”! dar ghici care vor fi?? Cei cu creierul spalat!! Cei care nu mai disting, care nu mai stiu care-i bine si care-i raul!!
    Omul creat de alte fiinte care la randul lor au fost create??… pai ce suntem noi, experimente de laborator?? Omul e cununa creatiei lui Dumnezeu, Cristi!!! Daca te-ai informa obiectiv despre Cel ce te-a lasat pe pamant ai intelege mult mai clar si ai gasi si scopul vietii (partasia cu Tatal).
    Biblia are destule detalii privitoare si la celelalte creatii inferioare omului… mentioneaza despre uriasi , dar in principal in ea gasesti cele trebuincioase pentru mantuire, numai ca nu trebuie sa dam o interpretare dupa mintea logica, ci trebuie s-o intelegem “in duh”, de aceea e bine sa apelam la un specialist (teolog). de preferat dintre cei mai in varsta!

    Si da, tot ce-ai indrugat acolo face parte din conceptia New Age (mare spalator de creiere, distrugator de constiinta morala)!! Ai auzit de Linch? (pentru ca asta face new-age.. linseaza!! nu literalmente, dar la fel de grav)!! Linch a fost un proprietar tiran de sclavi din Indiile de Vest, iar alti proprietari de sclavi de prin Virginia vazand ca intampina dificultati in a-si “controla” sclvii ,au apelat la dl.Linch pentru a-i invata metodele sale. Metodele erau in esenta simple, dar in fapt extrem de diabolice. Ii mentinea pe sclavi puternici din punct de vedere fizic, dar lipsiti de putere din punct de vedere psihic si in total depinzand de stapanul lor! Le lasa corpul dar le lua cugetul… discernamantul… trezvia mintii!! cam asta face si mass-media zilelor noastre!

    Ultima fraza face parte din seria “daca nu-i poti convinge, zapaceste-i”? 😀
    Eu iti dau totusi o sursa: citeste parerea lui Klaudiu din articolul Reiki (forma de meditatie ce face parte din conceptia new-age) si vei fi convins ca esti pe un drum gresit!! Mie mi-a trebuit mult efort de vointa sa nu pun linkul pe peretele de FB ale lui Argesanu si Oreste, sa vada oamenii cat de hipnotizati si pacaliti sunt (nemernicii chiar asta fac prin “terapie” de ajung aia sa vada “ingeri” si alte nebunii) numai ca as fi produs si mai multa sminteala, intrucat blogul nu prezinta antidotul ,ca sa zic asa… Dar Klaudiu promite mult! E concis si elocvent in exprimare… si in general, Dumnezeu oameni ca el alege ca „reprezentanti” ! iar in viata nu se stie…

    Toate cele bune si tie Cristi!

    ReplyCancel
  23. corray
    1 noiembrie 2013 at 8:35

    Georgiana, sunt multe de scris, cateva fraze sunt insuficiente si pot induce pareri gresite (alterarea mesajului). sugestia mea ar fi, ca atunci cand analizam ceva sa o facem pornind de la mesajul initial, mai exact, putem compara Biblia cu Tora si cu Coranul si cu invataturile lui Mikao Usui. Atunci avem o baza solida de discutie. Este inutil si energofag sa stam sa analizam variantele spiritualitatii nu stiu carui preot, a nu stiu carui imam sau Argeseanu si Oreste. Bineinteles, ies din discutie persoanele care cu adevarat au studiat o religie in amanunt. In plus, din nou inutil este sa analizam comportamentul credinciosilor. Crestinul cununat care isi inseala sotia, sau musulmanul care are relatii intime cu toate cele 4 sotii, sau budistul care mananca lapte cu fulgi. De asemenea, primul pas intr-o analiza este obiectivitatea. Adica opusul subiectivitatii, adica informatia ca atare, minus impresia personala. In traducere new age: bending the ego, renuntarea la ego, in traducere crestina:smerenie, in traducere stiintifica: impartialitate. Ia vedeti, puteti face asta? Eu incerc sa fac putin cate putin in fiecare zi, de multi ani. Asa am ajuns la extinderea constiintei (dar nu prea mult din pacate, inca mai e de lucru..). Nu e nevoie nici de mantre, meditatii sau rugaciuni complicate…merge doar cu „an honest heart as compass”. Nu e nevoie de niciun guru sa ne invete ceva, pentru ca pur si simplu ne-am nascut cu asta in noi. E un soft simplu, preinstalat, exact ca MS DOS-ul. Ruleaza in spate, atata timp cat respiram si pastreaza informatia pentru totdeauna, dar e atat de discret incat uitam de el.

    ReplyCancel
  24. Cristi A.
    1 noiembrie 2013 at 17:30

    Bun, ca să nu monopolizăm această discuție (deși părerile, argumentele și contra-argumentele fiecăruia creează și produc 100% premisele extinderii conștiinței…sau ar trebui să le creeze) vreau să mai fac câteva precizări:
    1. Evoluționismul darwinist este egal cu evoluția Creației doar până în momentul temporal în care au apărut primatele, Georgiana: viața a evoluat pe Terra de la simpla entitate monocelulară (creată și ea sau ajunsă aici din spațiul cosmic) până la organismele cele mai evoluate, primate și hominizi. Omul actual (făcând abstracție de celelalte mari civilizații terriene dispărute – lemurienii și atlanții) este creația genetică a câtorva civilizații ET, respectiv combinația ADN-ului hominizilor existenți atunci pe planetă cu ADN-ul creatorilor noștri. Nu pune semnul egal între evoluționism și evoluția speciei umane (dezvoltarea societății în ansamblul ei, prin spiritualitate și tehnologie), evoluție care respectă însăși legea evoluției Creației (nimic nu se pierde, totul se transformă…totul evoluează)! 🙂
    2. Evident că omul a fost creat de către alte ființe, create la rândul lor de către alte ființe, etc…de ce e atât de greu de asimilat acest aspect?! Dacă mergem înapoi pe firul Creației, ajungem, evident și indubitabil, la Creatorul-Suprem, Dumnezeu-Tatăl. Acest Creator-Suprem poate fi (subliniez, poate fi) o SUPER-EXTRA-MEGA CONȘTIINȚĂ DE GRUP/SPECIE a unei SUPER-EXTRA-MEGA CIVILIZAȚII care a creat acest Univers multi-dimensional (inclusiv cel perceput de noi) prin simpla intenție-gând (dacă discutăm de Conștiință) a creării unui program informațional bazat pe Energie Pură, program care să ducă la dezvoltarea și evoluția Creației Sale/Lor. Este o concepție a mea (deși nu cred că sunt singurul care gândește astfel) bazată, pe lângă informațiile congruente accesibile din multe surse ȘI pe recentele descoperiri ale fizicii cuantice care ne spun că totul în Univers este Energie, că *materia*, așa cum o percepem noi, este de fapt o formă de manifestare a Energiei…la nivel cuantic, sub-atomic, descoperim vortexuri de energie, deci trecem dincolo de aspectul material, dens, al cunoașterii noastre! Este foarte probabil, așa după cum specifici și tu, ca omul să fie *cununa Creației*, având în vedere că noi am fi cea mai recent creată specie inteligentă din acest Univers, în dinamica evoluției sale!
    3. Trinitatea religioasă: Tatăl + Fiul + Duhul Sfânt = Aspectele fundamentale ale Creației: Creatorul-Suprem/Dumnezeu-Tatăl + entitățile create (cele care ființează în Creație) + Energia Pură (cea care stă la baza desfășurării Programului Creației).
    4. Despre New Age ți-a oferit câteva explicații și corray, așa încât nu mai detaliez și eu…concepția ta despre această *malefică* dogmă rezidă în special din îndoctrinarea ta religioasă. Să fim serioși, religia este *fenomenul* creat special ptr ascunderea adevărului Creației, în scopul stagnării dezvoltării spirituale a speciei umane…specia *cunună* a Creației! Doar să ne imaginăm ce se va întâmpla atunci când conștiința noastră unitară (adică cea a speciei umane în întregul ei) va vibra și se va armoniza pe/cu înaltele frecvențele energetice ale Creației…vom fi cu adevărat Creatori Universali, în această măreață desfășurare a Creației! Și așa va fi! 🙂

    ReplyCancel
  25. eliza75georgiana
    2 noiembrie 2013 at 1:21

    Eu te cred sincer, Corray ca esti deja convinsa ca Dumnezeu este unul singur, acelasi si pentru crestini (cel prezent in Biblie, sau Legea lui Moise din V.T. – Tora), acelasi si pentru mulsulmani cu Coranul lor, acelasi si pentru Mikao Usui (cu Budha al lui) dar si pentru indieni !! Si intr-adevăr, chiar este ACELAŞI!!
    Numai ca vezi, fiecare dintre popoare cauta să şi-l “şlefuiască” după propriile “adevăruri” pe Acelaşi Dumnezeu, EL având diferite denumiri în funcţie de cultura popoarelor: Brahma, Shiva, Tao, Allah şi Dumnezeu cel in Treime( Tată, Fiul şi Sf.Duh), pentru noi! Dar nu toţi când ne gândim la Dumnezeu înţelegem acelaşi lucru. Pentru că într-un fel îl percep pe Dumnezeu japonezii, ei având la bază principiul Tao prin complementaritatea yin-yang (masculin şi feminin), în alt fel îl percep indienii, unde pentru ei, Dumnezeu se manifestă sub forma unor puteri cosmice ale lui Brahma şi în alt fel musulmanii, care îl văd pe Allah drept “ Stapanul”! care nu zamisleste si nu este nascut şi nu are pe nimeni egal! … mai spun ei!! Or, pentru un musulman, credinta intr-un Dumnezeu unic este ceea ce deosebeste radical propria sa religie de celelalte religii, chiar si de crestinism, pentru ca Dumnezeul treimic din crestinism, desi Unul in fiinta, reprezinta in ochii musulmanilor o forma de atentat la unicitatea lui Dumnezeu.

    Şi vine New-Age, care face “ordine”!! 😀

    Fără nicio acomodare, trânteşte principiul rezonantei care presupune o exteriorizare prin “expansiunea” sau cum zici tu… extinderea….câmpului constiintei, a corpurilor subtile în afara celui fizic, printr-o concentrare (meditatie) chiar asupra acestui lucru, adică pacea, linistea pe care încerci să o creezi ce vine prin constientizarea faptului că fiinta ta creşte, creşte, se amplifică din ce în ce mai mult în afară, mărirea aurei, a câmpului sinelui, cu senzatia că esti peste tot….. în întreg universul, că fiinta ta, sufletul (care este microuniversul) intră în rezonantă cu macrouniversul, cu întreg cosmosul, cu însăsi Divinitatea (nu-I mai spune Deumnezeu pentru a nu creea ghiveciul)…. de unde si ideea arhivehiculată de maeştrii: ”Cunoaste-te pe tine însuti şi vei cunoaste astfel tot universul împreună cu fortele sale ascunse”! Deci…… ce să mai zic…. 🙁 puţini vom rămâne nespălaţi (pe creiere)!!
    Ei bine, liderii ăştia “spirituali” ,promotori ai Noii Ordini Mondiale aduc cu ei şi forţa revoluţionară necesară pentru ca “sinele divin” să fie odată pentru totdeauna “descătuşat” din lanţurile Sistemului… Au ei o găselniţă numită genial: Ieşirea din Matrix!! Te doare capu’ efectiv!!
    Să-ţi mai spun că pentru a înţelege ce naiba înseamnă asta m-am apucat să revăd Matrix-ul? Nu-i degeaba, că totuşi Keanu Reeves în rol era…. wow…. dar totuşi…. A trebuit să mă uit!! 😐
    Nu contest calitatea extraordinară a filmului, dar în esenţă este manipulator, ca de altfel şi New-Ageul (una din tentaculele instaurării globalizării, a pregătirii venirii “urâciunii pustiirii”) – îl ai în imagine în articolul de faţă, scris de Klaudiu, are o făclie pe cap şi face …yoga?… că după poziţia copitelor, mie aşa-mi pare!!

    Deci, avem aşa:
    1. În Matrix (matricea) Sistemul este un vis colectiv generat de computer… ( un program), astfel că Sistemul este rău, iar cei care au ieşit din el (adică au fost deconectati de la aparatele de indus respectivul vis) sunt cei liberi… cei “initiaţi”, care reintrând din când in când in matrice (prin hacking) îşi pot exercita acolo puterile supraomenesti ,deoarece ei au inteles ca acele reguli de computer pot fi ocolite şi/ sau încalcate…
    Prin urmare, intelegem ca MATRICEA este precum SISTEMUL care ne vrea raul, iar cei care s-au desprins de sistem, cei “deconectaţi” sunt “initiatii” “iluminatii” , cei “dezvoltati” spiritual, care întelegând resorturile profunde de functionare ale acestei lumi reusesc sa aibă capacitati “supraomenesti” prin “meditatie”, magie, prin “chanelling/ul cu veghetorii” (invocarea spiritelor) etc….sau, mai pe romaneste, ajutati de draci (pardon!! de “extratereştri” 😀 care sunt entităţi de “lumină” – vezi făclia – şi care vor să “ajute” oamenii să atingă îndumnezeirea! Haida-de!!

    Şi 2:
    Mai repede aş crede că Matrix este lumea reala în care traim noi cu toţii (cu sistem de sanatate, invatamint, instituţii, etc) .Sistem care este şi bun şi rau totodata, ..şi din punctul ăsta de vedere noi am “proteja” cumva matricea….SISTEMUL!!! (la un moment dat Morpheus îi spune lui Neo că multi dintre acesti oameni nu sunt pregatiti sa fie deconectati. Si multi dintre ei sunt atat de dependenti de SISTEM incat vor lupta pentru a-l proteja) 😐
    Dar NU neaparat protejăm acel sistem care ne vacineaza copiii, care ne indoctrineaza (îndobitoceşte) prin şcoală, care ne manipuleaza prin media, care ne otraveste aerul şi apa (mai nou Haarpul ne dă şi cutremure)!!…. ci acel sistem care ne permite sa ne întemeiem o familie traditională, care ne permite să ne ridicam o casa, să ne crestem copiii, să ne permitem o vacanţă, etc, etc. De asta spun că filmul , extrem de bine realizat, manipulează!! Să aruncam la gunoi sistemul, să iesim din matrice… este de fapt tot o manipulare gen Zeitgeist movement sau NOM contra fNOM, doar ca de data aceasta printr-un film de ficţiune…adica plantează în creierul omului ideea….. de revoltă, care nu-i de fapt decat „joaca” de-a baba oarba!!
    Am reţinut un fragment:
    MORPHEUS afirmă : Matricea e pretutindeni, este peste tot in jurul nostru. Chiar si in aceasta camera. Poti sa o vezi cand te uiti pe fereastra sau la televizor. O simti cand te duci la serviciu sau la biserica sau cand iti platesti impozitele. Este lumea care ti-a fost trasa peste ochi ca sa nu vezi adevarul.
    NEO: Care adevar?
    MORPHEUS: Ca esti un sclav, Neo. Ca toti ceilalti, ai fost nascut in robie, intr-o inchisoare pe care nu o poti mirosi, gusta sau atinge. E o inchisoare pentru minte (suflet). Din pacate, nimanui nu i se poate spune ce este Matricea. Trebuie sa o vezi tu insuti.

    Un mesaj mai creştinesc de atât nici nu puteau regiza americanii ăştia!!! Şi asta fără să-şi dea seama!!
    Ce este Adevărul se întreba odată Pilat?? Şi noi ştim Cine a spus şi ale cărui cuvinte dăinuie de veacuri: Eu Sunt Calea, Adevărul şi Viaţa!!
    Asta e singura realitate (vesnica) pentru care merita sa lupti si in care merita sa crezi. Restul e vânare de vânt!!
    CONCLUZIA: Dumnezeu nu ne vrea proşti! Manevrabili… goliţi de minte, de gânduri… inerţi!! Care cum vine cu vreo filozofie mai trendy, noi să cădem laţi!!! Ne vrea înţelepţi ca şerpii şi nevinovaţi va porumbeii!! <3
    Se ştie că şarpele îsi pazeste foarte bine capul, care detine şi cea mai redutabila arma a sa – muscatura veninoasa – mortala de cele mai multe ori. Capul este si cel mai vulnerabil punct al sau si cel mai virulent.
    Tot asa si la om.! Capul sau mintea omului poate fi intelepciune sau prostie. Intelepciunea mantuieste, nebunia pierde sufletul omului, dar înţelepciunea nu inseamna viclenie, iar nevinovăţia (porumbelului) nu inseamna prostie sau naivitate!

    Extinderea Conştiinţei?!!! Doamne!!! Corray!! Când noi avem poruncă să ne iubim vrăjmaşii!! Ai încercat să faci asta? si vezi că nu e vorba de vrăjmaşii cu copite.. cu ăia nu trebuie să ne împăcăm şi să-i iubim niciodată!! E vorba de semenii noştri!! Care-or fi ei!!
    Te rog din suflet dacă poţi merge la orele de cateheză de luni seara de la Sfântul Mina (piaţa Unirii) unde predă un “Morpheus “ original Cuvântul dătător de Viaţă al lui Dumnezeu ……. vei vedea ce falsă e “religia” new-age!!
    Citeşte te implor semnele vremurilor de pe urmă, cartea profeţii şi mărturii creştine pentru vremea de acum, volumele I şi II!! şi vei vedea că ni se pregăteşte însemnarea!! Se vrea eliminarea banilor lichizi, se vrea controlul total al omului prin implant cu cip RFID… Din nefericire Matrixu e chiar la usă, mai hidos ca niciodată, dar nu în variant a prezentată de doctrina New Age, ci luând chipul fiarei apocaliptice!!

    https://www.facebook.com/notes/miscarea-legionara/cipurile-din-corpul-nostru/398660586908046
    http://ceicunoi.wordpress.com/tag/cipul-rfid/

    ReplyCancel
  26. eliza75georgiana
    2 noiembrie 2013 at 1:35

    Cristi!! pana sa ajungem noi „creatori universali”, avem lupta grea de dus cu dusamnul de moarte al sufletului nostru!
    daca Dumnezeu nu ne-ar fi lasat intact liberul arbitru, jertfa Mantuitorului nu mai era necesara, intrucat ne-am fi intors Acasa imediat dupa iesirea din trupul de pamant! dar pentru ca Dumnezeu nu ne baga cu forta in Rai, noi trebuie sa alegem Calea care duce Acasa si sa mergem hotarati pe ea.
    Intre cele doua mari forte ,Dumnezeu si Diavol, se da o lupta de secole, iar noi suntem miza, pentru ca atat Dumnezeu prin Ingerul Pazitor cauta sa ne aduca la El (vezi pilda fiului ratacitor), dar si scaraoschi asta nu se lasa si ne intinde curse si momeli, doar de-am cadea odata pentru totdeauna!!
    Cat suntem inca aici, putem alege, trebuie sa fim vigilenti, sa avem grija de noi insine pentru ca alt suflet nu mai primim, cu asta mergem in Vesnicie.
    Te rog si pe tine sa te mai gandesti cu extinderea aia, ca din pacate aratarea asta hidoasa se poate preface in inger de lumina, si va face semne si „minuni” ca sa insele de va fi cu putinta si pe cei alesi! Sa fim noi cei alesi 🙂
    Numai bine sa ai!

    ReplyCancel
  27. corray
    3 noiembrie 2013 at 8:58

    Cristi, in cea mai mare parte sunt de acord cu tine, dar am sa detaliez in alta zi. Astazi nu prea am resurse pentru a imi mentine atentia pe un subiect.

    Georgiana, ramai pe calea ta, pentru ca daca ai ales-o inseamna ca este cea potrivita tie. Continua sa te temi de alti oameni, de alte religii si de cipuri si tehnologie. Daca poti dormi in pace nopatea si te poti bucura de lumina zilei, inca este bine.
    Dar pentru ca ai deschis subiectul Matrix, nu ma pot abtine sa nu comentez putin:
    Matrix este un proiect dus la finalitate cu brio de fratii Wachovski, evrei de origine, baieti destepti, pasionati de anime-uri, computere si filozofie. Ca si mine, mai putin originile evreiesti. Nucleulpe care a fost construit scenariul este reprezentat de filmul anime Ghost In The Shell si pe lucrarea lui Platon numita Iesirea din pestera. De asemenea are si multe idei preluate din fizica cuantica. Dar…..este doar un film si atat. Foarte bine facut, genial chiar. Dar este un film, nimic mai mult, nimic revelator, nimic revolutionar. Un mixaj bun de idei interesante menite sa inflacareze imaginatia. Daca vrei putem vorbi mult pe tema lui, pentru ca l-am urmarit cu multa atentie, desi mie, ca fan infocat al anime-urilor, mi s-a parut slabut din punct de vecere al jocului cu imaginatia privitorului.

    Din nefericire, ai scris prea mult pentru a putea sa iti raspund la tot dintr-o data. Eu stiu la ce fel de New Age te referi tu si te asigur canu dupa acela ma duc eu. Ai vazut ca am precizat clar ca nu meditez si nici nu fac alte manevre. Am simplificat totul la maxim. Incerc sa mint cat mai putin si in nici un caz intentionat. Incerc sa nu ma mai iau de oameni, chiar daca uneori mi se pare ca gresesc. Imi doresc din tot sufletul ca atunci cand ma aud sau ma vad, oamenii sa se bucure si sa nu gandeasca „ah, iar a venit asta cu tampeniile ei”. Ah, si cel mai mult imi doresc ca oamenii sa nu se mai bata intre ei. Dar toate acestea sunt doar niste iluzii, lumea va fi in continuarea impartita in bine si rau, probabil pana se va sfarsi,iar eu nu voi fi decat un biet suflet naiv, manipulat si spalat pe creier, care nu se teme de computere, de date biometrice, camere de supraveghere si cipuri de identificare.
    Sfatul tau este posibilmsa nu il urmez, deoarece e greu sa inteleg si sa urmez niste teorii care nu vorbesc pe limba mea, aia formata prin scolile de spalat creiere. Voi, sfatuiti in continuare parintii sa nu isi vaccineze copii si eventual sa nu accepte nici transfuziile de sange 🙂 si noi dobitocii cu creiere spalate si constiinte elastice vom incerca sa salvam ce mai e de salvat cand vor lovi epidemiile si sa gasim copii rataciti prin paduri cu ajutorul cainilor politisti. Poate ca voi aveti dreptate si tehnologia e rea….cine sunt eu ca sa judec??

    ReplyCancel
  28. Cristi A.
    4 noiembrie 2013 at 2:32

    Georgiana, dacă tot discutăm de scenarii gen Matrix, putem să presupunem că Lucifer (tot un fiu al lui Dumnezeu, evident…precum este și Iisus) *și-a asumat* (la cererea cuiva?) rolul de *căzut din lumină în întuneric* tocmai pentru a putea fi posibilă această dualitate *bine-rău* a Creației? Cu alte cuvinte, el, Lucifer, să reprezinte prin *manifestările* sale *piedicile* peste care trebuie să trecem în această minunată evoluție spirituală pe care trebuie s-o parcurgem până când ajungem la destinația finală, Acasă?!
    N-aș merge mai departe, gândindu-mă că este la fel de probabil ca mitul diavolului să fi fost *creat* de către cei care au avut interes în scopul inducerii în psihicul uman colectiv a stărilor de frică, teamă, anxietate, angoasă, etc. Altfel spus, s-a dorit crearea omului umil, cu șira spinării încovoiată și capul plecat și, mai ales, a omului *păcătos*, cel cu *frică* de Dumnezeu și de *pedeapsa divină*…și toate astea pentru ca ei, elitele respective, să ne manipuleze și să ne țină *sub papuc*!
    Ce spui, pot fi niște teorii probabile? 🙂

    ReplyCancel
  29. georgiana
    5 noiembrie 2013 at 0:07

    Prin aplombul cu care mă expediezi să rămân pe „calea” mea, pot să-mi dau seama la ce nivel de „smerenie”/ renuntare la ego ai ajuns 🙁 Păi dacă toate muştele ar face miere… ar fi „renunţarea asta la ego” pe toate gardurile… cred că ştii care-i vorba de duh autentică!
    Dar vezi bine că nu-i treabă simplă cu dobândirea smereniei. New ageu vă învaţă că rugăciunea ar fi de fapt o tehnică, ceva gen aplici formule matematice,spui corect denumirea fiecărui stadiu parcurs în „extinderea„ conştiinţei şi pac… te-ai trezit smerită!!
    Cu mare jenă şi ruşine (îmi asum un mare risc, pentru că nu vreau ca oamenii care n-au cercetat bine cum stă treaba cu new-age să fie smintiţi în vreun fel, deci îi rog mult să nu râdă pentru că e foarte grav!) şi cred că ştii vorba aia „crede şi nu cerceta” că aparţine unui grec (ateu) Iulius Celsus, afirmaţie atribuită din „greşeală” lui Hristos 😀 Îţi redau câteva rânduri din ceea ce vrea o fată să creadă că înseamnă pentru ea rugăciunea! Deci îţi spun cu toată părerea de rău, că orice efort s-o înduplec, să-i dovedesc cu mersul la biserică, cu negru pe alb cât de rău se înşeală, m-a sleit psihic… Citez: !!!!!!„ACUM , AICI TOATE SUFLETELE CU TRUP SI FARA DE TRUP din creatia divina , oriunde s-ar afla ele, va rog, iertati-ma pentru ca v-am facut ostatice ale gandurilor mele si fiindca uneori, prin negativismul gandurilor mele, v-am influentat in mod distructiv comportamentul.
    MULTUMESC tuturor sufletelor CU TRUP SI FARA DE TRUP din creatia divina, oriunde s-ar afla ele, pentru ca ma iarta si ma dezleaga acum , aici de tot ce am gresit fata de ele cu sufletul meu, cu vointa sau fara vointa, sau din neascultare , acum sau altadata, de la data creatiei divine si pana in aceasta clipa. Multumesc, Doamne pentru ca pot sa comunic telepatic cu orice fiinta din creatia divina, oriunde s-ar afla, pentru ca toti suntem interconectati, toti suntem una cu Tine, Doamne, cu unicul Principiu, una cu Toth si Toate , mintea noastra este mintea Lui Dumnezeu, Spiritul nostru este spiritul Lui Dumnezeu, suntem cu totii scufundati in Prezenta Cosmica divina care ne inconjoara si ne patrunde, traim cu totii in Dumnezeu si Dumnezeu traieste si actioneaza prin noi , toti, suntem una cu MAREA MINTE DIVINA, COSMICA , SUNTEM UNA CU INTREGUL, CU DUMNEZEU si evoluam odata cu Intregul, cu inţeligenta tuturor marilor genii, în ARMONIE si ACORD PERFECT, in fiecare clipa”!!!!!
    😐 dacă nici asta nu-i spălare pe creier…. Te rog să mă ierţi,dar clar suntem cu toţii nebuni de legat!!
    Să dea Dumnezeu tu să nu te „rogi” aşa 🙁
    Cât despre subiectul Matrix…. el este deschis prin toate filmele SF prin care ni se tot repetă cu mesaje subliminale că suntem „prea mulţi” pe această planetă… că am „epuizat” resursele şi că „mama-pământ” nu mai suportă!! e? Tu eşti convinsă de asta? Eu nu!
    Probabil că ştii la ce fel de New age „ mă refer” eu, dar reciteşte răspunsul lui Klaudiu la remarca ta despre „imparţialitate” 🙂 New-Age se ocupă cu magia! Este o practică ocultă! Că-i alba-neagra, tot magie este, deci tot cu dracii au de-a face indivizii ăştia de-o predică. Este o viziune ostilă creştinismului, este o sinteză în grade diferite a religiilor mistice din Extremul Orient… hinduism, budism, plus ocultismul occidental. Uite ce poate face dintr/o biata fata naiva!! Îi face creierii varză!!! X(
    Scuze dacă scriu prea mult, probabil Klaudiu s-o amuza teribil de acest ping-pong de idei, dar eu una m-am speriat văzând la ce grad de umilinţă te poate aduce nepăsarea!! Noi devenim pe zi ce trece tot mai reci, mai indiferenţi, uneori nici nu ne mai privim! În individualismul propriu ,habar avem de drama celui de lângă noi, vrem doar să nu fim deranjaţi în „binele „ nostru!! Părintele Arsenie Boca are o vorbă mare (printre multe altele foarte adevărate), zice: cea mai periculoasă închisoare este aceea unde te simţi bine! asta înseamnă deja o cetate (suflet) cucerită! Deci, am capitulat, nu mai putem opune rezistenţă şi astfel urmăm sfaturile ăluia „neutru”, adică ne cuprinde o lene dulce… pentru că prin ispite )încercări) suntem mereu în alertă, când eşti asaltat din toate părţile, când vezi că te scufunzi, nu cauţi sezlog de stat la plajă…..si din pricina asta spunem în Tatăl Nostru, ne izbăveşte de cel viclean!!
    Nu am studii de teologie, dar cât am reuşit eu să înţeleg şi să trăiesc (aici e luptă mare) după porunci, pot să strig cu toată convingerea că nu aş renunţa la credinţa ortodoxă pentru nimic în lume !

    Cei care alegeţi alte căi o faceţi în necunoştinţă de cauză!! Nu aţi cântărit bine avantajele dac pot să zic aşa… nu e bine să fim superficiali că mare pagubă avem! Să înţelegem cu ce se mănâncă ortodoxia asta şi după aia să alegem. Pentru că răspundem de ceea ce alegem! Până şi în Codul civil )vechi sau nou) este menţionat că nu poţi invoca necunoaşterea legii, la aplicarea sancţiunii, si cu atât mai mult n-o să spunem când dăm cu capu tare… „aoleo, da n-am ştiut”!!

    Mai spui că nu poţi urma nişte teorii care nu vorbesc pe limba ta?
    Păi uite de ce: http://www.youtube.com/watch?v=XdH62L87BsU

    Cât despre vaccinuri…. mie una nu mi-a adus niciun plus vaccinul antigripal, dimpotrivă zăceam mai rău ca un câine! Dar apare o întrebare: daca ti-ai vaccinat copilul, unde e teama ca s-ar mai putea imbolnavi de la un copil nevaccinat?
    Pai daca ai mare incredere in vaccinuri, de să te mai agiţi? Vaccinul e minunat si protejeaza sau cum e treaba? Sau nu mai stim nici macar ce înseamnă un vaccin? Năuceala e la ea acasa …
    http://www.familiaortodoxa.ro/2013/01/29/dr-christa-todea-gross-vaccinurile-preventia-care-imbolnaveste-si-uneori-chiar-ucide/
    Ironia cu care închei revolta a tot ce vezi tu frumos şi romantic în lume, a iubirii eterne şi-a păcii între oameni, cu inimioare şi fluturaşi peste tot, denotă un dispreţ profund a ceea ce înseamnă de fapt purtarea de grijă a celui de lângă tine, implicarea! Dacă apar epidemiile, fii convinsă că nu lipsa vaccinului e cauza!
    http://www.naturalnews.com/035777_GAVI_immunization_children.html
    si vezi ca si domu Papa al catolicilor s-a intrebat retoric cine e el ca sa judece (referindu-se la „drepturile” homosexualilor) ca mai zice ca Dumnezeu iubeste bietii homo, da a uitat sa mentioneze ce-au patit in Sodoma si Gomora….

    ReplyCancel
  30. georgiana
    5 noiembrie 2013 at 0:23

    Cristi, în mesajul tău, recunoşti tacit că “scenariul gen Matrix” e cât se poate de adevărat în propaganda new-age!
    O presupunere e corectă câtă vreme rezultatul este câştigător, altfel pierzi timpul de pomană .
    Am citit şi eu “prelegerea “ lu nenea Paul Ferrini unde afirmă el cu mare pompă că Lucifer va fi… “restabilit/ reabilitat”… adică i se va recunoaşte poziţia dinainte de cădere… mare nebunie New Age-ul ăsta!!
    Nu confunda creaţia cu Creatorul, încearcă să înţelegi dacă te mai poţi “detaşa” că Mişcarea new age induce omului ideea că este “dumnezeu”.. vă determină să vă închinaţi la idoli :-S sugestionându-vă cu importanţa pentru lucruri ocultism, vă îmbie cu obiecte vechi, cică istorice: artefacte, relicve, clopote tibetane, statui ale zeilor (adica demoni) păgâni, simboluri, zvastica, pentagrama, ochiul lui horus…!!!

    Nici eu n-aş merge mai departe, gândindu-mă că cea mai puternică strategie a diavolului e aceea de-a convinge lumea că el nu există!! Vezi că până la urma nu pea se potriveşte renunţarea la ego aplaudată de new-age cu smerenia din creştinism? De ce? Pentru că vanitatea este cea mai iubită şi exploatată slăbiciune a noastră de către arătarea asta cu copite 🙁
    Ceea ce spui mi-a amintit de o replică celebră tot de-a lui Kevin 😀
    Mai bine să domneşti în iad decât să slujeşti în Rai, nu-i aşa??
    Foarte elocvent şi filmul ăsta http://www.youtube.com/watch?v=2yA7HUlJsW8

    Dar revenind, dacă ai vrea doar să aflii… ce multe ai vedea!! În Evanghelia de ieri, cu moartea bogatului nemilostiv şi-a săracului Lazăr, este descris atât de bine starea în care se află sufletul omului atât în Rai cât şi în Iad, încât nu te mai poţi gândi la teorii!! Nu vrei decât să nu ţi se întâmple aşa ceva (să ai soarta bogatului) unde iadul e eternitatea de unul singur şi cel mai rău: speranţa (nădejdea cum o numim noi) nu mai există.. nu se mai cunoaşte această noţiune!! Eşti gol de orice sentiment de afecţiune, eşti numai cu durerea! Dă Doamne să nu ni se întâmple aşa ceva!! Ştii doar că Biserica noastră se roagă pentru cei bine-credincioşi.. şi câtă vreme ne lipsim de împărtăşane, de comuniunea cu ceilalţi oameni (gândind că poţi fi credincios şi dacă stai acasă, ce-ţi trebe îmbulzeală), cădem în cursa vanităţii şi astfel devenim jucării în ghearele duşmanului!
    Nu pedeapsa e divină, pedeapsa e alegerea greşită a noastră mila e divină! Te asigur că “elitele” tocmai prin astfel de manevre gen new-age ezoteric ne ţin sub papuc!
    Dumnezeu nu ne momeşte, nu ne flutură salvarea pe sub nas, speriindu-ne de ce păţim dacă facem mofturi. Pentru că plata păcatului nostru s-a făcut, rămâne ca noi să înţelegem şi să dorim sa moştenim Împărăţia pregătită de la întemeierea lumii, pentru că la Judecată (Parusie) se vor deschide cărţile (a Vieţii şi a Morţii) şi cei cu numele scris în Cartea Vieţii vor învia întru slavă, ceilalţi… dacă ştii Crezul, imposibil să nu ştii la ce mă refer.
    Ce-ar fi să te gândeşti un pic şi la “teoria” asta! >:D<

    ReplyCancel
  31. corray
    6 noiembrie 2013 at 1:44

    Georgiana, imi dai fiori. Oamenii ca tine m-au facut sa visez fluturasi si inimioare si sa vorbesc cu ingerii. Nu pot sa iti raspund in seara asta in masura in care s-ar cuveni, din simplul motiv ca m-ai inspaimantat cumplit. Ai atata dorinta de a lupta in tine, incat esti pe cale sa pornesti un jihad pe web impotriva new age, care nici macar nu e ceva conturat. Nu era niciun aplomb cand ti-am spus sa ramai pe calea ta, asa l-ai perceput tu pt ca esti in combat mode. Linisteste-te te rog frumos, respira adanc (nimic subliminal aici, pur si simplu respira) pentru ca deocamdata nu ne rupe nimic in bucati decat o biata criza financiara si una sociala. Cu aia morala ne-am obisnuit de mult. Fiecare din noi avem intrebarile noastre si ne gasim raspunsurile cum putem astfel incat in fiecare dimineata sa o putem lua de capat.
    Mi-ar fi placut ca discutia dintre noi sa fie una placuta si nu o polemica cu iz de lupta. Stiu ca sunteti in lupta cu demonii si eu sunt in lupta cu ei, diferenta e ca ma lupt cu demonii mei si nu cu ai celorlalti, daca intelegi ce vreau sa spun…Lupta mea sta in ograda proprie si atat…Astfel incat, te rog sa ma intelegi draga mea, ca pentru a-mi face cu brio datoria de om al societatii, de sotie si mama nu am nevoie de povesti cu babe care fac farmece, cu diavoli care pandesc in umbra sa imi puna sufletul la frigare, cu fete pacalite de nu stiu cine, cu vaccinuri care provoaca autism si Bill Gates pentru care 7 miliarde de suflete sunt prea multe.Nu mai vreau nici sa ma lupt cu agresivii din trafic si ma feresc de cei care se pricep foarte bine la de toate si mai ales la atacuri asupra celorlalti. Si stii de ce? Pentru ca am inteles ca de fapt asa faci jocul Vrajmasului…;) Si pentru ca am vazut cum undeva, discret, se constituie o retea…slaba, plapanda, facuta din oameni care se incapataneaza sa creada ca viata inca e frumoasa si nu ii pandeste nimic in afara de propria indolenta, nepasare sau incompetenta. Noi ne luptam cu noi insine, lupta e in interior si ne sprijinim unii pe ceilalti atunci cand ne e greu, in nici un caz nu dam vina pe terti si nu ne cinsideram mai grozavi decat altii, pentru ca nu suntem…noi suntem doar idealistii, visatorii, naivii, fraierii care inca se mai bucura de un lac cu apa sfanta sau de un copac in care sunt agatate hartii cu rugaciuni. Si nu, nu suntem nici macar un grup, daramite o secta. Suntem doar oamenii care se bucura cand vad alti oameni.
    Cand vad o statuie a lui Buddha, nu vad un idol, vad doar truda unui om de a reprezenta ceea ce iubeste el, imi imaginez dragostea cu care a trasat fiecare linie si efortul de a se depasi pe sine si il respect pentru asta. La fel simt si atunci cand vad o icoana frumoasa sau o catedrala sau o manastire. La inceputul acestui an, cand din motive socio-politice sufletul si ratiunea mea au ajuns in impas, sufletul meu a strigat si Dumnezeu a raspuns. Atunci m-am uitat in jurul meu, am inceput cu o frunza si un fir de iarba si mi-am amintit ca fotosinteza nu a putut fi inca explicata si am inteles ca Dumnezeu e in ele, in aer, in apa, in absolut …:) Tot Ceea Ce Este..:). Atunci am inteles lumea si am inteles ca singurul mod accesibil mie de a-L privi pe Dumnezeu si de a-L iubi este prin Creatia sa. Atat imi este permis prin simturile mele limitate. Dar este mai mult decat suficient, poate fi chiar maxim. E o mare diferenta intre a spune ca Dumnezeu este in noi si ca noi suntem Dumnezeu. Lingvistic pot parea echivalente si se speculeaza enorm pe aceasta tema. Mai corect este poate sa consideram ca suntem fii Lui.
    Am sa inchei aici, pentru ca un mesaj prea lung e obositor spunandu-ti doar ca la nivel molecular suntem la fel indiferent de rasa, sex, religie sau…specie :). Te las in continuare sa te lupti cu semenii tai, e numai imaginatia ta ca te lupti cu demonii… ei sunt treaba Arhanghelului Mihail si a lui Iisus Hristos si se ocupa de ea exemplar. Noi aici, suntem intre oameni…al caror sange e tot la fel…cel de langa tine e ca si tine, egalul tau…nu mai sus si nici mai jos…nici mai bun, nici mai rau…e semenul tau,viata lui e in mainile tale si viata ta e in mainile lui. Atat si nimic mai mult. Imi permit sa iti dau un sfat: ai grija ce spui si cui, nu desconsidera un suflet ratacit si nu mai spune prea mult povesti cu amagiri si diavoli, pentru ca e posibil sa intalnesti o persoana intr-un moment de maxima labilitate careia deschiderea prea brusca a ochilor sa ii pricinuiasca un soc mai mare decat iluzia in care se zbatea pana sa te intalneasca.
    Totul este in imaginatie. In realitate omul nu poate percepe Ingerii fie ei de lumina sau cazuti, pentru ca ochiul uman este incapabil sa vada in frecventele respective. Cand au misiune si au treaba cu oamenii, the good guys vin in trup si habar nu ai ce sunt dar te simti foarte bine in compania lor ;). Marea majoritate a povestilor sunt doar povesti si nimic mai mult, dar sunt oameni care fac un capat de tara din asta…
    Si o ultima intrebare: tu ai citit TOATE articolele lui Klaudyu de pe acest blog? M-ar interesa parerea ta si in privinta altor articole, cum ar fi de exemplu..Posedarea lui Isus sau Biserica subterana…Le-ai citit?
    A, si daca se intreba cineva de ce citesc acest blog, ei bine, o fac pentru a vedea parerea oamenilor actuali, moderni asupra religiei si a lumii sa ii spunem…subtile??!! Pana acum, insa din patru bloggeri pe care ii citesc curent doi sunt in combat mode si doi incearca sa strapunga paradigma si sa iasa din dualitate. As vrea ceva mai…:)) hard core :)) sa imi provoace mai mult mintea si sa o duca spre limite, dar inca nu am gasit…:(. Dar mai caut.

    Cristi, noi doi mai avem un blog pe care il frecventam impreuna ;). Ar trebui sa ne asezam la o barfa mica in privat 😀

    O zi cat mai buna va doresc!

    ReplyCancel
  32. Cristi A.
    6 noiembrie 2013 at 4:48

    Întrebări ptr mine însumi:
    1. Oare e bine să *confund* Creația cu Creatorul? Nu cumva comit un păcat capital gândindu-mă că Dumnezeu a creat totul și că El este peste tot și în toate? Nu cumva Dumnezeu a creat numai Pământul și omul (și popii, fără îndoială), iar restul Creației este *opera* Satanei?! Cum să mă gândesc fără a comite un sacrilegiu, că un creator oarecare a creat ceva, și să confund munca sa de creație cu însăși persoana care a creat?! De ce, oare, toți marii artiști ai umanității și-au semnat operele pe care le-au creat?! Nu cumva creațiile lor sunt tot opera Satanei, cel care vrea să ne amăgească cu frumusețea lor?
    2. Cum mi-aș permite să NU cred că ortodoxismul este SINGURA cale către Adevăr, când eu sunt un ortodox prin botez?! Oare de ce aș putea crede că NU religia reprezintă singura cale către Adevăr? Ce știință, care știința…ce cuante de Energie, ce e aia Energie…ce Univers, care Univers…ce ființe inteligente din alte lumi, care lumi…ce planuri de frecvențe diferite și interdimesionalități, ce e prostia asta New Age… toate astea sunt lucrarea Satanei, este amăgirea acestuia!
    3. Nu mă închin niciunui idol…hmmm…dar de ce nu te duci tu, Cristi, într-o biserică ca să te închini unor icoane făcute de mâini omenești și să le și pupi, pe deasupra…de ce nu te închini unor moaște ale unor foste ființe umane, ai?! Treci în talpa iadului…necredinciosule, vanitosule, păcătosule, ființă fără de Dumnezeu!
    4. De ce nu participi la slujbele Evangheliei, ai?! Doar așa te poți apăra de diavolul cu coarne și copite…da, ăla *necurat* pe care noi, popii, îl cunoaștem, știm cum arată! Tu, necredincios cum ești, nu l-ai văzut, nu te-ai luptat cu el…habar n-ai că poate exista în viața ta, din moment ce nu crezi în învățăturile noastre ultra-religioase, învățături inventate de noi ca să-ți fie frică de iadul în care vei arde pe veșnicie dacă nu ne asculți! Dar ia aminte: cu toate că te osândim apriori, să știi că noi ne rugăm ptr tine și ptr mântuirea sufletului tău!
    5. Ce înseamnă New Age? Sintagma *Noua Eră* poate fi asemuită cumva cu sintagma biblică *Noua Împărăție de pe pământ*, sau ea reprezintă o făcătură diavolească menită să ne abată de la drumul drept al învățăturilor religioase, bisericești?! Da’ popii ăștia, oamenii în negru ai bisericii, de ce s-or deda la atâtea plăceri lumești, știind totuși că-i așteaptă focurile Gheenei?!

    Da’ de ce trebuie să-mi pun întrebările astea?! Oare ptr că există o biserică care (scz ptr cacofonie) ne spune cu literă de lege că doar ea reprezintă singura cale către Adevărul Absolut?! 😀

    ReplyCancel
  33. KLAUDYU
    7 noiembrie 2013 at 14:17

    Sper că sunteți toți trei conștienți că discuția asta e inutilă. Nu mă înțelegeți greșit, nu mă deranjează absolut deloc și chiar sunt adeptul schimburilor de idei. Însă când fiecare ține cu dinții de părerea lui, discuția devine inutilă. Niciunul nu va renunța la propria-i părere, indiferent câte argumente ar aduce ceilalți. Iar o discuție care nu duce nicăieri din punctul meu de vedere e pierdere de timp. Tocmai din acest motiv am renunțat de ceva timp la „schimburi de idei” pe net.
    Corray, chestiile „hardcore” le păstrez pentru privat. Masele nu sunt pregătite nici pentru abordări mai „soft”, așa că unele lucruri ar trebui păstrate departe de ochii lor.

    ReplyCancel
  34. georgiana
    7 noiembrie 2013 at 15:37

    Corra, eşti haioasă, pe cuvânt! Nici vorbă să fii înspăimântată de ce spun eu, eşti mai repede surprinsă (neplăcut) .Adică, tu în mesajul anterior erai deja cu câinii prin pădure căutând copii rătăciţi în ipoteza că „ne-ar lovi epidemiile” şi acum te arăţi plină de fiori din cauză că aş porni „jihadul web” pentru că ţi-am dat ca exemplu un fapt concret cu fata aia!!
    Poftim logică de fier 🙂
    ce combat mode? Românul este din fire obedient nu? aşa ca pot să ne fure ăştia cu totul că dacă ripostăm se cheamă „combat mode” şi nu dă bine la imaginea de „om cumsecade, primitor ce şi-o vrea omul”!! asta-i altă şmecherie a unor secte creştine ce răstălmăcesc cuvintele scripturii „nu judeca pentru a nu fi judecat”… adică vezi nu cumva să spui ceva ce deranjează, de parcă a judeca e sinonim cu a condamna sau executa, a judeca, a discerne, a deosebi duhurile „Prea iubiţilor, să nu daţi crezare oricărui duh; ci să cercetaţi duhurile, dacă sunt de la Dumnezeu; căci în lume au ieşit mulţi prooroci mincinoşi.” Ioan 4:1

    Nu ne rupe nimic?? Ce frumos visezi!! Nu ai avut răbdare să urmăreşti interviul lui Danion Vasile.. .:( la minutul 40 spune clar de ce nu pot cei care sunt obişnuiţi cu lecturarea materialelor ezoterice să citească şi alte scrieri!! Pentru că nu mai „rezonează cu mesajul”, creierul lor refuză efectiv să înţeleagă cuvintele, omul acesta spune că a reînvăţat să citească cu linia, rând cu rând pentru că viaţa lui era în spiritul energiilor care-l ţineau sclav.. povesteşte cum era ridicat de îngeri în culori imateriale, de o frumuseţe de nedescris… dar tu nu ai răbdare  uite eu pot să citesc orice, despre orice!! Că îmi cade ceru’ în cap de ceea ce citesc e una, dar n-am afirmat niciodată că nu citesc ceva pentru că „nu vorbeşte pe limba mea”.

    Am citit articolele indicate de tine din blogul lui Klaudyu! 😐
    El spune c-ar fi ateu! (mai ales în articolul cu biserica subterană)!! Ce-aş vrea şi eu să pot merge în Italia să văd catacombele unde se refugiau creştinii primelor veacuri!!…. Eu cred că el este într-o căutare. E fascinat de descoperirile arheologice, este pentru vârsta lui tânără ,un om cu o cultură generală bogată şi dacă acum spune că noi, ortodocşii, pentru el toţi suntem la fel ,să nu uite că mulţi prigonitori ai creştinilor (chiar în vremea când erau daţi la lei dar şi acum în zilele noastre) au devenit mucenici . dacă pentru gândul omului ceva pare imposibil, la Dumnezeu tocmai în asta constă minunea: schimbarea lăuntrică a omului (conştientizarea nimicniciei lui). Uite un alt caz concret: http://www.familiaortodoxa.ro/2013/01/21/predica-fara-traire-nu-i-decat-o-trancaneala-de-ce-a-renuntat-la-muzica-cedry2k-interviu-complet/
    Despre articolul cu „posedarea” lui Iisus…. Mi-ar trebui 5 pagini de scris!! Mă rezum la diferenţa COLOSALĂ că nu se poate pune semnul egal între Hristos (Om desăvârșit şi Dumnezeu adevărat) cu restul filozofilor mistici orientali sau de orice natură… (pe bune acum, Budha ăsta a murit de încurcătură de maţe!! Bătrân fiind nu şi-a mai stăpânit pofta ce vorbim aici? Ce înviere ce minuni a făcut bietul de el sau alţii ca el!!).
    Noul Testament nu a fost scris pentru a descrie întreaga viaţă a lui Hristos, ci pentru a face cunoscuta lumii întruparea Fiului lui Dumnezeu Cuvântul si, de asemenea, pentru a vădi învaţătura, faptele şi patimile Sale pentru neamul omenesc.
    Nici vorba ca Hristos să se fi ascuns prin India, unde chipurile şi-ar fi petrecut viaţa până la 30 de ani, primind „iniţieri” după care s-ar fi aratat dintr-o data in Nazaret si la raul Iordan!! Daca s-ar fi intamplat un asemenea lucru, prin aparitia Sa, ar fi produs cu siguranţă un şoc!!
    Iar copilul crestea si Se intarea cu duhul, umplandu-Se de intelepciune, si harul lui Dumnezeu era asupra Lui“ (Luca 2, 40).
    Hristos a fost dus de Duhul Sfânt în pustie pentru o ultimă confruntare cu Duşmanul!! Nu a intrat Diavolul să-L posede!!! În mintea strâmbă şi lucrul drept se strâmbă – spune Părintele Arsenie Boca!! Şi mai spune că mulţi vor merge în iad cu Biblia subraţ!!
    Mântuitorul n-a plecat din proprie inițiativă, Duhul Sfânt l-a condus în pustiu unde ÎL aștepta o încercare extrem de intensa in fata ispitirii. Avea nevoie de o experiență specială, care sa-i dea o confirmare divină pentru misiunea Sa importanta in lume. Mântuitorul nu-si luase mâncare. Au trecut astfel 40 de zile… „la urma a flamanzit ” (Matei 4, 2). Initial iIsus a rezistat fiind inconjurat de slava Tatalui, comuniunea cu Dumnezeu l-a ajutat sa reziste atat. Se gasea deasupra slabiciunilor omenesti.
    Ereticul Nestorie spunea ca Preasfanta Fecioara Maria a nascut un om simplu, care cu trecerea timpului a luat harul lui Dumnezeu. Aceste afirmatii au fost condamnate de sinoadele ecumenice, pentru ca firea omeneasca s-a indumnezeit imediat, prin luarea ei in ipostasul Cuvantului. Sfantul Ioan Damaschin arată că “sporirea cu intelepciunea si cu varsta” are intelesul ca, inaintand in varsta, Hristos isi arata “intelepciunea care se afla in El“. In Hristos exista intelepciunea, datorita unirii ipostatice a firii dumnezeiesti cu cea omeneasca, dar aceasta intelepciune era dezvaluita in raport cu varsta Lui!!
    Dacă noi, ca oameni obişnuiţi suntem firi atât de complexe cu trup ce are atâtea alcătuiri, psihic ce nu reuşesc marii psihologi să-l pătrundă şi suflet care pentru mulţi nici nu există… cum pretindem că vrem a descrie Persoana lui Dumnezeu !!?
    Poţi să frecventezi câte bloguri vrei împreună cu prietenul tău Cristi dar vezi că dacă Orb pe Orb va călăuzi, amândoi vor cădea în groapă! (Matei 15:14) şi ştii că nu e mai ORB decât acela care nu vrea să vadă!!
    Mă bucur totuşi că deşi nu este ortodox, Klaudyu măcar nu se închină diavolului… nu vrea să vadă îngeri ,inimioare şi floricele pe câmpii!!(acolo unde nu sunt în realitate). E totuşi un semn bun!! Un semn că în sufletul lui e mai mult loc pentru Dumnezeu decât pentru acela cu copite şi repet: în viaţă, nu se ştie! Sfântul Apostol Pvel omora creştinii cu pietre până să înţeleagă care-i treaba 
    Aştept cu mare interes articolul lui nou despre magie! Că asta este New-Age!! Să te ţii bine!

    ReplyCancel
  35. georgiana
    7 noiembrie 2013 at 15:42

    din păcate, cam ai dreptate, Klaudyu!!!
    ura şi dezbinarea între fraţi sporeşte puterea inamicului!! consecinţele se văd prea bine! cred că mesajul tău este valabil şi pentru Cristi care se ruşinează de faptul că-i botezat ortodox şi vede în moaştele sfinţilor o prostie! numai că unul dintre ei a spus că generaţia care nu va mai naşte sfinţi, va fi ultima!!
    voi urmări în continuare articolele tale, chiar dacă nu sunt în duh ortodox! sau poate tocmai de aceea…

    ReplyCancel
  36. corray
    7 noiembrie 2013 at 22:12

    Da, ai dreptate Klaudyu, nu au finalitate genul asta de dispute. Mi-a facut placere sa discut cu voi, va multumesc pentru raspunsuri si sper sa ne „recitim” si cu alte ocazii!

    ReplyCancel
  37. KLAUDYU
    18 noiembrie 2013 at 14:50

    Corray, acum am văzut întrebarea ta: cine l-a trântit pe Raziel? Păi… cine spune că l-a „trântit” cineva? Și cine este în realitate Raziel? Iar dacă l-a „trântit” cineva într-adevăr… voi ajunge și acolo în curând. Încerc să prezint povestea zeilor în ordine, pentru a se înțelege ceva, deși am sărit multe părți din ea.

    ReplyCancel
  38. corraypurple
    3 decembrie 2013 at 7:38

    Pai, de-a lungul timpului si a diferitelor concilii, unii ingeri au fost „trantiti”, scosi in afara…legii??!! Nu stiu, am citit asta in cazul catorva, inclusiv Samael. Cred ca o peroada de timp, magia cu ingeri practicata de anumiti evrei, nu stiu daca neaparat cabalisti, era ok, dupa care…puff! O parte din baieti au cazut..in disgratie. Raziel a fost unul dintre ei…si ma intrebam de ce oare?

    ReplyCancel
  39. Sanyi
    23 martie 2014 at 13:57

    Geogiana@, trebuie sa-ti spun ca imi place de tine cum gandesti. Esti o persoana care asa cum se vede cunosti destul de bine ceea ce trebuie sa cunoasca un ortodox traitor. Pe undeva te cam bati cu morile de vant, insa faci un lucru pe care ar trebui sa faca fiecare ortodox adevarat si anume.. Propovaduieste cuvantul, staruieste cu timp si fara de timp, mustra, cearta, indeamna, cu toata indelunga-rabdare si invatatura. Caci va veni o vreme cand nu vor mai suferi invatatura sanatoasa, ci – dornici sa-si desfateze auzul – isi vor gramadi invatatori dupa poftele lor, Si isi vor intoarce auzul de la adevar si se vor abate catre basme. (2 Timotei 2-4)
    Sa te ajute Dumnezeu.

    ReplyCancel
  40. Sanyi
    23 martie 2014 at 14:23

    Domnule Claudyu, nu ar fi mai spre folos sa ne prezentati amanuntit *ZEII* Vechiului Testament si al Noului Testament? Ma refer la Dumnezeu si Iisus Hristos. Cred sincer ca asa cum o faceti de amanuntit povestea zeilor pagani, care nu au nici un rost in viata unui crestin, sau nelegiuirile evreilor din vechimeme, ar fi spre flosul nostru al tuturora si in special spre folosul dumneavostra. Nu se stie niciodata. Zeii pagani nu au facut si nu o sa faca nimanui nimica, ele au fost si vor ramane niste pietre cioplite sau turnate din diferite metale, asa ca lucrati si lucrati foarte mult ca sa va documentati asupra acestor lucruri. Eu spun ca este un pacat pentru atata munca. Incercati cu amabilitatea dumneavoastra cu care faceti acest lucru, sa ni-L prezentati pe intelesul nostru a tuturora pe Dumnezeul lui Avraam lui Isaac si lui Iacov si pe Mantuitorul Iisus Hristos. Munca aceasta cu siguranta ca este in zadar, insa daca chiar exista Dumnezeu si munciti pentru El, sa stiti ca nu veti muncii in zadar. Cu siguranta ca El are sa va rasplateasca nu numai aici ci dincolo. Sa va mai ganditi la ce vam zis.
    Cu deosebit respect.

    ReplyCancel
  41. Cristi A.
    23 martie 2014 at 20:30

    Claudiu, ai încă o temă ptr acasă (de data asta profu’ fiind un *ortodox trăitor* (sic!)): *prezintă-l* pe Creator ptr că oricum nimeni nu cunoaște absolut nimic despre cine/ce este Tot Ceea Ce Este! :)))))))

    ReplyCancel
  42. KLAUDYU
    24 martie 2014 at 2:03

    Da, observ… Cum eu nu-mi făceam temele nici la școală, ceva îmi spune că o s-o sar și pe asta, cu riscul de a rămâne corigent.

    ReplyCancel
  43. KLAUDYU
    24 martie 2014 at 2:14

    Domnule Sanyi. Prea puțin îmi pasă că povestea zeilor păgâni n-are niciun rost în viața unui creștin. Am prezentat amănunțit zeii biblici, pe Yahweh și pe Iisus. Sunt pe aici pe undeva articolele despre ei. Pietrele ălea cioplite sau turnate din diferite metale, așa cum îi numiți pe zei, au lăsat o mulțime de urme. Găsiți o parte dintre ele în articolul „Urmele zeilor”. Ceea ce n-aș putea spune despre dumnezeul creștinismului, care n-a lăsat nici măcar cea mai mică dovadă a existenței lui. Să știți că eu nu muncesc pentru niciun zeu, ci pentru oameni. Și nu aștept nicio răsplată nici aici, nici dincolo. Am văzut cum îi răsplătesc zeii pe cei care îi ajută și mă lipsesc de așa ceva. Dacă zeii ar vrea să facă ceva, ar face-o singuri, fără să aibă nevoie de mine sau de alți simpli muritori. Și nu îmi serviți replica „Dumnezeu lucrează prin oameni”, că e egală cu zero. Oamenii lucrează, nu zeii. Și ar trebui să începeți să apreciați ce aveți în jur, în loc să vă petreceți viețile cu ochii la cer. Părerea mea de „păcătos”…

    ReplyCancel
  44. Zacheu
    5 iunie 2014 at 11:56

    Kabbalah ar putea fi înțeleasă ca fiind cuvântul lui Baphomet.
    Nu se poate alunge la Kabbalah prin studiul Thorei, decât dacă se pune semnul egalității între Yahve și Baphomet, ceea ce este o contradicție în termeni. În acest caz ar însemna că nu există decât principiul răului în Universul nostru, ceea ce iarăși este o absurditate.
    Dacă principiul răului ar fi fost primordial, atunci lumea nici n-ar fi existat, măcar.
    Nu, ci inițial a existat și a lucrat o forță copleșitoare emanată de o făptură cu totul excepțională prin care a apărut Universul. Pe parcurs, a apărut și o forță contrară, de loc neglijabilă, dar care este doar un șoarece în ghiarele pisicii.

    ReplyCancel
  45. bogdan
    28 iunie 2014 at 16:08

    Ai mare, mare dreptate! Kaballah este o prostie. Sa nu uitam ca era oarecum practicata si de vechii egipteni, de kemetisti dar intr-o forma pozitiva. Dar ce este important, evrei pe unde au fost au furat si au lasat parjol in urma lor. Iar vibrarea numelui pe fiecare etapa mai bine ar fi inlocuit cu alt sistem kaballah de exempu kemetist.

    ReplyCancel
  46. IQ100
    28 martie 2016 at 6:10

    Mersi. In sfarsit am gasit ceva care sa imi confirme putinele deductii cum ca si crestinismul se trage din magie si are practici vampirism si sacrificiu uman. Si cum ca circum cizia originala e tot asa ceva.Iti scrisesem (rugandu-te sa imi confirmi) ceva (mai mult) in genul asta la un alt articol, pe care il credeam mai potrivit. Dar poate voi reposta ideea (mea) aici. Deocamdata ma delectez cu acest articol ce ma ajuta mult sa completez puzzle-ul Cunoscutului Ocultat de Puternicii rai.

    ReplyCancel
  47. IQ100
    28 martie 2016 at 6:40

    Hai ca , citind, gasesc raspunsuri..ca in „Biblie”, hahaha…
    Am gasit aici si explicatia ta de ce nu raspunzi in clar si in totalitate.
    Oricum, mersi. Am ce invata.
    „Printre secretele Kabbalei se numără și instrucțiunile pentru uciderea unei persoane folosindu-se doar o simplă privire, ce poartă numele de „ochiul malefic”. Numele magic al ochiului este Enhara.
    Pe de alta parte, la greci (si alti orientali) ochiul e asocoiat cu „norocul”.Sunt pline bazarele de ochi alb- albastri.
    Deci de aici vine deochi-ul.Multe pacate are crestinismul, a distrus o groaza de informatie despre practicile precrestine.
    Mai punctezi ceva ” rabiniii..foloseau tehnici șamanice pentru a induce stări modificate de conștiință. Postul, flagelarea și îngroparea corpului până la gât erau tehnici de pregătire a rabinului magician …” . pai si crestinismul practica postul, supunerea la suferinte fizice ( tarat in genunchi, dormit pe podea, purtatul de haine aspre, vezi Ioan Botezatorul) la care adauga rugaciunile sau cantecele simple, repetate hipnotic si efectul fumurile aromatice (tamaie).
    De asemenea, siiti (cred) se biciue la greu, in procesiuni colective.
    In crestinismul implementat in America de Sud se fac crucificari reale, nu pana la moarte, dar cu suferinte voluntare intense.
    Ce imi scapa este daca in aceste stari modificate de constiinta chiar se acceseaza alte dimensiuni sau e o simpla nebunie. Din pacate, desi rational as inclina catre a doua varianta, practica empirica o sustine pe prima. Sunt prea multi „nebuni” si prea s-au transmis in timp si in civilizatii si religii diferite . Ce resping eu organic sunt practicele sexuale cu violenta asupra copiilor. [ pe blogul lui Dragos Annunaki se reiau informatii din David Icke , cum ca aceste violuri homosexuale masculine se fac special exact asa cum se fac pt a se intra pe axa sefiroturileor-chackrelor-in alta cultura, si a accede la creierul victimei; cica astfel , entitatile malefice din alte dimensiuni s-ar hrani cu energia victimei si a calăului. Brrrr…] .Mai este si sacrificare a copiilor sau a tinerilor ce nu si-au inceput viata sexuala (un practicant de tai-ţi mi-a spus ca instructorul sau chinez i-a spus ca la primul orgasm masculin si la prima menstruatie feminina, meridianele energetice ale corpului se reaseaza) pt. consumul de sange uman,exsangvinarea, de care au fost acuzati ,multe sute de ani , in diverse tari, rabinii si varfurile comunitatilor evreiesti. Asta am gasit pe un site arab de limba franceza, in care se sustine ca acest consum ritualic de sange uman a fost real.
    Nu trebuzie sa o uitam nici pe Elisabeta Bathori, ce se scalda in sange de fecioara sau tortura pana la moarte fecioare, posibil o forma devianta de homosexualitate feminina agresiva la maxim, dar si de tentaiva de ucenica vrajitoare (magie empirica).
    Le scriu si eu aici, poate vreuna din aceste piese de puzzle sa ajute pe cei mai avansati ca mine in descifrarea celebrului ” de unde venim, cine suntem, incotro ne ducem?”.

    ReplyCancel
Pingbacks: 3
  1. Kabbalah |
    28 septembrie 2013 at 22:04
  2. Kabbalah – colecție de învățături ezoterice și ritualuri magice evreiești. Baza conspirație mondiale. |
    4 ianuarie 2014 at 17:40
  3. Kabbalah | Lupul Dacic
    14 septembrie 2014 at 0:02

Lasă un răspunsAnulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Claudiu-Gilian Chircu
26 septembrie 2013 57 Comments Diverseevrei, graal, kabbalah, magie, sionism, templieri2,854
Meta
  • Autentificare
  • Flux intrări
  • Flux comentarii
  • WordPress.org
Comentarii recente
  • Mihai Tetraru la Divina parodie 2. A fost odată… pe la nemți
  • Claudiu-Gilian Chircu la EZ 7. Cartea akkadienilor
  • MIHAI TETRARU la EZ 7. Cartea akkadienilor
  • Claudiu-Gilian Chircu la EZ 7. Cartea akkadienilor
  • MIHAI TETRARU la EZ 7. Cartea akkadienilor
Produse
  • Carte „Secretele zeilor” (3 volume) Carte „Secretele zeilor” (3 volume) 110,00 lei
  • Carte „Secretele Sionului” Carte „Secretele Sionului” 69,99 lei
  • Carte „Secretele Olimpului” Carte „Secretele Olimpului” 54,99 lei
  • eBook „Secretele zeilor” (pdf) eBook „Secretele zeilor” (pdf) 35,00 lei
  • eBook „The Secrets of the Gods” (pdf) eBook „The Secrets of the Gods” (pdf) 50,00 lei Prețul inițial a fost: 50,00 lei.35,00 leiPrețul curent este: 35,00 lei.
Abonare la blog via email

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te celorlalți 399 de abonați.
Categorii
  • Diverse (81)
  • Pe urmele zeilor (36)
  • Politică (16)
  • Povești nemuricioase (88)
    • 1. Divina parodie (12)
    • 2. Dacia preisterică (12)
    • 3. Războii stelelor (9)
    • Confuckyous: Concepții anticoncepționale (29)
    • Jurnalul lui Făt-Frumos (1)
  • Presă (85)
  • Religie (39)
  • Seria „Secretele zeilor” (154)
    • 1. Secretele Zeilor (103)
      • The Secrets of the Gods (50)
    • 2. Demonii Roșiei Montane (12)
    • 3. Secretele Sionului (17)
    • 4. Evanghelia zeilor (11)
    • 5. Secretele Olimpului (10)
iulie 2025
L Ma Mi J V S D
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
« iun.    
Arhive
Articole recente
  • Războii stelelor – Episodul 9. Clonele 7 iunie 2025
  • Războii stelelor – Episodul 8. Asteroidul 4 mai 2025
  • Războii stelelor – Episodul 7. Tribul lui Cain 27 aprilie 2025
  • Războii stelelor – Episodul 6: Neandertalienii 20 aprilie 2025
  • Războii stelelor – Episodul 5: Tribul lui Abel 2 martie 2025
  • Războii stelelor – Episodul 4: Adam și Eva 12 ianuarie 2025
  • Războii stelelor – Episodul 3: Răpirea 4 ianuarie 2025
  • Războii stelelor – Episodul 2: Mașina timpului 23 decembrie 2024
  • Războii stelelor – Episodul 1: Chronos 24 noiembrie 2024
  • Jurnalul lui Făt-Frumos 8. Anul 710 10 iunie 2024
Orice donație este binevenită.
Comentarii recente
  • Mihai Tetraru la Divina parodie 2. A fost odată… pe la nemți
  • Claudiu-Gilian Chircu la EZ 7. Cartea akkadienilor
  • MIHAI TETRARU la EZ 7. Cartea akkadienilor
  • Claudiu-Gilian Chircu la EZ 7. Cartea akkadienilor
  • MIHAI TETRARU la EZ 7. Cartea akkadienilor
  1. Mihai Tetraru pe Divina parodie 2. A fost odată… pe la nemți11 martie 2021

    Foarte fain! Genial

  2. Claudiu-Gilian Chircu pe EZ 7. Cartea akkadienilor26 februarie 2021

    Pentru puțin!

  3. MIHAI TETRARU pe EZ 7. Cartea akkadienilor10 februarie 2021

    Multumesc frumos!

  4. Claudiu-Gilian Chircu pe EZ 7. Cartea akkadienilor10 februarie 2021

    Acest capitol este rezumatul unui fragment din „Secretele zeilor”, cuprins în capitolele 43-44-45. Acolo găsiți pe larg povestea lui Avraam.…

  5. MIHAI TETRARU pe EZ 7. Cartea akkadienilor7 februarie 2021

    Foarte interesant si util! Oricum eram convins ca Biblia e o compilatie din diverse cronici! Dar am o nedumerire: neamul…

Cele mai vizualizate articole
Sateliții, protestele și carantina
30 martie 2020
39,716 views
SS 1. Hitler – Mesia sau Antihrist?
8 ianuarie 2013
17,400 views
Ni se pregătește Apocalipsa?
28 martie 2020
14,081 views
Meta
  • Autentificare
  • Flux intrări
  • Flux comentarii
  • WordPress.org
2010 © Secretele zeilor
%d